Billigaste Battlefield 4 Premium samt Premium Edition![samlingstråd]

Permalänk

Väntar fortfarande ._.

Permalänk
Medlem

köpte bf4 + china rising från Spelbutiken igår kväll och fick min nykel idag vid 16:00 så nu är allt preloadat och klart!

Visa signatur

Chassi: Fractal design r2 -Geforce Gtx275OC - 2gb ram -Intel e8400

Permalänk
Medlem

Funderar på att beställa från Fast2play, bra eller dålig idé?

Produkt: Battlefield 4 + Premium
Pris i SEK: 619
Är priset rabatterat: Ja (34%)
Butik: Fast2play
Fast2play Battlefield 4 Premium Edition

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk

Värdelös, många som sitter utan nyckel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Funderar på att beställa från Fast2play, bra eller dålig idé?

Produkt: Battlefield 4 + Premium
Pris i SEK: 619
Är priset rabatterat: Ja (34%)
Butik: Fast2play
Fast2play Battlefield 4 Premium Edition

Halvbra, har inte fått min nyckel än. Beställde 28e September. Men priset är ju ett plus, och du bör få nyckeln nu på morgonen.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
Intel Core i9-13900K w/ Noctua NH-D15S
ASUS STRIX RTX 4080 OC
Corsair Dominator Platinum RGB 32GB DDR5

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cirap:

sitter o småkikar på G2Plays Facebooksida och läser kommentarer. Väldigt många köpare verkar ha fått Polska/Ryska CD-keys (det är väl lite av deras företagsidé, köpa billiga retail-nycker från Ryssland och skicka via internet). Så dubbelkolla innan ni bekräftar att lägga till spelet i Origin. Maila G2Play så ska ni få nya nycklar...

och det var DÄRFÖR jag inte ville förboka via G2Play. Har använt butiken förr, senast Arkham Origins för 150kr och det har funkat bra, men jag misstänkte väl att det skulle bli extremt tryck på just BF4

Köpte BF4 från just g2play igår, gick galant fick koden på 30min. Valde att köpa den version där de uttryckligen skrev "EU english only" o pröjsade strax över 300:- för det. Håller på o laddar ner atm o det verkar funka, den valde iad engelska automatiskt när jag startade nerladdningen.

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem

01:21, still no key.

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
ASUS STRIX RTX 4080 OC

Permalänk
Inaktiv

01:25 still no key.

Permalänk
Avstängd

Jag hade fått intrycket att g2play o fast2play var samma företag men den senare riktade sig mer till oss i sverige, har aldrig haft problem men g2play nämligen så det är skumt att folk inte fått sina nycklar tycker jag. Men det kanske inte stämmer att de är samma företag?

Visa signatur

CPU: Core i5 2500K @4,5GHz Kylare: Corsair H80 med 2st Enermax Magma i PnP Mobo: Asrock Z77 Extreme4-M Lagring: 2TB hdd + Samsung 830 128gb GPU: Asus R9 280x DCII Top @1150MHz/6800MHz RAM:16gb G.Skill Ripjawz Nätagg: Fractal Design Tesla 650w Chassi: Silverstone SG09 Lurar: Sennheiser PC360 G4ME Skärm: Samsung S23A700D Konsol: Xbox 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_svahn:

Jag hade fått intrycket att g2play o fast2play var samma företag men den senare riktade sig mer till oss i sverige, har aldrig haft problem men g2play nämligen så det är skumt att folk inte fått sina nycklar tycker jag. Men det kanske inte stämmer att de är samma företag?

Skrivet av smurfeNn:

Skojarföretag.

"Hur det går? Vi fortfarande skickar nycklar, men mycket långsammare. Vi har hårda attacker på vår hemsida från vissa konkurrenter. Våra ingenjörer arbetar på det, men jag har en råd för er - vänligen köp det spelet på vår partnersida, kinguin.net - jag kommer att se till att de skickas till er snabbt.

Alla förbeställningar kommer förstås att återbetalas i följande dagar.

Jag är mycket ledsen och ber om ursäkt. Vi gjorde allt vi kunde - ni kunde se vi ansträngde oss - med ingen kan rå för tekniska problem...

/Anna, Store Manager"

Dold text

Enligt det inlägget så verkar deras partnersida vara någon kinguin.net. Jag har aldrig hört om den tidigare men hade det varit till g2play så hade dom nog skrivit den istället. Dom försökte nog rida på g2plays rykte och många antog väl att det var någon form av systersida, men där tog vi nog alla fel. G2play nyckeln funkade perfekt för mig, engelsk version och ingen rysk.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Undra om man ens får tillbaka pengarna om man avbokar beställningen?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Medlem

Köper spelet kontant imorgon på Elgiganten istället, 380kr. Premium ser jag ingen brådska med ens...
Så mycket strul ni gått igenom för att spara 50kr förstår jag mig inte på, är ni verkligen så dumsnåla ?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av enzity:

Köper spelet kontant imorgon på Elgiganten istället, 380kr. Premium ser jag ingen brådska med ens...
Så mycket strul ni gått igenom för att spara 50kr förstår jag mig inte på, är ni verkligen så dumsnåla ?

Har jag inte fått nyckeln imorrn runt lunch tror jag jag avbokar och gör likadant.

Permalänk
Medlem

Beställde från fast2play för en timme sen, återkommer när jag får nyckel

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk

Kommer avboka också ifall nyckel inte infinner sig(Fast2play, eller var det Last2play?) imorgon.

Som sagt inte värt det man "sparar".

