Permalänk
Cdon.com
Skrivet av JimmieSan:

Kommer 15% denna veckan eller nästa?

Hejsan,
Den kommer igen under nästa vecka.
Mvh//Andreas

Skrivet av Jaghatai:

Hej. Jag köpte en skärm för två veckor sedan, och imorgon är det dag fjorton sedan jag mottog varan. Kan jag använda ångerrätten även fast det är så nära inpå fjortononde dagen eller har tåget gått? Anledningen är att jag får huvudvärk av den.
Snabba svar uppskattas då jag verkligen inte har hur mycket pengar som helst.

Hej,
Vänligen, kontakta kundtjänst så hjälper de dig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av thg-linus:

Någon känsla för när Bonniers Trafikskola kommer åter i lager?

Hej,
Den är beställd så den är på ingående.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Några närmare besked om Phanteks Enthoo Primo chassit? Går inte ens att beställa hos er nu. Har en innestående order som jag verkligen hoppas inte är annulerad.

Visa signatur

12700K | Asus ROG Strix B660i | DDR5 Kingston 5200 MHz 32gb | Samsung 980 Pro | GTX 3070 | CM V850SFX | Cambridge DacMagic Plus | Dynaudio DBM50 | Infinity Beta Sw10 sub | CM NR200P | Alienware 34" |

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Stoffe (AMDGuru):

Några närmare besked om Phanteks Enthoo Primo chassit? Går inte ens att beställa hos er nu. Har en innestående order som jag verkligen hoppas inte är annulerad.

Hej,
Enligt nytt besked så kommer de 4-8:e Nov
.Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur går det med battlefield 4 på köpet erbjudandet som någon skrev om på förra sidan?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Hur går det med battlefield 4 på köpet erbjudandet som någon skrev om på förra sidan?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Tekniker jobbar på det men ingen lösning är funnen ännu, men den ska upp igen, förhoppningsvis innan dagens slut.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Nzt:

Hur går det med battlefield 4 på köpet erbjudandet som någon skrev om på förra sidan?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Tekniker jobbar på det men ingen lösning är funnen ännu, men den ska upp igen, förhoppningsvis innan dagens slut.
Mvh//Andreas

Väntar också...

Permalänk
Medlem

Vad händer med R9 280X? Ser att man nu inte kan beställa flera av dem?

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem
Skrivet av pucko:

Efter mycket strul och krångel i julas när cdon skickat något som inte stämde med det som stod på sidan, det tog evigheter att
reda ut och få returnera så hoppades jag att det var det sissta strul jag hade med CDON men tyävrr inte.

Det visade sig att jag handlat saker någon månad innan Jul med. Ett usb tangentbord som usb sändaren gav upp.

Jag reklamerade det till cdon, det kom ett nytt i med posten några dagar senare och jag hade fått en frisvars adress dit jag skulle returnera varorna.

Smidigt tyckte jag... .men här slutar detta att vara smidigt.

Jag knallar iväg till posten med paketet. Där får jag inte skicka detta då det är för stort för att skickas till en frisvar adress.

Jag går in på mitt ärende och skriver in detta på mitt ärende. Dagen efter loggar jag på och ser till min förvåning att det jag skrivit in på ärendet inte finns med.
Jag gör ett nytt försök att skriva in saker på ärendet. Det ser ut att sparats men dagen efter finns inte infon kvar.

Då tar jag kontakt med chatten som säger att de ska be någon skicka en returlapp till mig.
Jag frågar även hur vi ska göra med fakturan som skickats med det nyta t-bordet som jag blivit instruerad att riva. Den har ju trots allt ett förfallodatum och nu har detta sprungit iväg i tid utan att returen kommit in till er och jag har ännu inte fått returlapp osv. (och vet att det i julas tog ganska lång tid för er att hantera returen)

Då får jag till svar att Jag ska kontakta klarna för att få dem att skjuta upp denna faktura?

Hur är detta möjligt? Är det något mer ni vill att jag ska göra åt er?

Antar att jag aldrig kommer få något svar på detta.
Aja. Jag kommer inte göra erat jobb åt er.
Jag skriver BESTRIDES med stora bokstäver på fakturan som ni skickat med (och som ska makuleras när ni matchat mot min retur)
och skickar den till klarna.
När en fodran väl är tvistig så måste ni ju gå till domstol för att driva in den. Då kan jag ta detta i egen takt och skicka paketet
när jag har vägarna förbi posten som brukar vara en gång i månaden.
Vill inte kundtjänst vara behjälplig så tänker inte jag vända ut och in på mig för att lösa detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hzup:

Vad händer med R9 280X? Ser att man nu inte kan beställa flera av dem?

