Permalänk

Svar fanns.

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thorulk:

Halloj,
Köpte MSI GTX 780 under 15% rean (3700kr, mums).

Den var i lager när jag beställde man kan ha full förståelse för att det inte hann uppdatera i den takten grejjer måste gått för i helgen. Vet du när ni får nästa leverans av korten?
// Charlie

Skrivet av Inzomniac:

Hej,

Något besked om/när MSI GeForce GTX 780 OC 3GB DDR5 2xDVI HDMI DisplayPort PCIe (artnr. 5024082365) kommer i lager? Har en bokning liggande på det nämligen.

Mvh

Snälla läs tidigare inlägg innan ni postar. Tänk på CDON's anställda som måste sitta och svara på samma frågor om och om igen. Till slut kommer de inte ha tid att svara på våra frågor längre p.g.a detta.

Detta skrevs i tråden idag 08:34 av Andreas på CDON:

Skrivet av CDON.COM:

Hej,
...MSI GTX 780 OC ska enl tillverkaren vara på ingående vilken dag som helst.
Mvh//Andreas

Visa signatur

MB Asus Z87-A CPU i5 4670k [I](Noctua NH-U12S)[/I] GPU MSI GTX 780 Twin Frozr IV PSU be quiet! L8 630W RAM 8GB 1600MHz

Permalänk
Medlem

Finns det någon permanentkod för sweclockerskunder att använda eller är det något som slumpas ut ibland?
Finns det någon fördel att gå med i cdon+

Permalänk
Skrivet av BennyZ:

Hej. Har ni något preliminärt datum för när ni får in EVGA GTX 780 Classified?

Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Enligt tillverkaren ska den levereras den här veckan.
Mvh//Andreas

Skrivet av Wollepwn:

Hej CDON när får ni in EVGA GeForce GTX 780 SC 3GB DDR5 Classified?

Skrivet av SugarRay:

Snälla läs tidigare inlägg innan ni postar. Tänk på CDON's anställda som måste sitta och svara på samma frågor om och om igen. Till slut kommer de inte ha tid att svara på våra frågor längre p.g.a detta.

Detta skrevs i tråden idag 08:34 av Andreas på CDON:

Scheiße ja, jag läste igenom och jag såg att frågan var ställd innan, men bommade att hitta svaret. Läste bara BF4 i det du hittade och fortsatte. Jag skyller på min förkylning och sonar mitt misstag genom att hjälpa min namne Andreas att svara på Wollepwn`s fråga som redan fanns besvarad.

Visa signatur

|| Ryzen 5800X || Asus RTX 3080 TUF OC || MSI B550 Gaming Carbon WiFi || 4x8 GB HyperX Fury RGB 3600MHz CL17 || Samsung 970 EVO 1TB & WD Blue SN550 1TB & Samsung 870 QVO 4TB & Samsung 840 Pro 512GB & Crucial MX300 525GB & WD Black 3TB || Corsair RM750x || ARCTIC Liquid Freezer II 360 RGB || FD Define S || Samsung Odyssey G7 27" x 2 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inzomniac:

Scheiße ja, jag läste igenom och jag såg att frågan var ställd innan, men bommade att hitta svaret. Läste bara BF4 i det du hittade och fortsatte. Jag skyller på min förkylning och sonar mitt misstag genom att hjälpa min namne Andreas att svara på Wollepwn`s fråga som redan fanns besvarad.

Får skylla mig själv för att jag skippa sida 281. Läste bara sidorna före o missa haha men men.
För hoppnings vis denna vecka trillar 780 classified in för 4207kr ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjozac:

Finns det någon permanentkod för sweclockerskunder att använda eller är det något som slumpas ut ibland?
Finns det någon fördel att gå med i cdon+

Låste ett tjugotal sidor och såg att ni bytt till tidsbegränsad kampanj. Då är frågan när ni nyss avslutat en som jag missade om jag ska vänta på en ny och isf när den kan tänkas komma?
Jag ska köpa en helt ny dator med alla komponenter i och med 10% blir ni billigast som ensam butik!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av SugarRay:

Snälla läs tidigare inlägg innan ni postar. Tänk på CDON's anställda som måste sitta och svara på samma frågor om och om igen. Till slut kommer de inte ha tid att svara på våra frågor längre p.g.a detta.

