Uppfyllde Watch Dogs dina förväntningar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Tror man får kolla på såna spel som inte görs till gamla konsolerna för att se vad de kan göra. Har inte en PS4, men var inte Infamous Second Son rätt imponerande (i alla fall tekniskt)?

Jo det är väl sant, borde ha lärt sig vid detta laget att företagen skiter i hur bra din upplevelse är så länge det precis fungerar hjälpligt. Vad gäller Infamous så kan jag inte uttala mig om detta då jag heller inte har en ps4. Men jag har inte snappat upp något negativt om det spelet så det fungerar kanske bra, man kanske borde kolla på spel som inte får någon press (negativa nyheter säljer bättre helt enkelt).

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Nja, hade inga förväntningar mer än att det skulle vara ett "speciellt" spel... men jag vet inte det ja. Just Cause 2 och Sleeping Dogs är nog minst lika bra i mina ögon. Vet inte hur det ställer sig mot GTA V och Saints Row för dom har jag inte spelat.
Polisen i Watch Dogs är ju nästan obefintlig vilket gör upplevelsen lite haltande.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Nja, hade inga förväntningar mer än att det skulle vara ett "speciellt" spel... men jag vet inte det ja. Just Cause 2 och Sleeping Dogs är nog minst lika bra i mina ögon. Vet inte hur det ställer sig mot GTA V och Saints Row för dom har jag inte spelat.
Polisen i Watch Dogs är ju nästan obefintlig vilket gör upplevelsen lite haltande.

Nästan lite tvärt om där. Du kan ju knappt göra något alls innan polisen är dig i hälarna i Watch Dogs.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Nästan lite tvärt om där. Du kan ju knappt göra något alls innan polisen är dig i hälarna i Watch Dogs.

Håller med, tycker polisen i watchdogs är mycket smartare och jobbigare att bli av med än i GTA IV (har ej spelat V). Dock lite B just nu att man alltid blir av med dom om man åker ut med en båt. Det kommer nog patchas rätt snart.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem

Första gången på flera år jag har tyckt att ett spel varit så bra!
Klockrent spel, "enspelarupplevelsen" är riktigt bra och multiplayern verkar också vara kul men har tyvärr inte hunnit spela den än.
Rekommenderas på heltid.

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | Custom vattenkylning | Intel Core I5 3570K @ 4.4GHz | ASUS Sabertooth Z77 | Sapphire R9 Fury | 24 GB 1600MHz | Corsair RM 750x | Samsung 830 128 GB | Crucial BX100 500GB |

| Egenbyggd DAC: MINI4396, moddad | --> | Fostex TH-X00 |

Permalänk
Medlem

Om spelet är kul eller inte och upplevelserna tycker jag beror mycket på HUR man spelar spelet, jag och kompisen har helt olika spelstilar, jag tar och skjuter huvudet av alla med ljuddämpad pistol / rifle och spränger dem etc, han hackar sig in via kamerorna och gör det helt stealth, så man kan ju variera på det sättet också, sedan bilfysiken har jag nästan vant mig vid nu, visst det finns mycket att önska där men det är ju inte gta heller. Sedan att det inte finns polisbåtar är ju kul rätt lätt att bli av med polisen nära vattnet. Annars tycker jag polisen går på dig hela tiden! Fick en snut efter mig en gång då jag körde lite på gatan och nästan dödade en person och körde mot rött -_- (han va precis bredvid) sedan om man snor en bil så ringer dem ju polisen och dem drar igång en sökning efter dig som jag tycker är riktigt jobbig Uppdragen tycker jag är roliga, gjort lite sidemissons och nästan klar med akt 2. Tycker spelet är riktigt kul än så länge och ska sen spela massa online uppdrag/hack Spelade 4 pers i samma värd inatt och kom överens om ett område så sniprade vi varandra och shotgun etc va riktigt kul Hade dock varit roligare om man kunde göra något annat är att döda snutar när man spelar online med kompisar :/ Typ några co-op sidemissions

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk

Tycker att spelet var bra så långt som jag har spelat!

Visa signatur

Speldator | CPU Intel Core i7 6700k 4.00Ghz | GPU Asus GeForce GTX 1070 8GB | SSD Intel 480GB | HDD Toshiba 3TB | RAM 16GB DDR4 | OS Windows 10 x64 |
Laptop | 2015 MacBook Pro 13" Retina | Intel Core i5 2.7Ghz | 8GB RAM | 128GB SSD |
Telefon | iPhone 6 16GB |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Nästan lite tvärt om där. Du kan ju knappt göra något alls innan polisen är dig i hälarna i Watch Dogs.