Exakt. Har en beställning liggande på Asus r9 280 DC2Top sen 8e oktober... ( som inte längre går att beställa hos er). Finns det ingen information om när den kommer in? Vore fint om ni kunde ha ett bättre informationssystem om förväntad leverens när man går in och tittar på ordern på "mina sidor".

Visa signatur

i5-12600K med Noctua 12A | MSI z690 d4 | 2x16 corsair ddr4 lpx 3200mhz | evga 3060ti xc | samsung 980 m2 | LG 27" GP850 | xfx pro 850w | fractal design r6

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hzup:

Vad händer med R9 280X? Ser att man nu inte kan beställa flera av dem?

Hej,
Vi är mitt uppe i en systemomläggning, boka-knapp fungerar ännu inte fullt ut i det nya systemet, men produkten är beställd och väntas in undre R9 andra leverans, vilken bör dyka upp vilken dag som helst.
Mvh//Andreas

Skrivet av pucko:

Antar att jag aldrig kommer få något svar på detta.
Aja. Jag kommer inte göra erat jobb åt er.
Jag skriver BESTRIDES med stora bokstäver på fakturan som ni skickat med (och som ska makuleras när ni matchat mot min retur)
och skickar den till klarna.
När en fodran väl är tvistig så måste ni ju gå till domstol för att driva in den. Då kan jag ta detta i egen takt och skicka paketet
när jag har vägarna förbi posten som brukar vara en gång i månaden.
Vill inte kundtjänst vara behjälplig så tänker inte jag vända ut och in på mig för att lösa detta.

Hej,
Jag kan tyvärr inte följa upp ärendet därifrån jag sitter, jag måste be dig att åter kontakta kundtjänst och framföra det som du är besviken över.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Den kommer igen under nästa vecka.
Mvh//Andreas

Kommer det innebära 15% på grafikkort såsom GTX 780?

Visa signatur

Chassi Fractal Design R3 Silver. CPU I5 2500K @ 4.5Ghz Kylning Corsair H80 Moderkort Asus P8P67 Pro RAM Corsair Vengeance 16GB DDR3 1600Mhz Grafikkort MSI Twin Frozr 780 Ljudkort Creative X-Fi Xtreme Music HDD Kingston HyperX SSD 120GB

Permalänk
Medlem

Prissättningen på Radeon 7xxx är lite snedvriden.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av jacob.90:

Kommer det innebära 15% på grafikkort såsom GTX 780?

Hej,
Jag har skickat vidare önskemålet!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har lite frågor ang cdon+
Det är mycket fokus på sport, kläder men det är något som inte är intressant för min del.

Utan det är hårdvara/dator och kanske spel,film lite.
Det bästa med cdon+ är ju redan borta, dvs 20% på datorkomponenter, 50% på film och 250kr rabatt på 1 spel.

Och nu verkar det mycket fokus på just sport, kläder bara.

* Kommer det komma mer bra erbjudande som det jag skrev ovan?
* Hur länge gäller 199:-/år och vad kommer det kosta efter det?

Facebook posten:
"Nu är det sista chansen för dig att bli medlem i CDON+ till öppningserbjudandet 199 kr/år.

Klicka här: http://bit.ly/17aw4pD

Det finns mängder med fördelar! Du får fri frakt på alla köp över 100 kr. 20% rabatt på massor av sport, outdoor, kläder och skor. Ta del av unika erbjudanden, och återbäring på alla dina köp. Passa på att bli medlem nu till specialpris."

Permalänk
Cdon.com

GAMEX / CDON EXPO

Nu är det bara 7 dagar kvar till CDON Expo / Gamex på Kistamässan i Stockholm 31 oktober – 3 november!
Köp spel och hemelektronikprodukter till mässpriser, testa nya spelkonsolerna Playstation 4 och Xbox One eller varför inte utmana andra Gamers i turneringen CDON Open?
Köp din biljett redan idag och säkra din plats på årets största spel och hemelektronikmässa!
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_expo_2013/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Nu är det bara 7 dagar kvar till CDON Expo / Gamex på Kistamässan i Stockholm 31 oktober – 3 november!
Köp spel och hemelektronikprodukter till mässpriser, testa nya spelkonsolerna Playstation 4 och Xbox One eller varför inte utmana andra Gamers i turneringen CDON Open?
Köp din biljett redan idag och säkra din plats på årets största spel och hemelektronikmässa!
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_expo_2013/

Det kommer alltså inte va några rabatter på komponenter likt förra årets CDON Expo?

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Vi är mitt uppe i en systemomläggning, boka-knapp fungerar ännu inte fullt ut i det nya systemet, men produkten är beställd och väntas in undre R9 andra leverans, vilken bör dyka upp vilken dag som helst.
Mvh//Andreas

Håller tummarna för att 280x Toxic ingår i denna leverans.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Tekniker jobbar på det men ingen lösning är funnen ännu, men den ska upp igen, förhoppningsvis innan dagens slut.
Mvh//Andreas

Vad är detta erbjudandet ni pratar om? Vad behöver man köpa för att få BF4 på köpet?

