Längre ATX12V kablar till SP2500?

Permalänk
Medlem

Längre ATX12V kablar till SP2500?

Hej!
Jag har precis flyttat till större bostad och nu räcker inte ATX12V 4pin kablarna till på mitt Corsair SP2500.
Tänkte höra om någon vet vart man kan köpa antingen förlängning till denna eller en längre kabel.
Jag behöver ca 2 meter. Det enda jag har hittat är förlängnigar på 30cm. Känns både drygt och fult att sägga ihop flera sådana.

Vore oerhört tacksam ifall någon har ett tips på vart jag kan vända mig.

Mvh
Magnus

Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○

Permalänk
Medlem

Jag vetitusan, skulle tro att det är svårt att hitta något sådant. Jag hittar bara nya kabelsatser, inga förlängare.

Om du är hyffsat skillad med lödkolven så kan du enkelt tillverka en egen och få det riktigt snyggt om du använder krymplsang etc.

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Jag vetitusan, skulle tro att det är svårt att hitta något sådant. Jag hittar bara nya kabelsatser, inga förlängare.

Om du är hyffsat skillad med lödkolven så kan du enkelt tillverka en egen och få det riktigt snyggt om du använder krymplsang etc.

Tack för idén! Får försöka hitta en kompis som kan löda hyfsat. Blir nog den lättaste lösningen och billigaste.

Visa signatur

○ NZXT Tempest EVO ○ Intel Core i7 4790K 4,0GHz ○ G.Skill Ripjaws 8GB 1600MHz ○ ASUS Maximus VI Extreme ○ EVGA GTX 780 Ti ○ EVGA Supernova G2 850W ○ OCZ Vertex SSD 60gb ○