Vad jag menar är att är inte mycket som egentligen triggar polisen, man kör ju över folk och allt möjligt utan att nåt händer. Snor du en bil folk sitter i ringer dom polisen men det räcker att du nuddar personen som ringer med bilen så avbryts samtalet och du kommer undan.

TotalBiscuit beskrev det där med polisen i WD ganska bra, kolla 36min in i videon här:
https://www.youtube.com/watch?v=IBb2BIVrV7M

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem
Skrivet av shelter:

Vad jag menar är att är inte mycket som egentligen triggar polisen, man kör ju över folk och allt möjligt utan att nåt händer. Snor du ern bil folk sitter i ringer dom polisen men det räcker att du nuddar personen som ringer med bilen så avbryts samtalet och du kommer undan.

TotalBiscuit beskrev det där med polisen i WD ganska bra, kolla 36min in i videon här:
https://www.youtube.com/watch?v=IBb2BIVrV7M

Tycker fortfarande tvärt om Räcker ju att du drar en pistol lite diskret i en gränd för att någon ska se det och ringa polisen, och plötsligt har du en biljakt att se fram emot.
Sen kan man ju fråga sig, om någon ringer polisen och du kör på dem, hade det inte varit märkligt om de legat halvdöda på gatan och fortfarande kunnat prata i telefon?
Samma gäller om du kör över folk, hur ska polisen direkt kunna vara efter dig om du kör i 150km/h genom en stad? Tycker faktiskt de har lyckats bra med realismen där. En del saker är svårt för polisen att snappa upp medan andra är enklare, som t ex när man är fast i en eldstrid eller liknande.
Balansen finns där, och världen blir mer trovärdig då än i GTA-serien t ex.

Sen kommer säkert en del saker att patchas, eftersom allt inte fungerar perfekt. Som i alla andra open-world spel.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Nästan lite tvärt om där. Du kan ju knappt göra något alls innan polisen är dig i hälarna i Watch Dogs.

Skrivet av Da´Russian Stallion:

Håller med, tycker polisen i watchdogs är mycket smartare och jobbigare att bli av med än i GTA IV (har ej spelat V). Dock lite B just nu att man alltid blir av med dom om man åker ut med en båt. Det kommer nog patchas rätt snart.

Polisjakterna är nice, de få gånger man lyckas få polisen efter sig dvs. Jag har spelat ca 20 timmar och fått polisen efter mig kanske max 5 ggr, det är väldigt lite.

Skrivet av Stoff3th3m4n:

Tycker fortfarande tvärt om Räcker ju att du drar en pistol lite diskret i en gränd för att någon ska se det och ringa polisen, och plötsligt har du en biljakt att se fram emot.
Sen kan man ju fråga sig, om någon ringer polisen och du kör på dem, hade det inte varit märkligt om de legat halvdöda på gatan och fortfarande kunnat prata i telefon?
Samma gäller om du kör över folk, hur ska polisen direkt kunna vara efter dig om du kör i 150km/h genom en stad? Tycker faktiskt de har lyckats bra med realismen där. En del saker är svårt för polisen att snappa upp medan andra är enklare, som t ex när man är fast i en eldstrid eller liknande.
Balansen finns där, och världen blir mer trovärdig då än i GTA-serien t ex.

Sen kommer säkert en del saker att patchas, eftersom allt inte fungerar perfekt. Som i alla andra open-world spel.

Om du ser någon annan köra över personer irl, hade du inte ringt polisen då? Eller typ mejar ner trottoar stoff till tusen, typ kör sönder 20 brevlådor, 5 lyktstolpar en brandpost och staket och skit, invånarna agerar relativt bra när man nästan kör in i de, dvs de hoppar undan, men de är då fan dåliga på att ringa polisen. Sen kan man knappast ta som ursäkt att det beror på vilken status du har, dvs om du är vigilate eller inte (förmodligen spelar det ju in en viss del) Men inte fan kan du se att det är en specifik person när någon kör på trotoaren i 100km/h och nästan precis kör över dig. Nja de borde öka polisens närvaro.

Skrivet av Extremaz:

Ett tips är att börja använda styckeindelningar så att man kan läsa dina inlägg.

Visa signatur

You have earned my respect and my friendship.