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Makarrov:

Det kommer alltså inte va några rabatter på komponenter likt förra årets CDON Expo?

Hej,
Det kommer finnas mässerbjudanden under mässan, och rabatter.
Mvh//Andreas

Skrivet av MacAtax:

Vad är detta erbjudandet ni pratar om? Vad behöver man köpa för att få BF4 på köpet?

Hej,
Kampanjen ligger nere för tillfället men kommer förhoppningsvis upp under dagen.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är i datorköpar svängen å ser att du skrivit att ni kommer ha 15% rabatt nästa vecka. Vad brukar det gälla? Är sugen på prova en Amd cpu med 2st Radeon 290x nämligen och då skenar ju priset iväg rätt rejält. Är detta något ni normalt har 15% på eller är det bara gamla utdaterade saker?

// David

Permalänk
Medlem

Hej!

Tack för informationen rörande CPU:erna, blev en 4770k då 4771 var så konstigt prissatt.
Tänkte dock höra mig för lite rörande statusen på Asus 280x TOP korten. Är det något sätt att se när ett beräknat leveransdatum på denna? Vet att vissa sidor lista väntetider på över en månad nu.

Tack på förhand

Permalänk

Finns Asus Z87-Pro i lager ? Art nr: 5023780233
http://cdon.se/hemelektronik/asus-z87-pro-intel-z87-4xddr3-sl...

På min order står nämligen det noterat som , "Återstående produkter att leverera"

Visa signatur

Intel i7 12700KF, Asus Prime Z690-A, Gigabyte RTX 3070 Gaming OC, Corsair 32GB DDR5 5600Mhz, Noctua NH-D15 Chromax, Samsung 980 Pro M.2 NVMe 256 GB-OS, be quiet! Dark Base 900, Corsair RM 850X V2, LG UltraGear 32GP850

Permalänk

Finns några moderkort socket 1150 mATX med C2stepping hos er? funderar på ett "Asus MAXIMUS VI GENE Intel Z87 Socket 1150 mATX" Ser att de inte finns inne just nu men nya revisionen skall ha ett part nr: som slutar på M0EAY5.
Mvh

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Candor:

Hej!

Tack för informationen rörande CPU:erna, blev en 4770k då 4771 var så konstigt prissatt.
Tänkte dock höra mig för lite rörande statusen på Asus 280x TOP korten. Är det något sätt att se när ett beräknat leveransdatum på denna? Vet att vissa sidor lista väntetider på över en månad nu.

Tack på förhand

Hej,
Ett fåtal kort är på ingående, exakt hur många är oklart, och det finns en del bokningar på dem. Jag har idagsläget svårt att säga exakt hur länge du får vänta vid bokning av respektive kort.
Mvh//Andreas

Skrivet av Gorgeous-George:

Finns Asus Z87-Pro i lager ? Art nr: 5023780233
http://cdon.se/hemelektronik/asus-z87-pro-intel-z87-4xddr3-sl...

På min order står nämligen det noterat som , "Återstående produkter att leverera"

Hej,
Artikeln finns i lager, måste be dig att kontakta kundtjänst ifall du inte får din leverans.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Sushikocken:

Finns några moderkort socket 1150 mATX med C2stepping hos er? funderar på ett "Asus MAXIMUS VI GENE Intel Z87 Socket 1150 mATX" Ser att de inte finns inne just nu men nya revisionen skall ha ett part nr: som slutar på M0EAY5.
Mvh

Hejsan,
Vi kollar när de kommer in i lager igen.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

4670k eller 4770k med 15% vore ju inte fel till kommande bygge

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Något nytt om Gigabyte-versionen av R9 280x? Skulle kommit in nu i veckan ryktades det om..

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Medlem

Slår till direkt om 15% rabatten nästa vecka innehåller ett billigare 750w nätagg av vettigt märke. Samt kanske en billig ssd på 120gb;)

Visa signatur

Desktop:| Corsair Crystal 280x | 2700 @ 4GHz | Corsair H100i PRO RGB |MSI B450M Mortar | Corsair Vengeance RGB PRO 16GB |Samsung 850 500GB & 860 1TB | Gigabyte 2080 Ti Gaming OC | Corsair RM850xV2 |
( För att garanterat svar skicka PM)

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av MacAtax:

Något nytt om Gigabyte-versionen av R9 280x? Skulle kommit in nu i veckan ryktades det om..

Hej,
5st GV-R928XOC-3GD är på väg till lager, hinner inte fram idag, kommer i början av nästa vecka.
Mvh//Andreas

Visa signatur