Begangnad smartphone med bra batteri

Permalänk

Begangnad smartphone med bra batteri

Jag ska kööpa en begangnad smartphone som jag ska använda till Turfing så den måste ha ett bra batteri som räcker länge.
Vet inte så mycket om batterier så ni kanske vet?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zingo2000:

Jag ska kööpa en begangnad smartphone som jag ska använda till Turfing så den måste ha ett bra batteri som räcker länge.
Vet inte så mycket om batterier så ni kanske vet?

Samsung Galaxy S2 med extended battery kit och customrom med undervolt och utan bloat. Sedan svart bakgrund på allt (pga. amoled-skärm)

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

Är en sony xperia s bra?
Är det den som är vattentät?
Har hittat en begangnad där skärmen är sprucken men det inte syns nåt.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk
Medlem

Xperia s är inte vattentät. Du tänker nog på xperia v eller go

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Okej tack för alla svar.
Men är xperia s en bra telefon?

Visa signatur

(\__/)
(O.o)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Zingo2000:

Okej tack för alla svar.
Men är xperia s en bra telefon?

Nej, inte speciellt men allt beror på pris. Hur mycket får du ge?

Visa signatur

Permalänk

Ligger på 1 kr just nu 4 dagar kvar

Visa signatur

(\__/)
(O.o)

Permalänk

Galaxy xcover har brutal batteri tid. Har en sån på jobbet å den klarar sig 20 dagar per laddning stöt och vatten tålig är den också!

Visa signatur

-- Intel i5 750 @ 3,8Ghz Corsair H50 Cooler | MSI P55 CD53 | Corsair XMS3 8GB @ 1600Mhz | Creative SB X-Fi XtremeGamer 5.1 | Gigabyte GTX 580 Windforce X3 | Chieftec 650W PSU | HAF 932 | Windows 8.1 pro --

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av tony_fjellborg:

Galaxy xcover har brutal batteri tid. Har en sån på jobbet å den klarar sig 20 dagar per laddning stöt och vatten tålig är den också!

Förmodar du menar Samsung Xcover S5690? Isf. är det är en pisstelefon. Grymt slö och extremt mycket buggar. Finns många som har problem med spontana omstarter, den hänger sig osv. undvik!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

finns det någon bra lättanvänd smartphone som klarar sig minst två dagar utan laddning vid vanligt användande?

tittar på telefoner åt min mor och det ser grymt dåligt ut på den fronten.

finns det inga bra fälttelefoner längre?

Permalänk
Skrivet av dammskog:

finns det någon bra lättanvänd smartphone som klarar sig minst två dagar utan laddning vid vanligt användande?

Beror ju på vad du söker, men visst finns det Nokia Asha 501 har 17 timmars taltid eller 624 timmars standby.

Visa signatur

NO MAAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anonymous FTW:

Beror ju på vad du söker, men visst finns det Nokia Asha 501 har 17 timmars taltid eller 624 timmars standby.

Typiska fantasisiffror, i ett test klarade den sig 2 dagar vid normalt användande.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av dammskog:

Motorola Razr Maxx, såg en till salu på blocket för lite sen för bara 1100:- (Dual core A9 med 3300 mAh batteri)

Den nya Moto Droid Maxx har dock 3500 mAh.