WildStar - [Inget guestpass-tiggande /Mod]

Permalänk

Finns nycklar kvar till helgen på curse. Fick min för 10 min sen

Visa signatur

MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel Core i5 2500k @ 4,2GHz | Samsung EVO 512GB SSD | Coolermaster v8 | Corsair 16GB | MSI GTX970 G4 | Corsair TX750W | NZXT Phantom 410 RED | ASUS VG248QE | Steelseries APEX M800 | Roccat Kone Pure Red

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbotraktor:

Finns nycklar kvar till helgen på curse. Fick min för 10 min sen

Tack för tipset, satt dock upptagen på jobbet och nu är nycklar slut även på curse.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem

Finns ett ställe kvar med nycklar här!
Man ska motivera varför man vill ha en nyckel och sedan plockar dom ut 1000 vinnare.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Ja jag såg det, TACK, äntligen Carbine! Bra mkt bättre, BÄST! <3

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Avstängd

När skickar FZ ut nycklar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

När skickar FZ ut nycklar?

Igår. Du är tyvärr för sent ute! Nycklarna delas ut på tisdagar World-Wide.

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Avstängd
Skrivet av fue:

Igår. Du är tyvärr för sent ute! Nycklarna delas ut på tisdagar World-Wide.

Jag pratar om dom nycklar från FZ, inte om dom från Carbine Studios.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Jag pratar om dom nycklar från FZ, inte om dom från Carbine Studios.

FZ:s keys tog slut igår. Siterna som får keys ifrån Carbine delar ut dem så fort de kan. De tjänar ingenting på att vänta. Alla siter förutom 2 av de som var listade i nyheten på wildstar-online.com delade ut sina keys igår.

Tyvärr blev även jag utan key denna helgen. Fick nys om alla dessa keys först idag när jag kom hem från jobbet

Permalänk

Jahopp. Då missade man betan denna gången oxå=(

Visa signatur

[Fractal design node 202] [Intel core i7 7700] ] [Asus Gtx 1070 Turbo] [16 gb ram]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Krass:

FZ:s keys tog slut igår. Siterna som får keys ifrån Carbine delar ut dem så fort de kan. De tjänar ingenting på att vänta. Alla siter förutom 2 av de som var listade i nyheten på wildstar-online.com delade ut sina keys igår.

Tyvärr blev även jag utan key denna helgen. Fick nys om alla dessa keys först idag när jag kom hem från jobbet

Konstigt att jag då med två konton fick verifierat att jag skulle få två nycklar i antingen ett PM på FZ eller i mitt mailkonto. Har än inte fått något. Var även ute i jäkligt god tid. Var typ 300 keys kvar när jag höll på.

Permalänk

"Fick" en nyckel på FZ, men den kom aldrig. Någon som råkat ut för samma sak?

Visa signatur

Du har redan tackat ja!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av dysenteri:

"Fick" en nyckel på FZ, men den kom aldrig. Någon som råkat ut för samma sak?

Hände med mig. Behövde maila till dom så att jag fick koden.

Permalänk
Medlem

Fick från Fz men det stog att de skulle skickas ut på fredag

Visa signatur

Intel Core i9-9900k ASUS ROG STRIX Z390-FGAMING
hyperx DDR4 2666MHz 32GB
ASUS GeForce RTX 2080 Ti Dual OC
Cooler master hax
Predator XB271HUA. LG 34GK950F

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mcnil:

Fick från Fz men det stog att de skulle skickas ut på fredag

Stog för mig att den skulla skickas ut Torsdag.

Permalänk
Avstängd

Nyckeln från FZ kom i natt för mig. Skulle testa starta spelet och se att allt fungerade. Det gjorde det inte. Får felmeddelande can't read memory...

Är det så för alla då spelet inte kommit igång än eller har jag problem?

Edit: Löste det genom att avinstallera beta drivers 14.2 och köra på 13.12, samt skriva in -dx9 efter genvägens target

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mungo_skata:

Nyckeln från FZ kom i natt för mig. Skulle testa starta spelet och se att allt fungerade. Det gjorde det inte. Får felmeddelande can't read memory...

Är det så för alla då spelet inte kommit igång än eller har jag problem?

Funkar fint för mig.

Permalänk
Medlem

Adventures streamen (de första 6-7 minuterna är de två videona som är tidigare släppta):
http://www.twitch.tv/wildstar/c/3809460

De visar också nya UI:t i streamen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Adventures streamen (de första 6-7 minuterna är de två videona som är tidigare släppta):
http://www.twitch.tv/wildstar/c/3809460

De visar också nya UI:t i streamen.

