Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
De har preliminärt leveransdatum Fredag, nästa vecka.
Mvh//Andreas

Hej,
Ifall allt går som planerat så kommer de att börja skickas ut under dagen.
Mvh//Andreas

Ok va bra!
Vet ni om det är Rev2 av kortet och om man får med BF4?

Visa signatur

Abit AW9D-Max|Intel Core 2 Duo E6300@2.8GHz|Noctua NH-U9+2st 92mm|Corsair XMS2-8500|HIS X1950XTX|Western Digital 300GB|Maxtor 250GB|OCZ 600W|Coolermaster Wavemaster|Scythe Kama-Bay

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av din_mentor:

Ok va bra!
Vet ni om det är Rev2 av kortet och om man får med BF4?

Hej,
Jag har tyvärr ännu inte några uppgifter gällande vilken Rev det är. AMD BF4-kampanjen som det har skrivits om är ännu inte igång, syftar du på Cdon´s egna BF4-kampanj som pågick för några veckor sedan, så medföljer spelet, dvs om inköpet gjordes under kampanjperioden.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej!
Fick precis ett mejl att Arctic Cooling Accelero Xtreme III är inne på lager igen och går att beställa, men det går tyvärr bara att bevaka produkten.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av nevada:

Såg att Komplett hade fått in på lagret nu iaf, synd att CDONs webbsida inte är så bra som konkurenterna när det gäller leveransdatum etc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lidde:

Såg att Komplett hade fått in på lagret nu iaf, synd att CDONs webbsida inte är så bra som konkurenterna när det gäller leveransdatum etc

Jo jag såg det. Har beställt från cdon med 15% rabatt så jag tänker inte beställa från nån annan. Beställde delar till en komplett dator, bara detta kort som saknas, har väntat ett par veckor nu. Inte vidare kul att sitta och vänta med en färdigbyggd dator där bara grafikkortet saknas...

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av rustax:

Hej!
Fick precis ett mejl att Arctic Cooling Accelero Xtreme III är inne på lager igen och går att beställa, men det går tyvärr bara att bevaka produkten.

Skickades från m.sweclockers.com

Hej,
Vi fick tyvärr endast delleverans, och de skickades ut direkt. Den går att boka inom kort, men har tyvärr inget datum för när nästa batch kommer.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Lidde:

INET har också fått in massor på lager. Kan ni svara på när ni får in dessa på lager? De verkar ju ha trillat in drösar av dessa hos de andra stora nu.

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D / ASRock B650M PG Riptide / ASRock AMD Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming 20GB OC / 32GB DDR5-6000Mhz Corsair Vengeance RGB EXPO / 2TB WD Black WDS200T3X0E / Corsair iCUE H150i Elite LCD XT / Corsair RM850x / Corsair 3000D RGB Airflow

Permalänk
Medlem

Det har ju nu kommit fram att Dustins säkerhet kring användarnas lösenord är riktigt dålig.

Så måste fråga hur ser den biten ut hos Cdon?

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Medlem

Hej CDON!

Såg att ni fått in http://cdon.se/hemelektronik/func/func-kb-460-mech-keyb-cherr... nu men lagerstatus står fortfarande okänd? Om man beställer kb-460 när beräknas man få det? Sedan undrar jag också hur det kommer sig att erat pris står på -22% när det bara matchar Inets ordinarie pris? Dvs om ni inte haft produkten på rabatt skulle den vara mkt dyrare än Inets pris. Borde det inte istället vara -22% på ordinarier 699:- eller?

Prisjakt - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2331171 CDON 699 med rea, Inet ordinarie 699. Lite märkligt med tanke på att det är samma produkt tycker jag? Borde väl vara 699 - 22% och inte 899 - 22% eller?

Permalänk

Har inte hängt med i svängarna nu på ett tag.. kommer det tillkomma nya rabatter 5, 10 eller 15 % igen nu i november?

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av nevada:

INET har också fått in massor på lager. Kan ni svara på när ni får in dessa på lager? De verkar ju ha trillat in drösar av dessa hos de andra stora nu.

