Billigaste Battlefield 4 Premium samt Premium Edition![samlingstråd]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galarix:

Jag också, dock kändes det skönt att någon annan fick en nyckel eftersom deras sida är nere.

Jag fick min kod tidigt idag, fungerar utmärkt. Alla koder ska skickas ut idag enligt deras inlägg på facebook, förstår att folk alltid är lite nervösa när det gäller dessa saker.

Visa signatur

Spel: Fractal Design R5 | Corsair AX850 | MSI Z170 KRAIT GAMING | Intel Core i7-6700K | Corsair Hydro H100i | Corsair 16GB DDR4 2400MHz | MSI GTX 970 GAMING | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 850 EVO 1TB | Western Digital Green 1TB

Lagring: QNAP TS-419P II | 4xWestern Digital Red 2TB (RAID5)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Keyser Soze:

Samma här, har mailat/"formulärat" dom och frågat när koderna ska skickas ut, postar här om/när jag får svar..

gjorde samma sak, men verkar som man får dom iaf, då en av oss verkar ha fått den

Permalänk

Fick mailsvar nu att de kommer skicka ut dom idag:

Hej XXXXX,

Vi skickar dem idag.

Tack för ditt meddelande!

Med vänlig hälsning,

Annika

Visa signatur

Keaton once said, "I don't believe in God, but I'm afraid of him." Well I believe in God, and the only thing that scares me is Keyser Soze.

Permalänk

""Bästa Kunder! Ni kommer att få era nycklar till Battlefield 4 imorgon.

Kundtjänsten behöver tid att skicka ut dem så varje e-mail och ticket de måste svara till betyder att den tiden förlängs. Vi ber om förståelse och kommer att meddela om alla förändringar.""

Så står det på deras Facebook sida, tåls att tänka på kanske

Permalänk
Medlem

Yey! fick min kod nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adillboy:

vart lite sugen:)
men har du någon erfarenhet av denna sidan?
aldrig hört om den.

Jag beställde BF4 + Premium hos dom(simplecdkeys) och fick mina keys igår, bara ladda in och köra!

Visa signatur

Dator 1: Intel 6700k @ 4.5ghz |Asus Z170-A |Corsair 16GB Vengence LP |Palit 1080 Jetstream |Samsung 850 EVO 512GB + Crucial m4 128GB
Dator 2: Intel 2500k @ 4,4ghz |Asrock Z68 Extreme4 |Corsair 8GB Vengence |Gigabyte 970 G1 Gaming |Crucial m4 128GB

Permalänk
Medlem

Hur funkar det om man köper Premium via Origin INNAN man lägger till produktnyckel till spelet som jag förhoppningsvis får hem imorgon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konve:

Hur funkar det om man köper Premium via Origin INNAN man lägger till produktnyckel till spelet som jag förhoppningsvis får hem imorgon?

Vet inte säkert men skulle tro att det inte går att köpa det om du inte äger spelet, alltså inte aktiverat det ännu. Men det går ju så snabbt att köpa premium efter du aktiverat koden, så det kan du väl göra imorgon? Du ska ju installera spelet med och det tar väl åtminstone nån timma beroende på ditt internet.

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zache_:

Vet inte säkert men skulle tro att det inte går att köpa det om du inte äger spelet, alltså inte aktiverat det ännu. Men det går ju så snabbt att köpa premium efter du aktiverat koden, så det kan du väl göra imorgon? Du ska ju installera spelet med och det tar väl åtminstone nån timma beroende på ditt internet.

Ja, det är ju sant Tack så mycket för hjälpen!

Permalänk
Medlem

Jag har köpt mitt bf4 inkl china rising på G2play.net och fick min nyckel sent i går så det är preloadad och klart nu

Visa signatur

Amd Ryzen 5800x | Asus TUF Gaming B550 PRO | Intel Arc A750 | 2x16GB 3200Mhz Kingston FURY Beast DDR4 RGB | Fractal Design Define XL R2 Svart | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 850 Pro 256GB | Western Digital 4TB | Western Digital Red 3TB | 2st AOC 24G2U skärm | EVGA Supernova G2 850W | Windows 10 Pro

Permalänk

Jag kan bekräfta att jag fått min BF 4 Nyckel från fast2play.se. Dock fick jag ingen premium nyckel med samma mail. Dom skrev så här till mig på FB: Maybe it is because the keys are being sent in groups of products. Everything should be fine because the status is still processing. So, it seems that you will get another mail for your Premium order

Permalänk
Medlem

väntar tålmodigt på min nyckel från free2play.se .... släpps spelet vid midnatt? dvs utan att vpn tjafsa..

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | 4070 super | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Medlem

Finns väl fortfarande inget billigare är Origin, Mexico? Jag gav 450:- för BF4+Premium och har dessutom kunnat spela sedan i förrgår. Proceduren tog max 5 min att genomföra...

Visa signatur

SSUPD Meshlicious Black, Arctic Liquid Freezer III 280 RGB, i7-14700K, ASrock z790 mITX Lightning, 32GB DDR5 6000mHz, Kingston KC3000 M.2 SSD 2TB, WD BLACK M.2 SSD 1TB, PNY CS900 SATA 2TB, Gigabyte GeForce RTX 5070 12GB Windforce OC SFF, Corsair SF750 Platinum ATX 3.0, 750w, Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk

Någon uppdatering om fast2play:s nycklar?

