Billigaste Battlefield 4 Premium samt Premium Edition![samlingstråd]

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

ja den funkar bra, köpt ett par spel där utan problem

Permalänk
Medlem

Antar att premium inte finns att få tag i billigare än så eller?

Permalänk
Medlem

Igår när jag kollade lite snabbt var det cjs-cdkeys, de hade någon black friday deal + på google hittade jag någon 5% kod.
Slutade på typ 295kr, för bara premium.

Helt ok tycker jag.

Visa signatur

WS: 4770k, 16GB, 2x 250GB SSD, 2x 4TB HDD (RAID1), GTX970, W10.
SRV: 2600, 16GB, 500GB (OS), 7x 2TB HDD (RAID6), Intel QUAD NIC, W2012 R2 +VMs.

Permalänk
Medlem

Köpte Premium igår på G2Play för 277kr

http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-DLC-EA-Orig...

Först skriv ett betyg på varan i Kassan (varför man nu skulle göra det INNAN man köpt och testat spelet...) så får du -1.5%

sen anger du någon av följande koder

G7DISCOUNT (-7%)
G5DISCOUNT (-5%)
youtube2013 (-7%)

vilken av koderna som funkar beror på om du använt G7/G5 tidigare då man kan bara använda de ett begränsat antal gånger. men youtube2013 borde funka

Permalänk
Medlem

Nån som vet vad BF4 premium kostar via proxy från typ mexikanska origin? Är det billigare än från G2Play?

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Nån som vet vad BF4 premium kostar via proxy från typ mexikanska origin? Är det billigare än från G2Play?

Det kostar ca 200 kr (400 pesos tror jag det var)

Permalänk
Medlem

Tack! Försöker använda en proxy men hittar ingen som funkar. Nån som vet någon mexikansk proxy som funkar bra?

Visa signatur

Speldator: Intel i7-6700k ~ Noctua NH-U9b ~ EVGA GTX 1080 Ti FTW3 ~ 16 GB Corsair LPX DDR4 ~ Gigabyte Z170X Ultra Gaming ~ 970 m.2 500 GB ~ EVO 500 GB ~ 1 TB HDD ~ Cooler Master V750 ~ Svive Luna S800 ~ Benq XL2420Z ~ Corsair K70 ~ Logitech G403 ~

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Cirap:

Köpte Premium igår på G2Play för 277kr

http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-DLC-EA-Orig...

Först skriv ett betyg på varan i Kassan (varför man nu skulle göra det INNAN man köpt och testat spelet...) så får du -1.5%

sen anger du någon av följande koder

G7DISCOUNT (-7%)
G5DISCOUNT (-5%)
youtube2013 (-7%)

vilken av koderna som funkar beror på om du använt G7/G5 tidigare då man kan bara använda de ett begränsat antal gånger. men youtube2013 borde funka

Missade 3 procent :/

Men köpt nu iaf

Permalänk

Med risk för att ställa en dum fråga, så ställer jag den ändå.

Om jag köper BF4 Premium, t ex här: http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-DLC-EA-Orig... kan jag då redeema den till PS3'an (via Origin). För på just nämnda länk, står det inte PC-only eller liknande.

Permalänk
Medlem

Köpte precis från g2play. Men fick ingen produkt kod. Är det vanligt att det dröjjer därifrån eller? Ni andra som köpte där kanske har lite svar. Tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skonky:

Köpte precis från g2play. Men fick ingen produkt kod. Är det vanligt att det dröjjer därifrån eller? Ni andra som köpte där kanske har lite svar. Tack!

Köpte där idag. tog 10-15min för statusen att gå från "queued" till "processed", sen 2min till för att få nyckel.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av JewelNite:

Med risk för att ställa en dum fråga, så ställer jag den ändå.

Om jag köper BF4 Premium, t ex här: http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-DLC-EA-Orig... kan jag då redeema den till PS3'an (via Origin). För på just nämnda länk, står det inte PC-only eller liknande.

Också sugen på en billig kod till ps3. Så vill med veta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Florrpan:

Köpte där idag. tog 10-15min för statusen att gå från "queued" till "processed", sen 2min till för att få nyckel.

Tack! Jo nu har jag fått nycklarna. Brukar få dem direkt, därför som jag inte riktigt förstod om det brukar vara så här just på den hemsidan. Men gick smidigt iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JewelNite:

Med risk för att ställa en dum fråga, så ställer jag den ändå.

Om jag köper BF4 Premium, t ex här: http://www.g2play.net/store/Battlefield-4-Premium-DLC-EA-Orig... kan jag då redeema den till PS3'an (via Origin). För på just nämnda länk, står det inte PC-only eller liknande.

