Permalänk
Medlem

illläckert! Skulle ja ändrat nåt så hade d varit å bara kört pull på toppradden för d hade matchat snyggt mot 240 radden^^ Men d e skiitsnyggt ändå!

Visa signatur

Abit Ic7-G MAXIII, Pentium 4 HT 3200Mhz, Kingston ValueRam PC3200C3 2x1GB,ATI Radeon 9800XT, Maxtor Diamondmax 80GB 7200, Antec Super Lanboy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av villian:

illläckert! Skulle ja ändrat nåt så hade d varit å bara kört pull på toppradden för d hade matchat snyggt mot 240 radden^^ Men d e skiitsnyggt ändå!

Tack!

Det har du helt rätt i, problemet är att fläktarna är rätt kassa i detta chassi med pull i övre delen, suger inte tillräckligt med luft genom radiatorn :/

Permalänk

Absolut det snyggaste bygget jag sett.
helt i min smak stilrent o inte en massa skit som sitter där i onödan!

Visa signatur

ASUS sabertooth z97 Mark 1/Graffe GTX 670 OC/ I7 4790 Corsair H100i ! /16 GB Corsair vengeance Pro /HDD Crusial M500 240GB still windows /SSD 120x2 och 3,4TB lagring / DVD-RW Asus Bluray-brännare SATA Black / Fractal Design Define R4 Svart / XFX 1250 Pro nätagg /Skärm Benq EW2730 / Score Vantage ?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av kominomi:

Riktigt jäkla snyggt!! 5p!

Undrar bara vart du köpt din reservoar/pump, är intresserad av den men går typ inte å köpa i sverige??

JAg har en ny sådan du kan få köpa lite billigt om du vill

Visa signatur

CHASSI: CUSTOM OBSIDIAN 900D CPU: i7 5930K @ 4.5GHz MB: GIGABYTE X99 G7 WIFI RAM: CRUCIAL DDR4 @ 2666MHZ 16GB SSD: ADATA SPD PRO 128GB ,SPD PRO 256GB HD: SEAGATE 2TB ,WD 3TB GREEN GPU: gt210 1gb PSU: EVGA SUPERNOVA G2 1300W SKÄRM: ASUS PB287Q 4K VATTENKYLNING: CUSTOMLOOP 2X 480RAD,240RAD
https://www.youtube.com/watch?v=debByyBcG3A]

Permalänk
Medlem

Sjukt imponerad av ditt bygge! Riktigt snyggt och stilrent! Bättre än såhär är svårt att få det!

Permalänk

Vilket fint monster du har dig där!

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt. Du borde dock plocka isär fläktarna och vända på loggan så enermax blir läsbart på övre radiatorn.

Visa signatur

Asus cx55 Vibe Chromebook
MacBook Air M1 16gb/256gb
Komplett Khameleon i7 9750h gtx1660ti
Project Lian Li PC-X900 Enermax Edition
Project Fractal Design Arc Mini

Permalänk
Medlem

Gillar skarpt iden om fläkten vid bild hårddisken!

Permalänk
Inaktiv

Väldigt snyggt byggt. Stilrent!

Permalänk
Medlem

Sjukt snyggt, ska försöka mig på något liknande!