betan var inte kul. övertyga mig.om att köpa bf4.

Permalänk
Medlem

betan var inte kul. övertyga mig.om att köpa bf4.

Ska hålla detta kort eftersom jag sitter på tåget hem.

Jag spelade bf4 betan men det var alldeles för likt bf3.. Ja, nu vill halva swec skjuta mig men efter några timmars spelande bryr man sig inte.om att allt kan sprängas i luften osv. Det jag bryr mig om är vapenhanhanteringen/känslan i vapnerna och det fanns inte alls i betan och.inte i 3an heller...

Jag har redan förköpt cod ghost, så tänkte att antingen blir jag övertygad att köpa bf eller så väntar jag helt enkelt till cod och lirar arma 3 istället i helgen.

( kanske.inte blev så kort i alla fall )

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk

Köp det inte om du inte gillar det. Vad e grejen me dessa trådar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Widholm:

Jag vill gilla det ! Det är battlefield vi pratar om men det går nedåt nu ...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vapenkännslan fanns ju där i 3:an, iallafall om man jämför med 4:an.

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem

Vill du gilla det - Köp det
Tycker du det inte är kul - Köp det inte

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Ljusskygg

Origin har ju sin sak där om man inte gillar det får man pengar tbx. Så köp det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Gillar du inte BF3 så kommer du inte gilla BF4.

Permalänk
Medlem

Shanghaibanan är inte så jättekul om man gillar riktiga battlefield banor. Min favorit hittils är Golmud railway men jag har inte ens kört alla banor ännu. Hela spelet är mycket mer slipat än betan tycker jag.

Permalänk
Medlem

Det hade lika gärna kunnat vara jag som startat tråden. Upplever exakt samma sak, avskyr vapenmekaniken i BF4 jämfört med BF3. Vapnen upplevs identiska men med olika rekyl. Kan inte heller begripa varför vapnen låter så plastiga när man avfyrar. Jämför bara ACW-R i BF3 med hur den är i BF4. Skillnaden är bara den att jag förbeställde spelet....idiot.

Permalänk
Inaktiv

Köp det på origin, är du inte nöjd får du pengarna tillbaka!

Permalänk
Medlem

Gillar du inte BF3 så kommer du nog gilla BF4. Jag tröttnade snabbt på BF3 och BF4 känns så mycket bättre på alla sätt, speciellt känslan i vapnen och rörelserna med karaktären.

Permalänk
Medlem

Köp något annat stort shooter-spel med 64 spelare och fulla servrar i stället då...

Visa signatur

En sann moddare blir aldrig klar.MBY är SWEC SSD Kung!
Har hängt här sedan 2002. Började modda vid P200. Har gröna datafingrar. -Och du undrar hur jag kan veta allt?!?!?

|4700K|HD7970matrix|16Gb|Seasonic x-650|WaterC DDC BIP120+MP-05|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Widholm:

Jag kan ändå förstå TS. Jag skulle också vilja falla för BF4 men just nu finns det inte tillräckligt mycket som tilltalar mig. Men jag hoppas det är något jag missat som gör att det blir "droppen" som gör det värt att köpa det. Det är i alla fall därför jag är här inne och läser.

Visa signatur

7900GT > XFX4890 > 2xGTX480 > GTX780 > GTX1070 > RTX3070

Permalänk
Medlem

Kan övertyga dig om att inte köpa det... 2bokstäver ett ord EA

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Gillar du inte BF3 så kommer du nog gilla BF4. Jag tröttnade snabbt på BF3 och BF4 känns så mycket bättre på alla sätt, speciellt känslan i vapnen och rörelserna med karaktären.

Wut? I 3:an spelade man ju inte en "låda" som man gör nu

Visa signatur

5700X3D | 5080 Prime OC | Katt

Permalänk
Medlem

Kolla gameplay videos från olika banor nu när hela spelet är släppt och se om det tilltalar. Så brukar jag göra med spel, då brukar man få ett hum om det är ett spel man kommer gilla.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KlyfftPotatis:

Jag spelade bf4 betan men det var alldeles för likt bf3.. Ja, nu vill halva swec skjuta mig men efter några timmars spelande bryr man sig inte.om att allt kan sprängas i luften osv. Det jag bryr mig om är vapenhanhanteringen/känslan i vapnerna och det fanns inte alls i betan och.inte i 3an heller...

Jag har redan förköpt cod ghost, så tänkte att antingen blir jag övertygad att köpa bf eller så väntar jag helt enkelt till cod och lirar arma 3 istället i helgen.

Gillade du inte betan så kommer du med stor sannolikhet inte gilla fullversionen. Jag personligen älskar spelet men kan ändå sätta mig in i din situation. Du kan givetvis köpa och sen ångra inom 24 timmar.

Det som skulle få dig att tycka om spelet är väl nya kartorna. Jag tycker känslan för vapen, fordon och resten var som i betan, lite tweak men till stor del samma.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlyfftPotatis:

Gör som jag kommer att göra när man dator är klar och när bf4 är perfekt utan problem.
Att campa med sniper och att spränga personer med c4 vid hissar som dessa gör hehe!!.

http://www.youtube.com/watch?v=ON4HCl0olh4 <------ ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av kent2:

Köp något annat stort shooter-spel med 64 spelare och fulla servrar i stället då...

Oh you :3

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

hoppar nog tyvärr bf4 för tillfället.... första bf-spelet som jag inte köper :'(

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köp via proxy så har du iaf inte loosat så mycket pengar utifall att du inte skulle gilla det

Visa signatur

i7 4770k @ 4.6GHz // RTX 3060 12GB // 32GB DDR3 // ASUS Z87-A ATX // Corsair HX650W // Samsung 830 256GB // Antec P280 // Asus PA288QV 27"