Permalänk
Medlem

missions på ps3

Missions är roligare om man samarbetar! Helst att man har mic också, men det är inte nödvändigt.

Lägg till thokro77, eller joina mitt crew http://socialclub.rockstargames.com/crew/goldfinger om du tycker likadant.

Jag låter ingen vinna i race, eller döda mig enkelt ifall jag har bounty på mig, men ni får definitivt försöka så gott ni kan.

Permalänk

Nu har Rockstar börjat dela ut pengarna, som de lovade för länge sedan.
Jag skaffade en lägenhet med garage och beställde en gratis bil på internet som jag fixat till lite.
Jag fick mina $500000 direkt, trots att de sagt att vi ska få $250000 i två omgångar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MathNinja:

Nu har Rockstar börjat dela ut pengarna, som de lovade för länge sedan.
Jag skaffade en lägenhet med garage och beställde en gratis bil på internet som jag fixat till lite.
Jag fick mina $500000 direkt, trots att de sagt att vi ska få $250000 i två omgångar.

Jupp fick $500001 vad nu den där $1 ska vara bra för

Tyvärr missade jag chansen att få achievementen för att äga ett garage, lägenhet och en försäkrad bil eftersom jag gick direkt till en "lyxlägenhet" från vanligt garage utan lägenhet.

Så vill ni ha achievementen köp 6-bilars garage med lägenhet först, eller så hade jag bara otur att få nån "bugg" av nåt slag. :/

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Är det några fler än jag som inte fått 500k ännu? (Jag började onlinedelen under oktober)

Permalänk
Skrivet av sodnik:

Är det några fler än jag som inte fått 500k ännu? (Jag började onlinedelen under oktober)

Det ska enligt Rockstar ta ca 48 timmar innan alla har fått sina pengar, så någon gång under kvällen borde du få pengarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MathNinja:

Det ska enligt Rockstar ta ca 48 timmar innan alla har fått sina pengar, så någon gång under kvällen borde du få pengarna.

Enligt Rockstar verkar det vara klart
"Updated 9PM ET 11/6/13: We have completed the stimulus on both Xbox 360 and PS3"
Fast datumet var lite tidigt för att tro att det var klart redan då.

Permalänk
Medlem

flera garaget GTA V

fick ca 2.5 miljarder av en kille, det underlättar kan jag säga men jävligt tråkigt att man inte kan äga flera garage har fullt i min just nu

Permalänk
Skrivet av sinba88:

fick ca 2.5 miljarder av en kille, det underlättar kan jag säga men jävligt tråkigt att man inte kan äga flera garage har fullt i min just nu

Det går genom ett glitch.

Permalänk
Medlem

Hur väl fungerar spelet nu? Kan ju säga att jag blev lovligt ledsen när allt jag hade skrapat ihop försvann sist jag spelade..

Vågar man ge det en ny chans?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nuckan:

Hur väl fungerar spelet nu? Kan ju säga att jag blev lovligt ledsen när allt jag hade skrapat ihop försvann sist jag spelade..

Vågar man ge det en ny chans?

Det beror väl på, jag har haft spelet sedan release och inte förlorat ett enda öre eller en enda rank så länge man inte spelat när rockstars "molnlagring" varit nere.

Risken finns alltid i alla spel oavsett hur många patcher som kommer, risken minskar men finns ALLTID kvar så det är ingen garanti att du inte förlorar nåt igen.

Risken ökar om man moddar, glitchar eller spelar när Rockstars molnlagring ligger nere.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har vi några +18 folk som lirar GTA: O på ps3? Gärna skype och några lir i månaden.
Free aim vore inte fel

Permalänk
Medlem

Var bara tvungen skaffa denna hur ful den än är

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Riktigt fin bil:)

btw, vad är det för bil som står i bakgrunden?
alltså den svart,gula

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZapeX:

Riktigt fin bil:)

btw, vad är det för bil som står i bakgrunden?
alltså den svart,gula

Det är en Annis Elegy RH8 den är gratis å går riktigt bra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Det är en Annis Elegy RH8 den är gratis å går riktigt bra.

