Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Crysis 3 MP - vad är hemligheten?!

Permalänk
Medlem

Crysis 3 MP - vad är hemligheten?!

Köpte Crysis 3 i helgen, testade demon när den fanns i februari (?) och tyckte att det verkar roligt. Nu har jag spelat ca 10 timmar MP och känner mig inte märkvärdigt bättre än jag gjorde när jag började. I både CoD:BO2 och BF3 går det oftast mer än hyggligt för mig, vilket jag verkligen inte kan säga om C3.

Så, ni som får C3 att fungera bra, vad är era "hemligeheter"/tricks? Uppenbarligen gör jag något som är kapitalt fel.

Jag hoppar inte omkring som en studsboll, till att börja med.

Jag använder standard setup på "perks"

Spelar ingen roll om jag spela med sniper/hagel/Assult/Lmg, går ung. lika illa +-3 kills eller 300p.

Jag försöker så gott jag kan genomföra "Objectives", men blir ofta dödad på väg till punkter eller vid punkten (vid punkten känns ju logiskt)

Är det någon spelform som lämpar sig bättre för nybörjare/noobs/dåliga spelare?

All hjälp mottages med öppen famn.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Köpte Crysis 3 i helgen, testade demon när den fanns i februari (?) och tyckte att det verkar roligt. Nu har jag spelat ca 10 timmar MP och känner mig inte märkvärdigt bättre än jag gjorde när jag började. I både CoD:BO2 och BF3 går det oftast mer än hyggligt för mig, vilket jag verkligen inte kan säga om C3.

Så, ni som får C3 att fungera bra, vad är era "hemligeheter"/tricks? Uppenbarligen gör jag något som är kapitalt fel.

Jag hoppar inte omkring som en studsboll, till att börja med.

Jag använder standard setup på "perks"

Spelar ingen roll om jag spela med sniper/hagel/Assult/Lmg, går ung. lika illa +-3 kills eller 300p.

Jag försöker så gott jag kan genomföra "Objectives", men blir ofta dödad på väg till punkter eller vid punkten (vid punkten känns ju logiskt)

Är det någon spelform som lämpar sig bättre för nybörjare/noobs/dåliga spelare?

All hjälp mottages med öppen famn.

Det enklaste är nog att öva med SCARAB eller TYPHOON. Sen är Crysis 3 likt Quake, UT i det aspektet att man ofta springer runt som en dåre

Eftersom man har en nanosuit så vill man försöka sikta på huvudet, för att öva på det gillar jag GRENDEL men det kan vara ett svårt vapen.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

har efter att antal timmar konstaterat att MP:n är väldigt oputsad. Mycket lagg och framförallt fantastiskt många funskare/mega elit spelare. Får nog gotta mig åt SP:n istf :/

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

har efter att antal timmar konstaterat att MP:n är väldigt oputsad. Mycket lagg och framförallt fantastiskt många funskare/mega elit spelare. Får nog gotta mig åt SP:n istf :/

Jag tycker precis tvärtom(lagg,fuskare). Kill cam kan göra att det ser ut som fusk när det inte är det. Man kan filtera så att man får servrar men låg ping.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem

Är det många som spelar crysis 3?

Visa signatur

< iMac 21.5 > < Macbook Pro Retina >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lndv:

Är det många som spelar crysis 3?

Inte jätte många men det finns endel.

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

Oj, upptäckte nu att det fanns en DLC till Crysis 3: Lost Island
Finns det några som spelar den eller är de nya banorna tomma?

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!