Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Xperia Z laddas bara genom datorn.

Permalänk
Medlem

Xperia Z laddas bara genom datorn.

Hej. Var tvungen o köpa ny mobil för någon vecka sen. Då den inte gick o ladda.
Nu kan jag bara ladda min nya genom datorn. Den tar ingen ström genom vanliga vägg uttaget. Är det laddaren till väggen det är fel på? Jag har provat alla kontakter men den röda lampan vägrar lysa röd. Men via min laptop går det bra. Hoppas i bästa fall om det räcker med att jag köper en ny laddare. Annars får jag fortsätta ladda den via datorn.

Mvh Hasse

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hasse.s:

Hej. Var tvungen o köpa ny mobil för någon vecka sen. Då den inte gick o ladda.
Nu kan jag bara ladda min nya genom datorn. Den tar ingen ström genom vanliga vägg uttaget. Är det laddaren till väggen det är fel på? Jag har provat alla kontakter men den röda lampan vägrar lysa röd. Men via min laptop går det bra. Hoppas i bästa fall om det räcker med att jag köper en ny laddare. Annars får jag fortsätta ladda den via datorn.

Mvh Hasse

Har du testat med en annan laddare?

Kan du testa laddaren på en annan mobil?

Permalänk
Medlem

Jag testade med min nya laddare. Då gick det. Puhh.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hasse.s:

Jag testade med min nya laddare. Då gick det. Puhh.

Kul att höra!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hasse.s:

Jag testade med min nya laddare. Då gick det. Puhh.

går din gamla mobil att ladda med den nya laddaren?

Visa signatur

Citera för svar!

Detta må inte längre vara min primära dator men står kvar vid TV:n så den får ligga kvar ändå!

MB: Asus Maximus III Gene CPU: I7 860 4ghz HT Kylning: Antec 920 GPU: EVGA 770 2GB RAM: Corsair 12GB 1600mhz XMS3 2x2GB + Vengence HP 2x4GB SSD: Samsung EVO 840 120GB HDD: Samsung 1Tb 7200rpm, Seagate 2TB 7200rpm Chassi: Fractal Design Define Mini

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hasse.s:

Hej. Var tvungen o köpa ny mobil för någon vecka sen. Då den inte gick o ladda.
Nu kan jag bara ladda min nya genom datorn. Den tar ingen ström genom vanliga vägg uttaget. Är det laddaren till väggen det är fel på? Jag har provat alla kontakter men den röda lampan vägrar lysa röd. Men via min laptop går det bra. Hoppas i bästa fall om det räcker med att jag köper en ny laddare. Annars får jag fortsätta ladda den via datorn.

Mvh Hasse

Ursäkta men...

Din mobil laddade alltså inte och då köpte du en ny, men du fortsatte att använda samma laddare som till din gamla. Din nya tog inte heller emot ström och din första tanke är att fråga om hjälp och inte att faktiskt använda laddaren som kom med din nya telefon ???

Permalänk
Medlem

Jag tog fel laddare. Var bortrest förra veckan o glömt den i väskan. Min nya laddare funkar. Var i dina hemtrakter.:-)

Skickades från m.sweclockers.com