BF4 Open Beta, Hittar inte den :O

Permalänk
Medlem
Skrivet av fue:

CJS CD Keys

Dold text

Fast den varianten innehåller väl inte base gamet bf4 utan bara premium expansionerna? Så om du vill kunna spela bf4 måste du väl köpa själva spelet också vilket sammanlagt kostar 666kr från den sidan vilket blir dyrare än tex: https://www.spelbutiken.se/catalog/product/3033236-battlefiel...
Där allt redan ingår. Eller?

Permalänk
Skrivet av f0kke:

Open beta är även för dom som inte har köpt det, right?

Jag börjar precis undra samma sak, har kört betan senaste dagarna för jag har BF3 Premium -- nu kommer jag bara till någon förköpssida.

Permalänk
Medlem

Nej, det du länkade till är enbart Premium.

Permalänk
Medlem

Får vem som helst lira open beta eller finns det vissa krav på dator mm.
Frågar för jag får inte upp betan alls i Origin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gummangr:

Fast den varianten innehåller väl inte base gamet bf4 utan bara premium expansionerna? Så om du vill kunna spela bf4 måste du väl köpa själva spelet också vilket sammanlagt kostar 666kr från den sidan vilket blir dyrare än tex: https://www.spelbutiken.se/catalog/product/3033236-battlefiel...
Där allt redan ingår. Eller?

Spelbutiken-länken gäller bara för Premiummedlemskapet. Själva spelet följer inte med.

Permalänk
Skrivet av Kingbaldr:

Jag börjar precis undra samma sak, har kört betan senaste dagarna för jag har BF3 Premium -- nu kommer jag bara till någon förköpssida.

Men chilla!
De har ju tagit ner den för att förbereda för den öppna betan!
Ingen ser någon beta just nu!

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av grimh:

Får vem som helst lira open beta eller finns det vissa krav på dator mm.
Frågar för jag får inte upp betan alls i Origin.

Ingen som fått upp de än tror ja.. Open Beta e för alla med Originkonto..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem

Hittar ni inte i orgin titta i rullisten uppe till vänster där det står "visa:" välj visa dolda spel

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk

Man måste väl ha BF3 Premium för att få spela betan?

Vill ju så gärna spela

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av lucifer579:

Men chilla!
De har ju tagit ner den för att förbereda för den öppna betan!
Ingen ser någon beta just nu!

Ok, tack för informationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eXeem:

Hittar ni inte i orgin titta i rullisten uppe till vänster där det står "visa:" välj visa dolda spel

Nån sån har inte ja på min Origin? :S

edit: Fel av mig.. hittade.. Men kan inte klicka på den.. Enda som finns e "Alla spel"..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem

BF3 premium är bara för 1-3 oktober, nu får alla tillgång. Väldigt bra tyckte dom servrarna som låg i sverige var väldigt tomma.

Permalänk
Skrivet av Nevil:

Nån sån har inte ja på min Origin? :S

edit: Fel av mig.. hittade.. Men kan inte klicka på den.. Enda som finns e "Alla spel"..

Under "mina spel"
har du en vit list med ett sökfält till höger.
Till vänster i denna vita listen finner du "Via: Alla mina spel" klicka där, så ser du.
Jag kan dock inte välja "dolda"

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer579:

Under "mina spel"
har du en vit list med ett sökfält till höger.
Till vänster i denna vita listen finner du "Via: Alla mina spel" klicka där, så ser du.
Jag kan dock inte välja "dolda"

hittade.. Och lika för mig, Enda som e klickbar e "Mina spel"..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marwelln:

Spelbutiken-länken gäller bara för Premiummedlemskapet. Själva spelet följer inte med.

Men spelbutiken har ju även en variant som det uttryckligen står "Does NOT include Battlefield 4" på som också heter premium men är billigare...
https://www.spelbutiken.se/catalog/product/84489-battlefield-...

Så står det ju inte på den jag länkade först för 499, vad är grejen med det i så fall?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gummangr:

Fast den varianten innehåller väl inte base gamet bf4 utan bara premium expansionerna? Så om du vill kunna spela bf4 måste du väl köpa själva spelet också vilket sammanlagt kostar 666kr från den sidan vilket blir dyrare än tex: https://www.spelbutiken.se/catalog/product/3033236-battlefiel...
Där allt redan ingår. Eller?

Har redan BF4 Digital Deluxe.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevil:

hittade.. Och lika för mig, Enda som e klickbar e "Mina spel"..

antagligen för att det inte finns några dolda spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nevil:

Nån sån har inte ja på min Origin? :S

edit: Fel av mig.. hittade.. Men kan inte klicka på den.. Enda som finns e "Alla spel"..

aha jag hade bf3 premium så det var där jag hittade den i igår. den syntes inte i "alla spel" utan endast i "dolda spel" men nu verkar det ligga nere för alla jag kommer bara till preorder sidan när jag försöker starta det.

Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Entusiast

*Snyft* Att klicka på "Dolda spel" gör ingenting för mig, ser bara BF1942
Någon annan i samma båt?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Inget för mig heller

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Skrivet av Matenrou:

BF3 premium är bara för 1-3 oktober, nu får alla tillgång. Väldigt bra tyckte dom servrarna som låg i sverige var väldigt tomma.

Tack! Hade jag inte läst detta så hade jag inte spelat betan

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hur blir det nu för oss som redan lirat några dagar ? Måste vi börja om eller vi har fortfarande allt som vi har låst upp ?

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i | Asus Rampage IV Extreme | 4930k | Corsair Hydro H110 | Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB | Asus GTX 780 DC2 SLI | SSD 840-Series 512GB | 6TB Seagate Barracuda | Logitech G710+ | Razer Deathadder 2013

Permalänk
Medlem

Förutsatt att det ok att jag länkar,,,
Här köpte jag mitt bf4 + premium för cirka 560 kr.
http://www.simplycdkeys.com/origin/battlefield-4-battlefield-...

OnT, börjar klia ganska ordentligt i fingrarna nu

Visa signatur

_________
Intel > AMD

Permalänk
Skrivet av cXs:

Hur blir det nu för oss som redan lirat några dagar ? Måste vi börja om eller vi har fortfarande allt som vi har låst upp ?

Du kommer behålla dina grejer
Men sen när spelet släpps så får du börja om!

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gummangr:

Men spelbutiken har ju även en variant som det uttryckligen står "Does NOT include Battlefield 4" på som också heter premium men är billigare...
https://www.spelbutiken.se/catalog/product/84489-battlefield-...

Så står det ju inte på den jag länkade först för 499, vad är grejen med det i så fall?

Den första länken du länka till var rätt, dvs. själva spelet ingick + Premium Membership för 499 kr. Den andra länken är enbart medlemskap.

Permalänk
Medlem

Förstår inte, har spelat sedan 1a men hittar inte hur jag lirar nu. Måste man alltså förboka för att få tillgång till betan?
Är ju helt galet i så fall.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: [4090 Aorus Master] [7800X3D] [Crosshair X670E Gene]
[TeamGroup DDR5 7200 32gb A-die@6200MT/s]
Kringutr: [Dell G3223Q 32"4k] [proXsuperlight] [DuckyOne2 TKL]
[Mayflower Arc] [AKG K7XX] [Blue Yeti]

Permalänk
Medlem
Skrivet av ikonane:

Förstår inte, har spelat sedan 1a men hittar inte hur jag lirar nu. Måste man alltså förboka för att få tillgång till betan?
Är ju helt galet i så fall.

Nej, du behöver inte förboka.

Exclusive Beta har dom tagit bort idag för att ersätta med Open Beta, som är tillgänglig för vem som helst. Open Beta skulle komma kl. 11.00 men är en aning försenad. Open Beta kommer säkert när som helst.

Permalänk
Skrivet av Sisyfos:

*Snyft* Att klicka på "Dolda spel" gör ingenting för mig, ser bara BF1942
Någon annan i samma båt?

Skrivet av Hymer:

Inget för mig heller

Skrivet av cXs:

Hur blir det nu för oss som redan lirat några dagar ? Måste vi börja om eller vi har fortfarande allt som vi har låst upp ?

Skrivet av ikonane:

Förstår inte, har spelat sedan 1a men hittar inte hur jag lirar nu. Måste man alltså förboka för att få tillgång till betan?
Är ju helt galet i så fall.

Snälla nån, att det ska vara så svårt att läsa?
Den öppna betan är öppen för ALLA. Du måste INTE ha en förbokning. Därav namnet "ÖPPEN" beta.

http://www.battlefield.com/battlefield-4/faq/beta

"We are preparing for the open beta"

I origin kan ni läsa: "Kommer snart: Spela gratisbetan!"

Som ni säkert kan tänka er handlar inte att byta från en exklusiv beta till den öppna om att flytta på en spak från "Exklusiv" till "öppen".

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem

Är det någon så har läst nån uppdate på nån twitter eller nån stans hur läget ligger till?

Visa signatur

Intel i5 2500K, 290x Lightning, Corsair Dominator 16GB 2133MHz, Samsung EVO 840 250GB, San Disk Ultra plus 256GB, Corsair Obsidian 350D, Custom Water Cooling, Corsair CX 600M, Windows 10, ASUS VG248QE 3st BenQ GW2450, Corsair K70, Func MS-3