IOS7(?) problem med app iphone

Permalänk
Medlem

IOS7(?) problem med app iphone

Uppdaterade appar igår, skulle då starta en av dem men hittar inte den. Det finns ingen ikon till appen, söker jag efter den hittar inte iphone den men jag kan inte ladda ned den igen, går jag in i appstore och går in på appen där står det bara öppna men inget händer. Hur löser jag detta?

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Avinstallera, återställ

Permalänk
Medlem
Skrivet av cappe:

Uppdaterade appar igår, skulle då starta en av dem men hittar inte den. Det finns ingen ikon till appen, söker jag efter den hittar inte iphone den men jag kan inte ladda ned den igen, går jag in i appstore och går in på appen där står det bara öppna men inget händer. Hur löser jag detta?

Vad är det för app som du saknar? Kan det vara så att denna appen inte längre finns?

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem

Starta om mobilen om du inte gjort det?

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem

Du behöver bara återställa skärmen till fabriks inställningar så kommer dem tillbaks
Vilket jag har för man kan gör på Inställningar->Allmänt->Nollställ->Återställ skärmen till fabriks inställningar om jag minns rätt

Permalänk
Medlem

Har startat om den. Appen är rdio, kan ju inte avinstallera den då jag inte hittar den heller.

Visa signatur

[CPU:Intel Core i7 7700k [GPU: R9 Fury] [PSU: Corsair TX 650W] [Chassi: NZXT Source 210H] [SSD: Samsung EVO 850 250GB+ M4 Crucial 64GB 2,5] [8GB RAM]