Visa era Screenshots. Nya, gamla, nostalgiska, ja allt!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av TiasE:

Edit2: ser dock att du inte var i Clarity under den perioden som jag kommer ihåg den guilden från

Joinade Clarity i början av TBC och spelade med dem ända tills guilden mer eller mindre dog ut när vi började raida SSC.

No Skill Just Luck och Mercury känner jag igen, men har inga specifika minnen förknippade med de guilderna. Vet bara att man såg er lite här och där ibland.

Hur vet du att jag inte var med i Clarity från den period du minns förresten?

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk

Tappat alla screenshots från vanilla, och mycket från BC.

Fick besök av en GM i ICC.

(En i guilden som gjorde filmen, jag laddade bara upp den på Youtube.)

Permalänk
Medlem

Sparks (sharks) besegrar hc Sha of Fear.

Här besegras hc Lei Shen, filken underbar fight, den bästa jag spelat i wow.

Elegon HC, en av de bäst designade encounterna.

HC Thok, en mindre rolig fight. I alla fall för DPS.

Det har varit en grym expansion!

Visa signatur

Intel i7 5820k @4Ghz || ASRock x99m killer || Gigabyte RTX 2080 || Crucial DDR4 16gb @2600mhz || Noctua NH-D15 || Samsung 840 Evo 500gb

Permalänk
Medlem

När jag lirade under WOTLK tiden top 10 i Cyclone BG.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk

Det här är en av de äldsta bilderna jag har (tror de tidigare ligger på en trasig hdd).
Upenbarligen tyckte jag att king kong var jättehäftig så jag gjorde av pose så pass långt bort att jag inte skulle få aggro.
Några screenshots senare så posar jag bredvid en död king kong.
Bilden är daterad 2006 (eller 2005, datumen verkar inte stämma).

Permalänk
Medlem

Väntar på zep till Zg

Visa signatur

Chassie: Corsair Graphite 600T - Mobo: Asus P8P67 - CPU: Intel i7 2600K - CPUkylare: Corsair Hydro H80 - RAM-minne: 12 Gb Corsair Dominator - GPU: EVGA 680GTX FTW+ 4GB - PSU: Corsair AX 850 GOLD - HDD: Intel 330 Series 2.5 OS: W7 Pro - Keyboard: Logitech Illuminated

Permalänk
Medlem

En fråga bara, "Hamno" och den lyder följande:

Är det där Feenix WoW privat server? om så är fallet, hur är populationen samt hur är servern scriptad gällande raids samt med olika klassers "abilities"?

Om så inte är fallet, ignorera min fråga ;>

Visa signatur

Nothing is impossible, just keep going until it works!

Permalänk
Medlem

qTn92

Nej detta är från vanilla. Har aldrig lirat på private server.

Visa signatur

Chassie: Corsair Graphite 600T - Mobo: Asus P8P67 - CPU: Intel i7 2600K - CPUkylare: Corsair Hydro H80 - RAM-minne: 12 Gb Corsair Dominator - GPU: EVGA 680GTX FTW+ 4GB - PSU: Corsair AX 850 GOLD - HDD: Intel 330 Series 2.5 OS: W7 Pro - Keyboard: Logitech Illuminated

Permalänk
Skrivet av qTn92:

En fråga bara, "Hamno" och den lyder följande:

Är det där Feenix WoW privat server? om så är fallet, hur är populationen samt hur är servern scriptad gällande raids samt med olika klassers "abilities"?

Om så inte är fallet, ignorera min fråga ;>

Feenix är grymt, eller var grymt tills jag slutade efter min guilds serverfirst C'thun kill (november 2012). Scripts och sådant var förhållandevis grymma redan då så de bör vara ännu bättre nu. Misstänker dock att halva servern sitter på T3-gear nu så det kanske inte är så kul för någon som vill progressa (Sapphiron dog för någon vecka sedan).

OnT så spelade jag aldrig WoW under guldåren då jag helt enkelt var för ung. Lirade däremot ~2 år på feenix och progressade från Raggy -> C'thun. Tror dock de flesta skärmdumparna försvann i och med att jag formaterade min gamla laptop.

Visa signatur

R5 2600x / 32GB / R9 280X

Permalänk

Mount Hyjal i vanilla på live servers, utan hack eller kodändringar eller något sånt. Bara kreativt användande av fear, soulstones, ankhs och ressurections

Innan jag fick ordning på mina addons så såg det ut ungefär såhär i soo på 5760x1200:

Visa signatur