Permalänk
Medlem

Kommer ni få in NÅGOT GTX 780 utöver Gigabyte snart?

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk

Hejsan! Något nytt om när ni får in Asus Radeon R9 280X TOP?

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av kwame:

Hej CDON!
Jag köpte två st Fujitsu Thor hos er:
http://cdon.se/hemelektronik/fujitsu-p23t-6-thor-edition-ips-...

Detta var för kanske 1-2 månader sedan, men jag upptäckte för någon vecka sedan att det är en typ repa/spricka i skärmen på cirrka 2-3 centimer men väldigt tunn. Jag trodde från början att det var smuts..

Då är frågan, har jag någon chans att reklamera denna? Det är ganska tråkigt att ha fått en defekt skärm, och jag vet att jag inte orsakat det då skärmen stått på samma plats sen jag köpte skärmen och att jag omöjligt kunnat orsaka en repa. Men samtidigt så kan jag ju inte på något vis intyga att det inte var jag, trots att JAG vet att jag inte orsakat detta.

Så då är frågan, hur tar ni ställning till sånt här? Repan syns mest tydligt då man har en mörk bakgrund, personligen stör jag mig inte så mycket på det, men kommer knappast få en skärm med en repa i såld.

Hej,
Jag måste be dig att kontakta kundtjänst, de har de exakta guidlines:en gällande detta.
Mvh//Andreas

Skrivet av macmann1:

Kommer ni få in NÅGOT GTX 780 utöver Gigabyte snart?

Hej,
Efter prissänkniningen för ett par veckor sedan så har stor brist uppstått, tillverkarna har meddelat att nya leveranser ska komma i mitten av den här veckan, enstaka modeller kan ramla in tidigare.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bonafriss:

Hej,
Tillverkaren har sagt att det preliminärt kommer en mindre mängd i mitten av veckan.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej, sitter med ett gäng delar till min nya dator, bara för att behöva vänta på:
http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte-geforce-gtx-780-oc-rev2...
http://cdon.se/hemelektronik/intel-core-i7-4930k-3-4ghz-socke...

Frustrationen är stor som ni säkert förstår, finns det månne någon ETA för någon av grejerna?
Om det är så att det tar flera veckor, finns det möjlighet att avbeställa/välja annan vara?

Tack på förhand?

Permalänk
Cdon.com

Hej,
Ansvarig säger ca25/11.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Donnys:

Hej, sitter med ett gäng delar till min nya dator, bara för att behöva vänta på:
http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte-geforce-gtx-780-oc-rev2...
http://cdon.se/hemelektronik/intel-core-i7-4930k-3-4ghz-socke...

Frustrationen är stor som ni säkert förstår, finns det månne någon ETA för någon av grejerna?
Om det är så att det tar flera veckor, finns det möjlighet att avbeställa/välja annan vara?

Tack på förhand?

Hej,
Enligt Gigabyte så ska kortet komma senast Onsdag, 4930k kommer även den inom ett par dagar.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Tillverkaren har sagt att det preliminärt kommer en mindre mängd i mitten av veckan.
Mvh//Andreas

Och hur mkt ordrar har ni i backloggen? En mindre mängd lär ju betyda att det inte räcker till oss som beställt.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hzup:

Och hur mkt ordrar har ni i backloggen? En mindre mängd lär ju betyda att det inte räcker till oss som beställt.

Hej! Jag har tyvärr inga klara besked, vi har orders på väg in ifrån olika håll, men de dyker upp med kort varsel. Det är dock sagt att kvantiteterna ska öka den här veckan.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

3 böcker för 99

Hej!

försöker köpa tre barnböcker för 99kr (enligt erbjudandet på sidan för böcker) men varukorgen uppdateras inte med rabatten.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av istorage:

Hej!

försöker köpa tre barnböcker för 99kr (enligt erbjudandet på sidan för böcker) men varukorgen uppdateras inte med rabatten.

Hej,
Tack för info, jag meddelar ansvarig.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Mvh//Andreas

Okej får hoppas att det räcker till de som har beställt! kommer det göra det förresten?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CCNP R&S

Permalänk
Cdon.com

Årets datorbutik

Hej,
Nu går det att rösta på årets datorbutik:
http://www.sweclockers.com/nyhet/17868-rosta-om-arets-datorbu...

MvhAndreas

Visa signatur
Permalänk

Har ni någon som helst gissning på när ni får hem http://cdon.se/hemelektronik/sapphire-radeon-r9-280x-toxic-3g... ?

Permalänk

Frågar igen.

Har ni planer på att ta in Xtzs 10 och 12" subbar ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Bjebbosten:

Frågar igen.

Har ni planer på att ta in Xtzs 10 och 12" subbar ?

Hej,
Jag pratade med ansvarig och det finns tyvärr inga planer i dagsläget.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Beställde ett MSI GTX 780 och fick ett nvidia referenskort (alltså nvidia som tillverkare, vilket är rätt märkligt) för mäktiga 3713kr, CDON kan när dom vill! Antar att det är ett felplacerat recensions-ex eller något. Står TITAN på kylaren (som förövrigt har repor) till och med :P.

Det är ju precis värdelöst egentligen, dom får inte säljas. Men kontaktade kundtjänst och fick nu efter cirkus en vecka erbjudandet att byta mot ett MSI GTX 780 OC då dom vanliga inte tillverkas längre. Först var det fråga om prisreduktion men det erbjudandet försvann tydligen. Antar att man inte kan förvänta sig mycket mer, men det känns så dumt att skicka tillbaka så det hamnar i soptunnan så jag behåller det nog för skoj-faktor. Bra kort hursomhaver.

Lite kuriosa.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Efter prissänkniningen för ett par veckor sedan så har stor brist uppstått, tillverkarna har meddelat att nya leveranser ska komma i mitten av den här veckan, enstaka modeller kan ramla in tidigare.
Mvh//Andreas

Fint, gäller detta även EVGA SC (Inte classified) som har varit lite oklar tidigare?

Samt, hur ser det ut med EVGA 780Ti?

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Medlem

Andreas, jag har köpt delar av er en bra tid nu, men nu var nog sista gången. Har sedan ett par veckor beställt ett MSI 780 Lightning. Idag chattade en kompis med er då vi hade fått beskedet om att de skulle komma denna veckan. Vi såg att ni hade dem inne så man kunde köpa dem med 1-3 dagars leverans. Men ni har sålt till andra än skickad våra?? Ni drog pengar av oss efter mässan direkt men vi får inga kort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Hej,
Mvh//Andreas

även denna?
http://cdon.se/hemelektronik/msi-geforce-gtx-780-oc-3gb-ddr5-...

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av subonez:

Andreas, jag har köpt delar av er en bra tid nu, men nu var nog sista gången. Har sedan ett par veckor beställt ett MSI 780 Lightning. Idag chattade en kompis med er då vi hade fått beskedet om att de skulle komma denna veckan. Vi såg att ni hade dem inne så man kunde köpa dem med 1-3 dagars leverans. Men ni har sålt till andra än skickad våra?? Ni drog pengar av oss efter mässan direkt men vi får inga kort?

samma med min psu.. tror det är så att dom inkommit till lagret men inte blivit behandlade än bara. dom skickas nog imorgon.

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Jag pratade med ansvarig och det finns tyvärr inga planer i dagsläget.
Mvh//Andreas

Okej, väldigt tråkigt att ni inte har planer på att ta in fler subbar. Ni har ju annars ett bra Xtz utbud.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av bonafriss:

Hej,
fick nu återigen svar ifrån tillverkaren att inget datum finns att tillgå. Vi jobbar dagligen på att få in dessa i lager så snart som möjligt.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Baned:

Hej,
Tillverkaren har meddelat att de preliminärt ska komma imorgon, vilken volym detta är är dock inte bekräftad ännu.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av macmann1:

Fint, gäller detta även EVGA SC (Inte classified) som har varit lite oklar tidigare?

Samt, hur ser det ut med EVGA 780Ti?

Hejsan,
Vi har tyvärr inget leveransbesked på EVGA 780/780Ti i dagsläget, vi jobbar på att få fram detaljerad leveransinformation.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av subonez:

Hej,
Vi har kommit över ett parti som står för inleverans, kommer att vara levererade inom ett par dagar. Jag ber om ursäkt för dröjsmålet.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

Hej,
MSI har meddelat att di ska vara på ingående innan veckans slut, det är dock inte bekräftat.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com

Sapphire Radeon R9 280X OC DUAL-X

Hej!
Sapphire Radeon R9 280X OC DUAL-X nu i lager!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hejsan!

Undrar när ni får in funcs mekaniska t-bord kb-460? Ni står listade som återförsäljare på funcs hemsida och Inet har fått in sina exemplar på laget och säljer för 699:- http://www.inet.se/produkt/6110028/func-kb-460-gaming-keyboar... - hoppas ni kan prispressa och konkurrera med Inet. Handlar hellre hos er om jag vet att ni får in det inom kort.