Jag väntar fortfarande på dem i alla fall.

Permalänk
Medlem

Ännu ingen nyckel från fast2play.se

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Inaktiv

ingen nyckel här heller från f2p

Permalänk
Medlem

Japp fick min nyckel från fast2play idag, jobbigt att man inte är hemma >_<

Visa signatur

PC1: O11 Vision |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX5090 Astral
PC2: O11 Air Mini |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: HYTE Y40 |i5 10400f |GTX3090
VR: Valve Index |Oculus Quest 3
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk

fast2play sidan är nere

Visa signatur

Phanteks P600S | ASUS Z790-F Strix | i7 13700K | Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB |
RTX 4080 ROG Strix Gaming OC White | Samsung 980 PRO 1TB | Corsair 850W |
Windows 11 | Alienware AW2723DF | iPhone 14 Pro |

Permalänk
Skrivet av all-seeing:

fast2play sidan är nere

Jo tack, den är skitseg

Permalänk

Någon som fått nyckeln från fast2play skiten? så jävla irriterande att de ska vara så jävla sega! ursäkta mitt språk men är rätt förbannad just nu...

Visa signatur

GPU: RTX 3080CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF750W Moderkort: Gigabyte Z90i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: SSUPD Meshlicious Skärm: LG C2 42 [B]

Permalänk

Snart ska dom komma med mer info på Facebook sidan

Edit Dom skriver allt på Facebook med Google translate

Visa signatur

Phanteks P600S | ASUS Z790-F Strix | i7 13700K | Arctic Liquid Freezer II 360 A-RGB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Voy:

Jag fick min kod tidigt idag, fungerar utmärkt. Alla koder ska skickas ut idag enligt deras inlägg på facebook, förstår att folk alltid är lite nervösa när det gäller dessa saker.

Skrivet av DDemis:

Yey! fick min kod nu.

Skrivet av Whistlersmom:

Jag kan bekräfta att jag fått min BF 4 Nyckel från fast2play.se. Dock fick jag ingen premium nyckel med samma mail. Dom skrev så här till mig på FB: Maybe it is because the keys are being sent in groups of products. Everything should be fine because the status is still processing. So, it seems that you will get another mail for your Premium order

Skrivet av Taft:

Japp fick min nyckel från fast2play idag, jobbigt att man inte är hemma >_<

När bokade ni? Bokade 28e September och har inte fått min...

Visa signatur

ASUS ROG Strix X870-F
AMD 9800X3D & Noctua NH-D15S
G.Skill Trident 6000MHz CL28 DDR5
ASUS ROG STRIX RTX 4080 OC

Permalänk
Skrivet av smurfeNn:

När bokade ni? Bokade 28e September och har inte fått min...

Åh fan. Då har dom verkligen ingen organisation på saker och ting. Jag bokade i förrigår och fick mitt idag runt 15.00. Men däremot fick jag inte min premium kod.

Permalänk
Medlem

Fick mina nycklar idag från gamecards.eu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whistlersmom:

Åh fan. Då har dom verkligen ingen organisation på saker och ting. Jag bokade i förrigår och fick mitt idag runt 15.00. Men däremot fick jag inte min premium kod.

Vad i helvete... Blir aldrig mer köp därifrån.

Visa signatur

ASUS ROG Strix X870-F

Permalänk

Trycker avbeställ på deras skitsida men kommer bara till kassa som att jag vill beställa det igen

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skojarföretag.

"Hur det går? Vi fortfarande skickar nycklar, men mycket långsammare. Vi har hårda attacker på vår hemsida från vissa konkurrenter. Våra ingenjörer arbetar på det, men jag har en råd för er - vänligen köp det spelet på vår partnersida, kinguin.net - jag kommer att se till att de skickas till er snabbt.

Alla förbeställningar kommer förstås att återbetalas i följande dagar.

Jag är mycket ledsen och ber om ursäkt. Vi gjorde allt vi kunde - ni kunde se vi ansträngde oss - med ingen kan rå för tekniska problem...

/Anna, Store Manager"

Visa signatur

ASUS ROG Strix X870-F

Permalänk
Medlem

sitter o småkikar på G2Plays Facebooksida och läser kommentarer. Väldigt många köpare verkar ha fått Polska/Ryska CD-keys (det är väl lite av deras företagsidé, köpa billiga retail-nycker från Ryssland och skicka via internet). Så dubbelkolla innan ni bekräftar att lägga till spelet i Origin. Maila G2Play så ska ni få nya nycklar...

och det var DÄRFÖR jag inte ville förboka via G2Play. Har använt butiken förr, senast Arkham Origins för 150kr och det har funkat bra, men jag misstänkte väl att det skulle bli extremt tryck på just BF4

Permalänk
Medlem

Fick min nyckeln nu från fast2play!!

Visa signatur

Citera för svar!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Galarix:

Fick min nyckeln nu från fast2play!!

Oh you lucky bastard. Låt mig gissa, du beställde i måndags från dom? Med China Rising? ...

Visa signatur

ASUS ROG Strix X870-F