Detta skrevs i tråden idag 08:34 av Andreas på CDON:

Trevligt...

Det är alltså INTE samma kort och har således antagligen olika leveransdatum.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Thorulk:

Halloj,

Köpte MSI GTX 780 under 15% rean (3700kr, mums).
http://cdon.se/hemelektronik/msi-geforce-gtx-780-3gb-ddr5-2xd...

Den var i lager när jag beställde man kan ha full förståelse för att det inte hann uppdatera i den takten grejjer måste gått för i helgen. Vet du när ni får nästa leverans av korten?

Köpte också:
http://cdon.se/hemelektronik/corsair-vengeance-mm600-gaming-m...

Den kan man fortfarande köpa så jag antar den finns i lager, men den har inte levererats tillsammans med resterande varor i leveransen. Tänkte bara kika om det blivit någon vajsing där?

// Charlie

Hej,
MSI är beställt men inget bekräftat leveransdatum finns, men det bör inte dröja många dagar innan det åter finns i lager. Den andra produkten skickas ifrån ett annat lager, därav är sändningen splittad och oturligt nog i det här fallet så har de även olika leveransdatum.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv

Hej Andreas och CDON!

Jag har väntat i över en månad på att ni ska få in tangentbordet Logitech TK820, artikelnummer 5024921403. Har en beställning på det sedan i September och jag undrar om du har möjlighet att ge mig ett preliminärt leveransdatum då jag inte får något via kundtjänst?

Tack på förhand!

... DotDotDot

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Bjebbosten:

Har 2 frågor.

1. Kan jag handla från Cdon.se och få varorna till Finland, kan inte ett ord finska så det skulle ju underlätta.

2. Har handlar x antal gånger med kredit kort(Cdon.fi) och fått fakturor på mailen från Klarna, varför ?

Hej!
Nej, varor skickas endast inom aktuellt land. Skicka ett PM till mig innehållande kundnummer så ska jag ta reda på vad som gäller gällande Klarna.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Varför går det inte att ringa er! Försöker avbeställa en produkt men får ingen bekräftelse.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Intel i5 4670K | Asus ROG maximus VI gene | Corsair 8GB (2x4GB) CL11 2133MHz VENGEANCE | sapphire r9-290 arctic cooling accelero hybrid |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av anon195163:

Hej Andreas och CDON!

Jag har väntat i över en månad på att ni ska få in tangentbordet Logitech TK820, artikelnummer 5024921403. Har en beställning på det sedan i September och jag undrar om du har möjlighet att ge mig ett preliminärt leveransdatum då jag inte får något via kundtjänst?

Tack på förhand!

... DotDotDot

Hejsan,
Jag kollade denna och den är skickad ifrån leverantör, kommer in i lager inom kort.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
MSI är beställt men inget bekräftat leveransdatum finns, men det bör inte dröja många dagar innan det åter finns i lager. Den andra produkten skickas ifrån ett annat lager, därav är sändningen splittad och oturligt nog i det här fallet så har de även olika leveransdatum.
Mvh//Andreas

Tack och bock :).

Kul var ändå att allt förutom musmatta och MSI ska in i ett bygge till lillebrorsan, så det vart helt perfekt med att just dom 2 artiklarna vart förskjutna :).

EDIT: Tackade för mycket upplever jag, men iom att det är onödigt att editera bort så drar jag en fräckis också.

