Hej,
Jag sitter på utgående abonnemang som slutar i mitten av april. Har ingen telefon bunden och tänkte byta operatör när mitt befintliga går ut och samtidigt ta en lur men vilken?
* iPhone lockar mig inte längre. Har haft iPhone i 3-4 år nu och gillar inte deras begränsningar i appar då Apple inte vill att de ska leka för mycket med hårdvaran.
* Inte Z1. Har haft en Z1 i någon månad nu. Gillar telefonen i sig men vilken usel kvalitet det är på den. Har tappat den en gång i marken på ca en halvmeters höjd och har nu repor över skärm samt diverse materialbortfall på ramen samt repor där. Den ser värre ut än min fyra som jag som sagt haft i många år och tappat många gånger. Trodde Z1 skulle tåla lite stryk?
* Max 5". Tycker Z1 är stor, nästan för stor. Problemet som jag ser det är att jag inte vill ha större men Samsung, LG och resten av Androiderna verkar inte vilja ha mindre skärm än 5.2" och det är faktiskt för stort för mig.
* Inte Windows. Var sugen på 920 när den släpptes, tills jag testade W8. Tråkigt gränssnitt samt dåligt utbud av appar, nej tack.
Finns det någon tillverkare som kommer släppa något monster med 4.8-5" skärm i april? Kan givetvis vänta någon månad, om det är värt det. Priset spelar ingen roll. Ös på med förslag!
Tack på förhand,