Ja, mkt bra!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

En update ifrån CRB!

Citat:

Twitter @WildStar: "We won't be sending out any keys, but there are still plans afoot to help folks get in for a weekend to get a taste of Nexus.

Citat:

To clarify, we said (last week I believe) that that was it for the weekly keys for this phase of beta.
(I couldn't fit that in the tweet as well).

I'm bursting to tell you guys some stuff, but basically Very Soon (tm) you won't have to worry about hoop jumping via other sites to get a taste of Nexus.

That said, hang fire for some news later today on more special access weekends via partner sites.

+ Detta ikväll.

Citat:

What's that you say? Soon Precious. Soon we'll have nice juicy Open beta.

EDIT: Don't get TOO excited. (It ain't next week etc) There's lots of stuff still to happen, we'll be able to share more details soonish.

http://eu.alienwarearena.com/giveaways/wildstar-closed-beta-w...

Skynda Skynda!

Visa signatur

CPU » AMD Ryzen 7 1700x @ 3.80GHz RAM » Corsair DDR4 3000MHz 16GB MOBO » ASUS PRIME B350-PLUS GPU » RTX 2060 CASE » Fractal Design Define R5 Black HDDs » Samsung 830 Series 128GB PSU » be quiet! Pure Power 10 600W

Permalänk
Medlem

Fick en key !!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tangentbord:

Fick en key !!!

Available Keys: 7691

Permalänk
Medlem

Toppen, tack för tipset!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort Asus ROG Strix 550-F | CPU AMD Ryzen 5 5600X | CPU-Kylare be quiet! Dark Rock Pro 4 | Ram Kingston HyperX Predator RGB 3200MHz 32GB | M.2 Intel 660p 1TB | GPU Asus GeForce RTX3080TUF | PSU EVGA SuperNOVA G2 750W | Chassi Fractal Design Define R6 TG

Permalänk
Skrivet av fue:

Tackar för tipset

Permalänk
Medlem

Fick tag på ett par nycklar från alienware.. När börjar den betan? 16.00?

Permalänk
Skrivet av Luxaxix:

Fick tag på ett par nycklar från alienware.. När börjar den betan? 16.00?

WildStar Closed Beta Weekend: March 7 at 7 AM PST - March 9 at 11:59 PM PST

Vilket betyder 16:00 CET, blir att köpa provianter på vägen hem idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swiftfury1980:

WildStar Closed Beta Weekend: March 7 at 7 AM PST - March 9 at 11:59 PM PST

Vilket betyder 16:00 CET, blir att köpa provianter på vägen hem idag

Word!

Har några redbulls/doritos nacho cheese inför ikväll

Deras forum är fortfarande stängd för oss mortals eller hur? Har aktiverat min weekend beta men forumet är off limits atm...

Bidrar med en klassiker, sätt på högsta på volym, I dare you!

Vänta tills 2:40~

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMort:

Word!

Har några redbulls/doritos nacho cheese inför ikväll

Deras forum är fortfarande stängd för oss mortals eller hur? Har aktiverat min weekend beta men forumet är off limits atm...

Bidrar med en klassiker, sätt på högsta på volym, I dare you!

Vänta tills 2:40~

mmqv5SJH7Ko

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MINA ÖRON, VAD ÄR DETTA FÖR OLJUD?!?! haha

Kul att äntligen få testat spelet, har sökt nyckel till det ett ganska bra tag och lyckades äntligen få mig en till helgens beta. Har ganska höga förväntningar så jag hoppas jag inte blir besviken

Permalänk
Medlem
Skrivet av BesteN:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MINA ÖRON, VAD ÄR DETTA FÖR OLJUD?!?! haha

Kul att äntligen få testat spelet, har sökt nyckel till det ett ganska bra tag och lyckades äntligen få mig en till helgens beta. Har ganska höga förväntningar så jag hoppas jag inte blir besviken

Haha! lyssnar inte på sådan musik annars men den låten har gått på repeat idag, speciellt vid 2:40, man vill bara AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH! sätta på nått eller kanske pwna lite i WildStar pvp

Kommer du in på forumet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrMort:

Haha! lyssnar inte på sådan musik annars men den låten har gått på repeat idag, speciellt vid 2:40, man vill bara AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHHH! sätta på nått eller kanske pwna lite i WildStar pvp

Kommer du in på forumet?

haha

Jodå, kommer in utan problem på forumen :q