Hustrun sade till sin man:
- Pojken är sjutton år nu och det är på tiden att du lär honom lite sexualkunskap. Men ta det försiktigt. Berätta hur bina gör.
Senare när mannen och sonen var ute och gick sa mannen:
- Min son, kommer du ihåg de där två flickorna vi mötte på ängen i våras?
- Ja pappa.
- Kommer du ihåg vad vi gjorde med dem?
- Ja pappa.
- Så gör bina.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Inget datum på det kort du nämner tyvärr. Jag har skickat vidare info till kundtjänst, de hör av sig inom kort.
Mvh//Andreas

Jo nog fick jag svar. Det visade sig att kortet inte längre finns i lager och därför har "avbeställts automatiskt". Någon automatisk info har jag dock inte fått..

Jaja, fortsätter konversationen med kundtjänst. Tack för hjälpen.

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Hej, fick inget svar på mitt inlägg innan, så provar igen. Men har ni ett datum på nätaggregatet corsair rm750w?

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Medlem

Hej, CDON! Beställde några saker när ni hade expo-rabatten. Två saker kommer att dellevereras: XFX Pro Series P1-650X-XXB9 650W och Asus DRW-24F1ST/BLK/B/AS DVD±RW 24x SATA Black Bulk. Vet du när dessa kommer att komma på lager igen? Tack så hemskt mycket för svar.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av GreddarN:

Hej, fick inget svar på mitt inlägg innan, så provar igen. Men har ni ett datum på nätaggregatet corsair rm750w?

Hej,
Den 15:e Nov så ska vi åter ha den i lager.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av hk-tray:

Hej, CDON! Beställde några saker när ni hade expo-rabatten. Två saker kommer att dellevereras: XFX Pro Series P1-650X-XXB9 650W och Asus DRW-24F1ST/BLK/B/AS DVD±RW 24x SATA Black Bulk. Vet du när dessa kommer att komma på lager igen? Tack så hemskt mycket för svar.

Hej!
DVD±RW inlevereras just nu, nätdelen kommer i början av nästa vecka.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej,

Finns det möjlighet att vara goa och ta hem Grypon Armor?

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Den 15:e Nov så ska vi åter ha den i lager.
Mvh//Andreas

Det låter bra! Tack!

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av holmberg:

Hej,

Finns det möjlighet att vara goa och ta hem Grypon Armor?

Hej!
Är aktiverad nu, är sökbar inom kort.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Det finns tyvärr ingen tillförlitlig leveransplan för dessa, men jag ska jaga dem under dagen och återkommer med vad jag får fram.
Mvh//Andreas

Angående Asus R9 280x. Fick du fram någon info?

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bonafriss:

Angående Asus R9 280x. Fick du fram någon info?

Hej,
Nej, inte ännu tyvärr.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej,

jag prövade
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_+_sweclockers/
men jag får inte upp den sidan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjozac:

Hej,

jag prövade
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_+_sweclockers/
men jag får inte upp den sidan?

Dom tog bort det för ett tag sedan, till förmån för andra tidsbegränsade erbjudanden.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS 3080 TUF | 32GB DDR4 3200MHz | Corsair HX1500i

Permalänk
Medlem

När får ni in (5014930426) XFX 550W Core Edition PSU? Vore kul att veta så jag kan förbereda mig på att plocka ihop datorn Jag har beställt redan så.

Permalänk
Medlem

vet du något ungefärligt tid på när ni lär få in http://cdon.se/hemelektronik/arctic-cooling-accelero-xtreme-i...

Varför går den inte och boka förresten?

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk

Citat:
Ursprungligen inskrivet av Sushikocken Visa inlägg
Finns några moderkort socket 1150 mATX med C2stepping hos er? funderar på ett "Asus MAXIMUS VI GENE Intel Z87 Socket 1150 mATX" Ser att de inte finns inne just nu men nya revisionen skall ha ett part nr: som slutar på M0EAY5.
Mvh

Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Vi kollar när de kommer in i lager igen.
Mvh//Andreas

Nu har det kommit vet du vad ni fick :)?
Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Steffe:

Dom tog bort det för ett tag sedan, till förmån för andra tidsbegränsade erbjudanden.

Hur ofta kör de erbjudanden?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hej CDON!

Kan man fortfarande köpa msi gtx 780 för under 4000kr, isf behöver man en kod?

Tack!/Alexander