Hejsan,
Jag jobbar på att få in detaljerad info gällande detta, återkommer så fort jag vet mer.
Mvh//Andreas

Skrivet av TRiSSiESS:

Har inte hängt med i svängarna nu på ett tag.. kommer det tillkomma nya rabatter 5, 10 eller 15 % igen nu i november?

Hej,
Enligt vad jag har hört så ska någon form av kampanj startas upp under veckan.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk

Hej!

Jag beställde ett ASUS R9 280X DCII Top den 4:e November. Kommer jag att få mitt grafikkort skickat nu i veckan? Jag såg att du skrev att de kommit in i fredags. Än så länge står det ej levererat när jag loggar in och tittar på min order.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av NisseBrevslick:

Hej!

Jag beställde ett ASUS R9 280X DCII Top den 4:e November. Kommer jag att få mitt grafikkort skickat nu i veckan? Jag såg att du skrev att de kommit in i fredags. Än så länge står det ej levererat när jag loggar in och tittar på min order.

Hej,
Kommer att skickas ut idag eller imorgon!
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Mvh//Andreas

Härligt att höra! Tack

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av CDON.COM:

Hejsan,
Jag jobbar på att få in detaljerad info gällande detta, återkommer så fort jag vet mer.
Mvh//Andreas

Hej,
Enligt vad jag har hört så ska någon form av kampanj startas upp under veckan.
Mvh//Andreas

Spännande! Behöver en CPU och ett grafikkort.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Inget svar på mina fråga ang hur ni hanterar kunders uppgifter?

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av grizzly666:

Det har ju nu kommit fram att Dustins säkerhet kring användarnas lösenord är riktigt dålig.

Så måste fråga hur ser den biten ut hos Cdon?

Hej,
Nej, vi kan inte se kundernas lösenord, enda gången vi kan se dem är ifall vi skapar ett åt kund manuellt.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hej CDON,

Kan du kolla upp hur det går med min order: 40604378. Alltså leveransen av mina Asus 280x DC2T. Verkar allt ta ganska lång tid... Funderar om något har hänt i ert system.

Tack på förhand.

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

nu har det gått mer än en månad, kommer det här kortet in i år?
http://cdon.se/hemelektronik/msi/msi-geforce-gtx-780-oc-3gb-d...

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Önskar denna produkt till ett eventuell 15% rabatt kampanj denna vecka.

http://cdon.se/hemelektronik/asus/asus-geforce-gtx-780-3gb-dd...

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Cdon.com
Skrivet av Hzup:

Hej CDON,

Kan du kolla upp hur det går med min order: 40604378. Alltså leveransen av mina Asus 280x DC2T. Verkar allt ta ganska lång tid... Funderar om något har hänt i ert system.

Tack på förhand.

Skrivet av Ozzix:

nu har det gått mer än en månad, kommer det här kortet in i år?
http://cdon.se/hemelektronik/msi/msi-geforce-gtx-780-oc-3gb-d...

Hej,
Vi har under en tid haft problem med att inleverera vissa artiklar samt att både GTX 780 blev en bristvara i samband med prissänkningen och R9 Radeon har varit bristflaggad sedan release. Båda dessa korten ska kunna skickas inom mycket kort.
Mvh//Andreas

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Får vi se någon "Black Friday" rea från er sida?

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Reap:

Får vi se någon "Black Friday" rea från er sida?

tagga fett!

Skrivet av Fråga:

Är det en helhjärtad satsning på E-handelns dag, är detta något ni kommer köra ut i alla kanaler och även engagera er i nästa år?

Skrivet av Svar:

Absolut. Alla e-handelsbutikerna inom CDON Group, och även Zalando, tror stenhårt på detta och vi kommer uppmärksamma dagen i våra kanaler. Vi hoppas att många fler andra e-handlare vill vara med att tillsammans göra den 29:e november till en riktigt bra kundupplevelse och handelsdag. Och självklart även att konceptet är här för att stanna!

Källa: http://www.ehandel.se/CDON-och-Zalando-om-initiativet-E-hande...