Jasså är det en sådan.
Jag har en sådan och håller med om att de går bra

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Det är en Annis Elegy RH8 den är gratis å går riktigt bra.

Hur fick du den gratis?:o står typ "out of stock" för mig..även om jag har 5miljoner $+ (på Xbox)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lea här ^-^/
25, gym, kläder, bilar. Liite elektronik 👀

Permalänk

Mitt online har gått ut, dom jag lirade med har nästan slutat helt.

Kommer jag fortf ha fått/få dom där 500k när jag köper online nästa gång? Eller måste jag göra det typ nu?

Och om någon har ett gäng 18+ som lirar så är jag gärna på Har tillgång till både skype och teamspeak medans jag spelar.

Visa signatur

APB: Reloaded <3

Permalänk
Medlem
Skrivet av ItsLea:

Hur fick du den gratis?:o står typ "out of stock" för mig..även om jag har 5miljoner $+ (på Xbox)

Skickades från m.sweclockers.com

Tror man fick den gratis så länge man har ett social club-konto? Man får ju ett garage samt den bilen gratis i singelplayer också om man skapar eller knyter ett befintligt rockstar social club-konto till sitt GT/PSN.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Cruisin'
3,95 miles FAST laprace with some trecherous turns. 2 laps with 3 players: 1pl 4400rp, 6650$

http://rsg.ms/1bGGTNq

Lätt hänt att åka av vägen om man inte känner banan. Perfekt för att farma wins om man stänger av "catch up".

http://i41.tinypic.com/jp80h0.jpg

Permalänk
Medlem

Vad har hänt med online nu?
Allting laggar sönder, sitter och spelar med två kompisar och servarna laggar otroligt mycket. Allting bara hoppar fram?
Har servrarna lagt av eller?

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZapeX:

Vad har hänt med online nu?
Allting laggar sönder, sitter och spelar med två kompisar och servarna laggar otroligt mycket. Allting bara hoppar fram?
Har servrarna lagt av eller?

Det är väl alla hackers å moddare som laggar sönder servrarna samma som i andra spel?

Visa signatur
Permalänk

Ingen idé att spela längre, man kan inte ens spela 10 minuter innan någon langar fram miljoner till ens konto.
Väntar bara på ban nu då, hur ska RS lösa det här egentligen? Det är ju inte som innan då man behövde glitcha för att få en stor mängd cash, det finns ju inget man kan göra det går inte att tacka nej till pengagåvor..

Någon här som sitter i samma båt?

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Galet.. Så väntar vi alla här även på en PC version?? För att skapa en liten diskussion

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av 4everapple1:

Ingen idé att spela längre, man kan inte ens spela 10 minuter innan någon langar fram miljoner till ens konto.
Väntar bara på ban nu då, hur ska RS lösa det här egentligen? Det är ju inte som innan då man behövde glitcha för att få en stor mängd cash, det finns ju inget man kan göra det går inte att tacka nej till pengagåvor..

Någon här som sitter i samma båt?

Verkar som att jag är den enda som inte fått cash?
Vet dock inte om jag ska vara glad eller ledsen för det?

Visa signatur

Intel i5 3570k || MSI Z77A-S01 Inet Edition ATX || GTX680 2GB(Superclocked) || Corsair Vengeance 1600 2x4GB | Samsung 840 120GB || 1TB WD Black 7200rpm || Fractal Design R4 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZapeX:

Verkar som att jag är den enda som inte fått cash?
Vet dock inte om jag ska vara glad eller ledsen för det?

Eftersom källor säger att dessa pengar ändå kommer att försvinna, är väl det lika bra? Sen kan jag även tycka att det måste vara roligare att spela spelet på "rätt sätt"!?

Passar nu också på att fråga ifall någon hört nått mer om GTA V till PC?

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZapeX:

Verkar som att jag är den enda som inte fått cash?
Vet dock inte om jag ska vara glad eller ledsen för det?

Inte fått fem öre heller. Med tanke på så lite man tjänar bara för att Rockstar vill sälja ingame cash i Marketplace/PSStore så förstår jag folk som "fuskar" till sig pengar. Är lvl 85 och har fortfarande inte råd med varken en tanks eller en helikopter

Skrivet av Joakimbeijer:

Eftersom källor säger att dessa pengar ändå kommer att försvinna, är väl det lika bra? Sen kan jag även tycka att det måste vara roligare att spela spelet på "rätt sätt"!?

Passar nu också på att fråga ifall någon hört nått mer om GTA V till PC?

Spela spelet på rätt sätt är självklart roligast men när Rockstar gör så man tjänar småpotatis för allt man gör bara för att få sälja ingame cash i Marketplace/PSStore så tycker inte jag det är direkt roligt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Inte fått fem öre heller. Med tanke på så lite man tjänar bara för att Rockstar vill sälja ingame cash i Marketplace/PSStore så förstår jag folk som "fuskar" till sig pengar. Är lvl 85 och har fortfarande inte råd med varken en tanks eller en helikopter

Spela spelet på rätt sätt är självklart roligast men när Rockstar gör så man tjänar småpotatis för allt man gör bara för att få sälja ingame cash i Marketplace/PSStore så tycker inte jag det är direkt roligt.

Jag förstår det.. Dock har jag ju inte spelet själv, så kan inte uttala mig om något :/

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D Airflow Moderkort: ASUS ROG Strix Z790-F Gaming WIFI
CPU: i5 13600K @ 5Ghz CPU kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance 32GB DDR5 6000Mhz CL36
GPU:
MSI Suprim X RTX 3080 Nätagg: Corsair AX 860i OS disk: Samsung EVO 850 512GB SSD Lagringsdisk: WD 1TB & WD Green 2TB Tangentbord: Corsair Strafe RGB MX Silent Hörlurar: SteelSeries Arctis 7 2019 Skärm: Svive Pyx 34C801 Musmatta: SteelSeries Qck+ Mus: Corsair Sabre RGB

Permalänk
Medlem

Då var det dags!

As part of today’s maintenance period," it reads, "we are removing the counterfeit GTA$ from the game's economy. Anyone that innocently received GTA$ as a result of these exploits but did not engage in cheating to acquire it will not face any further action - the funds will just be removed, and you'll be able to keep any items you currently own.

"Those who actively engaged in cheating and exploiting the game in this manner will, however, be subject to in-game penalties at our discretion. This may include being placed in isolated cheater pools or banned from GTA Online altogether."

http://www.ign.com/articles/2014/01/16/gta-online-cracking-do...

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Skrivet av mAster9:

Då var det dags!

As part of today’s maintenance period," it reads, "we are removing the counterfeit GTA$ from the game's economy. Anyone that innocently received GTA$ as a result of these exploits but did not engage in cheating to acquire it will not face any further action - the funds will just be removed, and you'll be able to keep any items you currently own.

"Those who actively engaged in cheating and exploiting the game in this manner will, however, be subject to in-game penalties at our discretion. This may include being placed in isolated cheater pools or banned from GTA Online altogether."

http://www.ign.com/articles/2014/01/16/gta-online-cracking-do...

tycker dom kunde väntat nån vecka till så man hunnit till lvl 70 och kunnat köpa sig en tank

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- ASUS Zenbook UX32VD -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aerious:

tycker dom kunde väntat nån vecka till så man hunnit till lvl 70 och kunnat köpa sig en tank

Skickades från m.sweclockers.com

Synd att du inte hann utnyttja "buggen" där du kan vara lvl1 å köpa en tank........

Visa signatur