Permalänk
Medlem

Jag ser att ni har Thermalrights produkter i utbudet. Men varför säljer ni inte CPU-kylaren Thermalright Silver Arrow?
Är det en gammal produkt?

I vissa tester visar det sig att den är bättre än Noctua D14. (eller vad den nu heter..)

Visa signatur

Uprise
i7 3770, Gigabyte G1.Sniper3, Corsair Dominator 1866Mhz 16GB, Corsair AX860, Corsair 450D+H100i,Gigabyte GTX970.
All for sale! Incl. 4670k, Gigabyte G1.Sniper M5, Kingston Predator 16GB 2133Mhz
Bitfenix Phenom M, Silverstone SG10, Antec P180

Permalänk
Medlem

Ser att AMD erbjuder BF4 gratis om man köper ett grafikkort i R9 200 serien, kommer ni vara med i den kampanjen och finns det i så fall nåt hopp för oss som redan hunnit med att köpa ett kort från er?
http://sites.amd.com/us/promo/battlefield/Pages/battlefield4....

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Status på Team Xtreem Vulcan 2x8GB DDR3 2133MHz 1.65V

Hej
Vet du vad statusen är på Team Xtreem Vulcan 2x8GB DDR3 2133MHz 1.65V? Beställde förra helgen och har fått flera delleveranser men det står att minnena är restnoterade. Går man däremot in på sidan så kan man beställa med leveranstid på 1-3 dagar.

Permalänk
Medlem

På slutet av månaden finns det chans att ni kommer köra 15% rea på Amd Radeon R9 290 4GB & Geforce GTX 780 grafikkort ?? Kan redan önska mig detta nu.

Kommer ni också skicka med BF4 till alla AMD R9 kort som det finns en artikel här om på Sweclockers ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

På slutet av månaden finns det chans att ni kommer köra 15% rea på Amd Radeon R9 290 4GB & Geforce GTX 780 grafikkort ?? Kan redan önska mig detta nu.

Kommer ni också skicka med BF4 till alla AMD R9 kort som det finns en artikel här om på Sweclockers ??

Har för mig de slutat med de vanliga "slutet-av-månaden-rabatterna" för SweC-folket. Rätta mig gärna om jag har fel men de har väl övergått i att istället lägga in specifika kampanjer lite nu och då med koder. Vanligtvis är det väl bara:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2B_sweclockers/

Visa signatur

Gammal dator och många servrar.

Permalänk
Medlem

Hmm, beställde ett http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte-geforce-gtx-780-oc-rev2... under expo-rean. Det skulle kommit in igår, men nu är det ytterligare uppskjutet. Funderar på om det går att ändra beställningen till annan leverantör, eller att helt enkelt beställa ett annat kort, och ändå få 15%?
Det är en bra bit över en vecka nu sen beställningen, allting annat har kommit, och kortet fanns i lager när det beställdes. Börjar kännas lite surt :\

Permalänk
Medlem

Även jag överväger att avbeställa. Har snart gått 2 veckor och blir hela tiden uppskjutet.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Själv beställt ett Asus R9 280X med 15% och fått vänta sedan 1 nov.
Man undrar hur länge till man ska behöva vänta.

Visa signatur

I7 9900K | Gigabyte Z390 Aorus Elite | Corsair 16GB @ 3000mhz | ASUS GTX 3060ti Dual | Seasonic FOCUS Plus 750W Gold| FD Defince C | Benq 23,5" + Alienware 27" IPS 180hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pimpy:

Själv beställt ett Asus R9 280X med 15% och fått vänta sedan 1 nov.
Man undrar hur länge till man ska behöva vänta.

Har själv väntat sedan 10 oktober på Asus R9 280X. Verkar segt för Asus att få fram korten.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av macmann1:

MSI 780Ti, någon info om leverans där?

Attans vad jag tjatar.

