CDON.com: Hemelektronik

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej!
De kommer att börja skickas ut under dagen, samtliga kommer att levereras innan veckans slut.
Mvh//Andreas

Hej Andreas. Menar du samtliga som I alla bokade beställningar? I mitt fall syftar jag på MSI GeForce GTX 780 OC 3GB.
Hade underlättat om ni hade kunnat inkludera en beräknad ankomst på varorna direkt på sidan.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av shivers:

Hej Andreas. Menar du samtliga som I alla bokade beställningar? I mitt fall syftar jag på MSI GeForce GTX 780 OC 3GB.
Hade underlättat om ni hade kunnat inkludera en beräknad ankomst på varorna direkt på sidan.

Hej,
Jag ber om ursäkt, jag syftade på BF4, spelet kommer att levereras till samtliga kunder innan veckans slut. MSI GTX 780 OC ska enl tillverkaren vara på ingående vilken dag som helst.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Någon aning om när Asus Radeon R9 280X kommer in i lager?
Sålde mitt nuvarande grafikkort direkt jag beställde så är utan stationär nu. Bara laptop. Woe is me xD

Visa signatur

Hayabusa T3 | Venum Elite Evo | UFC Venum Pro Line

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Tenkai Star:

Någon aning om när Asus Radeon R9 280X kommer in i lager?
Sålde mitt nuvarande grafikkort direkt jag beställde så är utan stationär nu. Bara laptop. Woe is me xD

Hej,
Det finns tyvärr ingen tillförlitlig leveransplan för dessa, men jag ska jaga dem under dagen och återkommer med vad jag får fram.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde 2st Asus R9 280X top den 16 oktober. Kommer jag få BF4 på köpet? Sjukt segt att ha fått vänta så länge på korten också. Fattar mig inte på varför asus/amd gör så här dumma lanseringar när dem inte ens har tillräckligt många kort att leverera vid start.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Nzt:

Beställde 2st Asus R9 280X top den 16 oktober. Kommer jag få BF4 på köpet? Sjukt segt att ha fått vänta så länge på korten också. Fattar mig inte på varför asus/amd gör så här dumma lanseringar när dem inte ens har tillräckligt många kort att leverera vid start.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Vänligen, kontakta kundtjänst så hjälper de dig med BF4.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av crimsonidol:

http://cdon.se/hemelektronik/asus-xonar-d1-pci-7-1-channel-sp...

Visst ska väl Expo- rabatten även gälla Asus Xonar D1 PCI 7.1? Kan inte köra koden.

Har varan fortfarande i kundkorgen och beställer den gärna om jag kan få rabatten retroaktivt om något tidigare gjorde att jag inte kunde genomföra mitt köp med rabattkoden.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av crimsonidol:

Har varan fortfarande i kundkorgen och beställer den gärna om jag kan få rabatten retroaktivt om något tidigare gjorde att jag inte kunde genomföra mitt köp med rabattkoden.

Hej,
Vänligen, kontakta kundtjänst så hjälper de dig med detta.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Hejsan jag tänkte fråga er om när ni kan tänkas få in
Asus Maximus VI Hero Z87 i lager, då jag har en beställning som ligger.

Hej CDON igen, Vet ni när detta kan tänkas skickas?

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 1070 Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Asus 24" 144hz

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av pimpy:

Hej CDON igen, Vet ni när detta kan tänkas skickas?

Hejsan,
Den kommer inom 24h.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej. Har ni något preliminärt datum för när ni får in EVGA GTX 780 Classified?

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av BennyZ:

Hej. Har ni något preliminärt datum för när ni får in EVGA GTX 780 Classified?

Hej,
Enligt tillverkaren ska den levereras den här veckan.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Som tidigare frågats, när kommer 212 EVO?

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Naga:

Som tidigare frågats, när kommer 212 EVO?

Hej,
Enligt tillverkaren 30/11.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej,

Har ni något preliminär info om när ni får in Asus 290X (utan BF4)?

Permalänk
Medlem

Bra jobbat! Beställde i fredags och nu ligger grejerna på utlämningsstället!

Skickades från m.sweclockers.com

edit: gryphon armor - är det något ni kan fixa fram?

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Enligt tillverkaren 30/11.
Mvh//Andreas

Okej, om man la en beställning i helgen på bland annat en EVO, kommer det som två paket eller väntar allt tills den 30e?

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av crimsonidol:

http://cdon.se/hemelektronik/asus-xonar-d1-pci-7-1-channel-sp...

Visst ska väl Expo- rabatten även gälla Asus Xonar D1 PCI 7.1? Kan inte köra koden.

Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Vänligen, kontakta kundtjänst så hjälper de dig med detta.
Mvh//Andreas

Fick svar från Dennis på cdons kundtjänst:

Koderna som gällde under expot gäller inte längre tyvärr. Såvida du inte beställt ljudkortet under helgen med koden och den då inte fungerat så kan vi tyvärr inte lägga in den längre........Det tråkiga är dock att om beställningen inte lagts under helgen så kan vi tyvärr inte längre korrigera priset.

Jag sparade min kundvagn i väntan på besked men det hjälpte tydligen inte, tack för svaret:(

Permalänk
Medlem

Har ni något preliminärt datum på när ni får in R9 280X Toxic kortet?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av X-oiL:

Hej,

Har ni något preliminär info om när ni får in Asus 290X (utan BF4)?

Hejsan,
Jag kollade med ASUS, tyvärr hade de inget datum. De har tidigare utlovat att det ska trilla in små leveranser varje vecka, så vi får hålla tummarna att det gör det även den här veckan.
Mvh//Andreas

Skrivet av Naga:

Okej, om man la en beställning i helgen på bland annat en EVO, kommer det som två paket eller väntar allt tills den 30e?

Hej,
Den kommer att dellevreras.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av rustax:

Har ni något preliminärt datum på när ni får in R9 280X Toxic kortet?

Hej,
Enligt tillverkaren så är nästa leverans om ca 2 veckor.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!

Skulle gärna vilja se någon kampanj eller rabatt på Nintendo 3DS XL snart.
Har inte lust att köpa till dagens priser då jag är rädd att någon kommer med bra priser snart.
xD

Visa signatur

Spelar Just Nu: Planet Crafter Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI, Borderlands 4
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av segafreaks:

Hej!

Skulle gärna vilja se någon kampanj eller rabatt på Nintendo 3DS XL snart.
Har inte lust att köpa till dagens priser då jag är rädd att någon kommer med bra priser snart.
xD

Hej,
Jag skickar vidare önskemål till ansvarig!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon info om vanliga EVGA 780 (dvs inte classified)? Stod 3-6 arbetsdagar på leveranstid när jag beställde, men kortet försvann från er sida efter beställning. Den andra produkten i samma order har skickats och grafikkortet står som "Kvar att leverera".

Sen undrar jag hur lång tid det brukar ta att få svar på support-tickets om rabattkoder? Skickade en fråga klockan 04:22 i fredags och väntar ännu på svar (FFBE43E03D)

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | 2x1TB 970 EVO Raid | 2TB BX500 | SF450

Permalänk
Medlem

Ställer frågan igen. Har ni fått något leverans datum på Phanteks Entho Primo än? senast fick jag höra månads skiftet mellan oktober/november och det är ju nu

Visa signatur

Antec Twelve Hundred | i7 920 ca 2.7Ghz | Gigabyte GA-X58A-UD7 | XFX ATI HD 7970 3GB | Corsair XMS3 1600MHz 6GB CL7-7-7-20 | Intel X25-M SSD 80GB / WD Caviar® Black 1TB | Corsair HX 750W | Win 7 64-bit

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av macmann1:

Någon info om vanliga EVGA 780 (dvs inte classified)? Stod 3-6 arbetsdagar på leveranstid när jag beställde, men kortet försvann från er sida efter beställning. Den andra produkten i samma order har skickats och grafikkortet står som "Kvar att leverera".

Sen undrar jag hur lång tid det brukar ta att få svar på support-tickets om rabattkoder? Skickade en fråga klockan 04:22 i fredags och väntar ännu på svar (FFBE43E03D)

Hej,
Inget datum på det kort du nämner tyvärr. Jag har skickat vidare info till kundtjänst, de hör av sig inom kort.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av CLLA:

Ställer frågan igen. Har ni fått något leverans datum på Phanteks Entho Primo än? senast fick jag höra månads skiftet mellan oktober/november och det är ju nu

Hej,
De är på ingående, lutar åt tor-fre.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Halloj,

Köpte MSI GTX 780 under 15% rean (3700kr, mums).
http://cdon.se/hemelektronik/msi-geforce-gtx-780-3gb-ddr5-2xd...

Den var i lager när jag beställde man kan ha full förståelse för att det inte hann uppdatera i den takten grejjer måste gått för i helgen. Vet du när ni får nästa leverans av korten?

Köpte också:
http://cdon.se/hemelektronik/corsair-vengeance-mm600-gaming-m...

Den kan man fortfarande köpa så jag antar den finns i lager, men den har inte levererats tillsammans med resterande varor i leveransen. Tänkte bara kika om det blivit någon vajsing där?

// Charlie

Permalänk

Har 2 frågor.

1. Kan jag handla från Cdon.se och få varorna till Finland, kan inte ett ord finska så det skulle ju underlätta.

2. Har handlar x antal gånger med kredit kort(Cdon.fi) och fått fakturor på mailen från Klarna, varför ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem

Hej CDON när får ni in EVGA GeForce GTX 780 SC 3GB DDR5 Classified?