Hjälp att komma igång med swtor

Permalänk
Medlem

Hjälp att komma igång med swtor

Hej! Det är så att jag ska ge mig på swtor för en andra gång. Och undrar om nån vet vilken klass som är lättast att spela med? Har spelat en Jedi sentinel förut och tyckte den klassen va ap svår : ) är en riktig noob när det gäller mmo! Tänkte bara questa och glida runt i världen lite och göra flashpoints.. Tacksam för hjälp och god jul..

Permalänk

Jag föreslår Bounty Hunter välj sedan Advanced prototype. GOD JUL!

Visa signatur

Intel Core I5 4690k, MSI GTX 1060 6GB, Gigabyte GTX 970 (PhysX/rendering/ai), Asus z97 PRO WiFi, 32GB Kingston HyperX 4x8, Corsair Obsidian 750D, Corsair RM750

Permalänk
Medlem

Antingen Bounty Hunter (Mecenary) eller Sith Inquisitor (Sorcerer). Jag brukar tycka att ranged är enklare och har haft lätt för BH och SI. Sedan är det naturligtvis lite personligt också.
Lycka till!

Permalänk
Medlem

Tack för svar! Får väll in och testa en bounty hunter

Permalänk
Medlem
Skrivet av xdavvex:

Tack för svar! Får väll in och testa en bounty hunter

Jag håller nog med Britney, jag skulle välja antingen Bounty Hunter/Trooper med Mercenary/Commando advanced class eller Sorcerer/Jedi Consular med Inquisitor/Sage advanced class. Dom gör skada på avstånd, har bra CC, har några healing spells även om man inte väljer healing trädet.

Permalänk
Medlem

Sage Shadow eller Sith Assassin!

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)