Hej,
Finns i lager nu!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Finns i lager nu!
Mvh//Andreas

Jo det märkte jag fort, men när man går till kassan så får man internal server error 500, och så har det varit sen det kom i lager igår. Har gjort ett ANTAL försök :/

Enligt er kundtjänst så är det för att det är slutsålt, men det känns lite märkligt då statusen för leverans har ändrats från 3-6 dagar till 1-3. Men men. Har du mer koll kanske?

Visa signatur

Main: Strix B550-F | R9 5950X | 32GB@3600MHz | ASUS 3080 TUF | KC3000 | RM850 | LG 48CX
Server: Strix B450-I | R7 2700X | 64GB | SF450

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av hamtod:

Kommer BF4 läggas till retroaktivt på beställningar av R9 korten som inte har skickats?

Hej,
Kampanjen styrs av AMD, vi inväntar mer information gällande detaljerna av aktuell kampanj, först därefter så kan vi ge klara besked i frågan. Ger AMD oss den möjligheten så kommer vi självklart skicka ut retroaktivt.
Mvh//Andreas

Skrivet av vibben:

Jag har haft tidigare kontakt med deras kundtjänst och fått höra att jag har möjlighet att byta kort till ett annat i lager, med 15%. Jag har valt att vänta. Om dom nu inte behandlar dig likadant så är det ju bedrövligt. Skulle dock vilja ha ett TYDLIGT besked från cdon, om ni kommer leverera detta kort eller ej.

Hej,
Efter prissänkningen av GTX 770&780 så har extrem brist uppstått, så snart vi får in nya leveranser så kommer alla orders innehållande dessa kort, däribland GV-N780OC-3GD Rev2.0, att levereras.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av macmann1:

Får fortfarande internal error när jag försöker beställa MSI 780Ti, hur ser det ut där?

Hejsan,
Vi är mitt uppe i en större systemomläggning och några nya parametrar krånglar fortfarande från och till, i förlängningen hoppas vi dock kunna leverera en på det hela taget bättre site.
Tack för info gällande MSI GTX 780Ti, den är nu felanmäld, vilket innebär att den kommer att kunna handlas inom kort. Tillgången är dock mycket begränsad, men finns i lager.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Lidde:

Hej
Vet du vad statusen är på Team Xtreem Vulcan 2x8GB DDR3 2133MHz 1.65V? Beställde förra helgen och har fått flera delleveranser men det står att minnena är restnoterade. Går man däremot in på sidan så kan man beställa med leveranstid på 1-3 dagar.

Hej,
Kommer till lager imorgon.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Kampanjen styrs av AMD, vi inväntar mer information gällande detaljerna av aktuell kampanj, först därefter så kan vi ge klara besked i frågan. Ger AMD oss den möjligheten så kommer vi självklart skicka ut retroaktivt.
Mvh//Andreas

Hej,
Efter prissänkningen av GTX 770&780 så har extrem brist uppstått, så snart vi får in nya leveranser så kommer alla orders innehållande dessa kort, däribland GV-N780OC-3GD Rev2.0, att levereras.
Mvh//Andreas

Så det kort jag fick avbeställt automatiskt av er (http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte-geforce-gtx-780-oc-rev2...) pga. att leverantören inte sålde det längre men ändå har ni kvar det. Borde jag kunna få 15% på igen då om jag lägger en ny order ?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av parper:

Så det kort jag fick avbeställt automatiskt av er (http://cdon.se/hemelektronik/gigabyte-geforce-gtx-780-oc-rev2...) pga. att leverantören inte sålde det längre men ändå har ni kvar det. Borde jag kunna få 15% på igen då om jag lägger en ny order ?

Hej,
Ja, din gamla order ligger kvar i systemet, så hänvisa till den, så ska det inte finnas några hinder till att det inte skulle fungera.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej,

Har beställt en vara av er som blivit restnoterad utan preliminärt datum, fick ett mail i måndags. Dock listas den fortfarande med en leveranstid på 1-3 dagar, är era system helt ur synk med varandra? Iom att jag väntat två veckor på min vara så har jag svårt att tro att ni trollar fram en åt någon annan kund på 1-3 dagar.

http://cdon.se/hemelektronik/scythe/cooling-cpu-scythe-kozuti...