Permalänk
Medlem

Jag avbokade min order på fast2play nu och köpte från Gamecarddirect istället, fick nyckel direkt när jag betalt.

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:
Dold text

Enligt det inlägget så verkar deras partnersida vara någon kinguin.net. Jag har aldrig hört om den tidigare men hade det varit till g2play så hade dom nog skrivit den istället. Dom försökte nog rida på g2plays rykte och många antog väl att det var någon form av systersida, men där tog vi nog alla fel. G2play nyckeln funkade perfekt för mig, engelsk version och ingen rysk.

jo Kinguin är någon typ av partnerisda. De har gjort mycket reklam för Kinguin på G2Play, likaså alla diverse Fast2play sidor. skulle inte förvåna mig om alla sitter i samma kontor någonstans i Asien

Permalänk
Medlem

Avbeställde från fast2play nu och köpte endast BF4 på GMG, fick nyckeln direkt så jag kan preloada nu när jag är på jobbet. Vad är billigaste och pålitligaste sättet att beställa premium? Det går för 380 spänn på GMG, vågar man köpa på exempelvis G2play?

Permalänk

"Dear Customer,

I am glad to inform you that your order has just been completed.

In order to find your purchased key please check your inbox or visit 'My Orders' tab by choosing "My Account" option in the top right corner --- > "My Orders".

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are available 24/7."

Detta fick jag efter jag pratat med Fast2play via deras "ticket chat".
Har dock inte fått något mail. Har inte heller kunnat lokalisera vart under "My Orders" nyckeln finns. Det ända som ändrats orderstatusen till "Completed"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Polesucker:

"Dear Customer,

I am glad to inform you that your order has just been completed.

In order to find your purchased key please check your inbox or visit 'My Orders' tab by choosing "My Account" option in the top right corner --- > "My Orders".

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are available 24/7."

Detta fick jag efter jag pratat med Fast2play via deras "ticket chat".
Har dock inte fått något mail. Har inte heller kunnat lokalisera vart under "My Orders" nyckeln finns. Det ända som ändrats orderstatusen till "Completed"

Tryck på "Mitt konto" högst upp, detta tar dig till någon sorts sammanfattning över ditt konto, där har jag under rubriken "Senaste beställningar" mitt BF4 som står som komplett. Tryck på ordernummret (Beställ #), så borde det finnas en bild med en nyckel på den sidan. Annars är något fel.

Permalänk
Medlem

Ingen nyckel än, beställde 25/09, kom igen nu då f2p!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Moderkort: Asus ROG Strix B650E-I Gaming Wifi |GPU: Sapphire Nitro+ RX 7900 XT
|CPU: Ryzen 7 7800X3D |PSU: Corsair RM750X V2 |SSD: Samsung 970 EVO 1TB
|Minne: 32GB Kingston Fury DDR5 6000 Mhz |Chassi: Lian Li O11 Air Mini
|Datorskärm: Acer XR383CURP 38" 1600p 144Hz

Permalänk
Medlem

Jag har fått kod.

Jag har fått koden från fast2play men var i h-vete laddar jag ned spelet??

Permalänk
Skrivet av peppe77:

Jag har fått koden från fast2play men var i h-vete laddar jag ned spelet??

I origin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thumbii:

Ingen nyckel än, beställde 25/09, kom igen nu då f2p!

Beställde 28/09, inget här heller. Har sett fler än 10 som bokade nu i oktober som fått sin. -.-

Visa signatur

ASUS ROG Strix Z790-F
ASUS STRIX RTX 4080 OC

Permalänk
Inaktiv

Ingen nyckel ännu:(
Hur avbeställer man på f2p, är det o klicka på reorder? Eller måste man skapa ett ärende med kundtjänst?

Permalänk
Skrivet av Ascor:

Tryck på "Mitt konto" högst upp, detta tar dig till någon sorts sammanfattning över ditt konto, där har jag under rubriken "Senaste beställningar" mitt BF4 som står som komplett. Tryck på ordernummret (Beställ #), så borde det finnas en bild med en nyckel på den sidan. Annars är något fel.

Verkar som att något är fel, här finns ingen bild.

Permalänk
Skrivet av smurfeNn:

Beställde 28/09, inget här heller. Har sett fler än 10 som bokade nu i oktober som fått sin. -.-

Det verkar rätt random på hur nycklarna skickas ut. På deras fejja står mest rage men det finns vissa inlägg om att nycklar levereras ut. Även i denna tråd har folk bekräftat om mail.
Även om jag är sjukt sugen på att spela ger jag dem ett tag till. Tycker inte det är. Ärt att börja avboka och hålla på. Till det sjukt låga priset på lite över 600:- var det en medveten risk om strul, dock hoppas jag få det inom snar framtid. I helgen ska jag spela på ett eller annat sätt

Permalänk
Medlem

Var kan man smidigast beställa om man avbokar på det där jävla F2P?

Visa signatur

Moderkort: P67A-GD65 B3, CPU: intel i5 2500k, GPU: Saphire 280x vapor-x, Minnen: 8 GB Corsair Vengeance 1600 MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schdefan:

Var kan man smidigast beställa om man avbokar på det där jävla F2P?

Greenmangaming te x.
Funkade galant för mig, och fick koden direkt.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk
Medlem

Jag fick min nyckel från F2P idag klockan 08:39. Men jag skickade mail till dem och bad om att avboka spelet igår kring 21.

Bokade om allt på CJS istället. ca 670kr för både premium och standard.
Fick nyckeln på 10sekunder och jag kunde lira inatt.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |