Asus Padfone 2 station Backlight bleed

Permalänk
Medlem

Asus Padfone 2 station Backlight bleed

Hej jag har fått min Padfone 2 station lagad för krossad skärm en gång. När jag fick tillbaka skärmen så var led den av rejält av backlight bleed så jag fick skicka in det för att få det fixat. När skärmen kom hem andra gången så var backlight bleeden kvar och på exakt samma ställen och med exakt samma mängd.

Min fråga är kan backlight bleed bli exakt samma på två paneler?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av matnojje:

Hej jag har fått min Padfone 2 station lagad för krossad skärmservice första gång. När jag fick tillbaka skärmen så var led den av rejält av backlight bleed så jag fick skicka in det för att få det fixat. När skärmen kom hem andra gången så var backlight bleeden kvar och på exakt samma ställen och med exakt samma mängd.

Min fråga är kan backlight bleed bli exakt samma på två paneler?

Inte omöjligt men troligen har Asus skitit i att göra nåt åt det. Hade min G73 inne på service 2 ggr för bl.a. extrem backlight bleeding, det sket Asus fullständigt i, först tredje gången fick jag en ny panel.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kent:

Inte omöjligt men troligen har Asus skitit i att göra nåt åt det. Hade min G73 inne på service 2 ggr för bl.a. extrem backlight bleeding, det sket Asus fullständigt i, först tredje gången fick jag en ny panel.

Jag antar att det bara är och skicka in den tills det blir fixat då.