Skrivet av mejl från 2013-11-11:

Vi vill meddela att en eller flera varor ur din beställning har blivit försenade från vår leverantör. Vi kan dessvärre inte ge dig något exakt leveransdatum, men lovar att du kommer att få dina varor så fort det bara är möjligt.

Följande produkt/produkter finns för närvarande inte i lager:
Artikelnummer Benämning Status
5014929896 Scythe Kozuti Kvar att leverera

Visa signatur

WS: Fractal Design Pop Silent | Seasonic Prime G12 GC 550W | Gigabyte B650 Eagle AX | Ryzen 7 7700 | Corsair 64GB DDR5 | Intel Arc B580 Limited Edition | Arch Linux (x86_64) | Eizo EV2795
HTPC: Philips 50PUS8804, Kodi samt extern usb-disk
Server: Raspberry Pi 4 | 8GB RAM | HDD 750GB | Arch Linux (armv7h)

Permalänk
Medlem

Har Sweclockers inte kvar rabatten på hemsidan lr är det jag som är "bäng" ...

Permalänk
Medlem
Skrivet av muttsson:

Har Sweclockers inte kvar rabatten på hemsidan lr är det jag som är "bäng" ...

Tänker du på 5% rabatten? Den 15% rabatt det pratas om är en rabatt cdon körde tillsammans med Gamex Cdon Expo.

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Hedersmedlem

Enskilda ärenden såsom avbeställningar hör inte hemma i tråden, precis som förstasidan säger. Kontakta CDON:s kundtjänst för sådant.

*Enskilt ärende raderat*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Skoj! CDON skickade ut ett Gigabyte R9 280X till mig kl 16 idag! Hoppas posten är snabb

Visa signatur

Intel i7 2700k@4.3 | Gigabyte Z68X-UD3H-B3 | Gigabyte R9 280X | Fractal Design Define R3 |
Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Corsair SSD 120GB Force GT | Templarius Imperator 850W | Corsair Hydro H60 |
BenQ XL2410T | BenQ GL2450 | SteelSeries Siberia v2 | Razer BlackWidow | Zowie EC1

Permalänk
Medlem

Hejsan,

Har ni något preliminärt datum när asus r9 290x kommer in i lager?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem

Vänligen läs reglerna för tråden och vad moderatorer skriver innan ni fortsätter skriva exakt samma inlägg om och om igen.

*Fortsatta raderingar av enskilda ärenden trots tidigare tillsägelse*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Sweet, jag visste inte att detta var en förlängning av CDON's butik och kundtjänst.
Jag skulle iallafall vilja förboka Elysium på Blu-ray, tack.

On Topic:
Jag ser att ni fått in allt mer detaljerade specar på en hel del produkter. Kommer det i framtiden gå att söka/filtrera på dessa i söken på er sida?

Permalänk
Medlem

Nåt nytt när MSI GeForce GTX 780 OC 3GB kommer in?

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Cdon.com

Mitt i månadskampanj!

15% rabatt på ett urval av produkter under helgen, bla ASUS GTX 780 OC:
http://cdon.se/hemelektronik/cdon_%2b_sweclockers/

Trevlig helg!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon koll på när Accelero Xtreme III kommer tillbaka i lager?

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD RX 580
Windows 10

Permalänk

Finns några moderkort socket 1150 mATX med C2stepping hos er? funderar på ett "Asus MAXIMUS VI GENE Intel Z87 Socket 1150 mATX" nya revisionen skall ha ett part nr: som slutar på M0EAY5.
Mvh

Permalänk
Medlem

Andreas, skicka ett stort tack till Philip på er kundtjänst som ordande upp i vårt ärende en gång för alla, nu är paketet på väg och är mer än nöjd med lösningen.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Valiumballong:

Någon koll på när Accelero Xtreme III kommer tillbaka i lager?

Hej,
Den är beställd av leverantör, tyvärr har de ännu inte lyckats få fram något förväntat leveransdatum på den.
Mvh//Andreas

Visa signatur