Jag finner det otroligt osannolikt att en nyckel avsedd för Origin som är en plattform för PC på något sätt skulle fungera och länkas till PSN.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av gujukal:

Nån som vet vad BF4 premium kostar via proxy från typ mexikanska origin? Är det billigare än från G2Play?

Jag betalade ca 210kr alldeles nyss, via mexikansk proxy.

Visa signatur

Windows 95

Permalänk
Skrivet av trickysaer:

Jag finner det otroligt osannolikt att en nyckel avsedd för Origin som är en plattform för PC på något sätt skulle fungera och länkas till PSN.

Då de tillhandahåller och säljer spel till konsoler, bl a PS3, via Origin-hemsidan ser jag det inte som osannolikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av robin421:

Jag betalade ca 210kr alldeles nyss, via mexikansk proxy.

Hur gör man för att gå igenom en annan proxy så som du gjorde?
Anntar att det inte går att få det billigare än så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattemaz:

Hur gör man för att gå igenom en annan proxy så som du gjorde?
Anntar att det inte går att få det billigare än så?

http://dd.reddit.com/r/GameDeals/comments/1ohy1r/origin_mexic... Där finns en guide hur man köper bf och premium via en mexikansk proxy. Det är nog det billigaste stället att handla premium på.

Visa signatur

Windows 95

Permalänk
Medlem

Tänk på att Origin kan förbjuda dig att köpa från deras affär bara för att du använt en annan proxy tidigare.

Permalänk
Skrivet av anon99565:

Missade 3 procent :/

Men köpt nu iaf

Köpt där ifrån också, väntar på koden.

Vet inte varför jag köpte, ni hetsar mig så! Jag har ju inte ens tid att spela.

Nu när jag har köpt keyn. Hur får jag det att fungera? Måste man göra på ett speciellt sätt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Math-ematics:

Köpt där ifrån också, väntar på koden.

Vet inte varför jag köpte, ni hetsar mig så! Jag har ju inte ens tid att spela.

Nu när jag har köpt keyn. Hur får jag det att fungera? Måste man göra på ett speciellt sätt?

Aktivera i origin.

Visa signatur

Canon 70D | 2x Dell Ultrasharp 24" | Ryzen 3700X | 32B | GTX 1080Ti

Permalänk
Skrivet av Florrpan:

Aktivera i origin.

Jag har gjort det, det hände inget. Det står ingenstans att jag har aktiverat en produktnyckel på battleloggen.

När jag försöker igen säger den att nyckeln är använd. Vettetusan vad jag ska göra nu.

fail delux

Det kommer upp en liten ruta på skärmen ifrån orogin att China rising nedladndingen misslyckades. Men den går inte att klicka på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Math-ematics:

Jag har gjort det, det hände inget. Det står ingenstans att jag har aktiverat en produktnyckel på battleloggen.

När jag försöker igen säger den att nyckeln är använd. Vettetusan vad jag ska göra nu.

fail delux

Det kommer upp en liten ruta på skärmen ifrån orogin att China rising nedladndingen misslyckades. Men den går inte att klicka på.

Har du fått det att funka än?

Permalänk
Inaktiv

Har någon köpt på gamecarddirect? 259 kronor för BF4 är inte så dåligt då jag helst inte går utomlands men undrar om någon köpt därifrån och fått?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon167336:

Har någon köpt på gamecarddirect? 259 kronor för BF4 är inte så dåligt då jag helst inte går utomlands men undrar om någon köpt därifrån och fått?

Jag har handlat av dem förr, black ops och black ops 2.. Det funkade utan problem och leveransen var instant också! Så jag har bara god erfarenhet av dem

Permalänk
Skrivet av robin421:

Jag betalade ca 210kr alldeles nyss, via mexikansk proxy.

För både BF4 + Premium?

Har för mig att vissa endast säljer Premium, separat.

Permalänk
Medlem

Hur är det med alla sidor CJS g2play osv? Hur många har förlorat sina spel därifrån? Annars att beställa från Ebay fast där finns de mest tyska versioner. Funkar de lika bra, ar ju bara en nyckel liksom.

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

Är det mexikansk proxy som gäller om jag vill köpa BF4 Premium Edition, alltså spelet komplett med alla expansioner?

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Mammas, don't let your babies grow up to be cowboys.
10700k|RTX 3070|Z490|16GB|

Permalänk
Medlem

Köpte precis från g2play.net Bf4 Premium. Det var inte uppskattat att heta WASD DSAWSON i namn.
Eller för den delen bo på Wasdstreet 1337 Wasdcity.

Så ange mer korrekt namn om ni känner för att inte lämna ut allt för mycket.

Visa signatur

Sitter på gamla grejer.