Visa signatur

Nä nu är det bannemej pizzadax

Permalänk
Medlem

Citat från 2013-11-04:

Skrivet av CDON.COM:

Hej,
MSI GTX 780 OC ska enl tillverkaren vara på ingående vilken dag som helst.
Mvh//Andreas

Det har nu gått 3 veckor sedan detta skrevs men vi har fortfarande inte en aning om när våra kort kommer.

När det har gått såpass lång tid brode ni ligga på och pressa tillverkaren för att i alla fall få fram ett datum att lugna ner otåliga kunder med.

Visa signatur

MB Asus Z87-A CPU i5 4670k [I](Noctua NH-U12S)[/I] GPU MSI GTX 780 Twin Frozr IV PSU be quiet! L8 630W RAM 8GB 1600MHz

Permalänk
Skrivet av CDON.COM:

Hej,
Mvh//Andreas

Hej jag kommer ta detta svaret ang ASUS 280X DCII top korten som ett definitivt besked, mao ska de skickas ut idag senast.

Jag har väntat sedan den 4e november och nu får ni stå vid ert ord, jag har väntat på tok för länge nu för att inte få klara besked åtminstonde.
Är det inte utskickat idag så kommer jag höra av mig till er kundtjänst om en annan lösning, det här börjar bli löjligt.

Visa signatur

Abit AW9D-Max|Intel Core 2 Duo E6300@2.8GHz|Noctua NH-U9+2st 92mm|Corsair XMS2-8500|HIS X1950XTX|Western Digital 300GB|Maxtor 250GB|OCZ 600W|Coolermaster Wavemaster|Scythe Kama-Bay

Permalänk
Medlem

kan inte ni förklara hur det ända svar man får när det kommer till en rma ansökan är

"hej, vänligen kontrollera serienr."

Inte en enda fråga som jag ställt i samband med ärendet besvarades. jag svarade er inom 10 min, ni tar väl ytterligare en dag på att återkomma med varför jag ska dubbelkolla ett serienr..

ni kan väl dubbelkolla om ni har en kundtjänst istället.

Visa signatur

vad gör man inte för massorna med en
"riktigt stor digital penis"

Permalänk
Medlem
Skrivet av SugarRay:

Citat från 2013-11-04:

Det har nu gått 3 veckor sedan detta skrevs men vi har fortfarande inte en aning om när våra kort kommer.

När det har gått såpass lång tid brode ni ligga på och pressa tillverkaren för att i alla fall få fram ett datum att lugna ner otåliga kunder med.

Tips: Byt till ett annat kort, det gjorde jag.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av din_mentor:

Hej jag kommer ta detta svaret ang ASUS 280X DCII top korten som ett definitivt besked, mao ska de skickas ut idag senast.

Jag har väntat sedan den 4e november och nu får ni stå vid ert ord, jag har väntat på tok för länge nu för att inte få klara besked åtminstonde.
Är det inte utskickat idag så kommer jag höra av mig till er kundtjänst om en annan lösning, det här börjar bli löjligt.

Håller med, har väntat sedan 15 oktober på ASUS 280X DCII top hoppas det verkligen stämmer att de kommer att skickas ut idag.
Kan inte förstå varför inte CDON lyckats få tag i några kort alls när stor del av konkurenterna i alla fall lyckas få in korten i små serier i omgångar som det snabb sedan säljer slut på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lepus:

Håller med, har väntat sedan 15 oktober på ASUS 280X DCII top hoppas det verkligen stämmer att de kommer att skickas ut idag.
Kan inte förstå varför inte CDON lyckats få tag i några kort alls när stor del av konkurenterna i alla fall lyckas få in korten i små serier i omgångar som det snabb sedan säljer slut på.

Såg precis att min status för ASUS 280X DCII top ändrats till "varor packas" så det kanske trots allt är på G nu.

Permalänk
Skrivet av Lepus:

Såg precis att min status för ASUS 280X DCII top ändrats till "varor packas" så det kanske trots allt är på G nu.

Härligt, själv har jag inte fått någon ändring på orderns status men sitter och håller tummarna...

Visa signatur