Permalänk
Medlem

Blir nog en 144hz efter allt.... Står mellan 4 144hz.

Philips 242G5DJEB

BenQ 24'' XL2411T 144Hz

BenQ 24'' XL2420T 144Hz

ASUS 24" VG248QE 144Hz

Vilken av dom, och om jag beställer imorgon på inet tror ni att den kommer på fredag då? Tack!

Permalänk

Vänta på en g-sync skärm.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Vänta på en g-sync skärm.

Orkar inte vänta så länge

Permalänk
Skrivet av Landro:

Orkar inte vänta så länge

1 månad?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Skrivet av Landro:

Orkar inte vänta så länge

Skrivet av blue eyed devil:

1 månad?

Tror de kan vara lite väl dyra, tycker du ej?

http://www.komplett.se/asus-24-led-vg248qe-nvidia-g-sync/8052...

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

1 månad?

För länge och för dyr.

Skrivet av Pellemanify:

Väldigt för dyr för mig

Permalänk
Medlem

Jag funderar själv på att köpa Philips 242G5DJEB eftersom den är på rea på Webhallen just nu.

Permalänk
Skrivet av Pellemanify:

Men det där är ju inte från fabrik utan moddade, vänta tills fabriksnya kommer. Då kommer modulen kosta 200-300 kr extra så det är helt klart värt å vänta.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Medlem
Skrivet av blue eyed devil:

Men det där är ju inte från fabrik utan moddade, vänta tills fabriksnya kommer. Då kommer modulen kosta 200-300 kr extra så det är helt klart värt å vänta.

Va? När kommer den modulen då?

edit: Ska tydligen kommer till våren.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk
Medlem

Har själv nygligen köpt asus vg248qe katastrofala betraktningsvinklar! och de förinställda splendid valen är totalt värdelösa
men det visste jag innan givetvis, Valde 1080p 144hz just för att de funkar bättre i FPS spel. Annars är det väl en korea skärm du ska satsa på men det är lite av en gambling. Det är en risk, vågar man ta den så, vsg.

EDIT: om du inte tycker betrakningsvinkeln ( fast den är nog lika kass på alla dina val) är så värst viktig så är väl asus skärmen ett bra val för spel. Jag har inget annat att klaga på men de räcker att man sitter lite snett i stolen så ändrar sig färgerna lite grann. Det krävs en del kalibrering när du skaffat den. SK du gå över 24tums ska man väl helst går på 1440p upplösning annars blir de inte vidare snyggt, vad jag hört i alla fall. Någon annan kan säker mer än mig på den biten.

Permalänk

Om du ska ha en skärm nu så är benq 144 hz skärmar bästa valet.

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none