Permalänk
Medlem

Jag måste va helt borta i huvet, men hur i H.vete gör man nya gadgets? Precis i början på spelet fick man ju göra en såndär som gör ljud som lockar till sig vakterna. Men jag lyckas inte få fram den igen. Spelar på PC.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Jag måste va helt borta i huvet, men hur i H.vete gör man nya gadgets? Precis i början på spelet fick man ju göra en såndär som gör ljud som lockar till sig vakterna. Men jag lyckas inte få fram den igen. Spelar på PC.

Du håller in tabb, drar musen ner till gadgeten. Håller över gadgeten och då ska det stå "E för att tillverka", eller nått dylikt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av klurrs:

Du håller in tabb, drar musen ner till gadgeten. Håller över gadgeten och då ska det stå "E för att tillverka", eller nått dylikt!

Ska testa när jag kommer hem. Men ja tror Tab bara tar fram vapnet, jag ser inte ens någon ikon med gadgeten bara pistolikonen.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av thorsama:

Polisjakterna är nice, de få gånger man lyckas få polisen efter sig dvs. Jag har spelat ca 20 timmar och fått polisen efter mig kanske max 5 ggr, det är väldigt lite.

Om du ser någon annan köra över personer irl, hade du inte ringt polisen då? Eller typ mejar ner trottoar stoff till tusen, typ kör sönder 20 brevlådor, 5 lyktstolpar en brandpost och staket och skit, invånarna agerar relativt bra när man nästan kör in i de, dvs de hoppar undan, men de är då fan dåliga på att ringa polisen. Sen kan man knappast ta som ursäkt att det beror på vilken status du har, dvs om du är vigilate eller inte (förmodligen spelar det ju in en viss del) Men inte fan kan du se att det är en specifik person när någon kör på trotoaren i 100km/h och nästan precis kör över dig. Nja de borde öka polisens närvaro.

Ett tips är att börja använda styckeindelningar så att man kan läsa dina inlägg.

Hur många hade spelat spelet om folk ringer polisen precis hela tiden? Tror man får sansa sina krav lite på ett open-world spel som detta. Jag håller dock med, saker kan bli bättre, men allt handlar om en hårfin balans mellan vad som är realistiskt och gameplay-värde.

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem

Jag har inte spelat Watch Dogs än, men det här måste vara bland det bästa jag läst på länge:
http://games.on.net/2014/06/ubisoft-game-the-review/

Permalänk
Visa signatur

Kebabrulle

Desktop = AMD A10-6800K, 8GB, AMD R9 290 4GB

Permalänk
Medlem

Tycker poliserna är helt värdelösa och totalt orealistiska. Ett exempel.
Jag går runt på 3e utav 4 våningen i ett P-hus som förutom mig är heltomt. Plötsligt startar en sån här sökzon precis över mig (wtf?) och det är helt omöjligt från mig att ta mig ur sökzonen innan den kommer till 100% då jag till fots måste ta mig ur ett hus. Således får jag polisen efter mig och ett tutorial meddelande kommer upp i hörnet av skärmen där det står "break the line of sight to escape the police". Ok tänker jag det kan ju inte vara så svårt i ett tomt P-hus utan kameror då ingen har sett mig från första början, ca. 5 sekunder senare spawnar det kanske 8 polisbilar på våningen över och under mig i ett tidigare helt öde P-hus i klassisk monstercloset maner. Jag hoppar in i närmaste bil och försöker köra därifrån men jag har hamnat i en priusliknande bil och kommer ingen vart jämfört med poliserna som felfritt manövrerar runt i 200kmh mitt i city. Jag har dessutom en helikopter efter mig som jag inte kan göra något åt trots att jag har låst upp möjligheten att hacka helikoptrar men kameran går inte att vinkla uppåt när man kör bil... är det tänkt att man ska kliva ur bilen, hacka helikoptern som då är stunnad i 20sekunder sen hoppa in igen och köra iväg?

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av ozo64:

Nej. Kass optimerat till PC. Hackar som fan då och då om man inte har ett grafikkort med 4GB VRAM
Repetivt. Dålig bilkörning.

Om man vill ha ett open world spel till PC så är Sleeping Dogs ett bättre spel.
På konsoll är GTA 5 överlägsen kung

2/5 i betyg. Kommer inte ens spela klart det.

6000x1080, allt max 1300Mhz alla 4a korten och 7k Memory.

5885MB VRAM <3

Ännu värre nu ^^

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Inaktiv

Jag är jättenöjd!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maximo:

Tycker poliserna är helt värdelösa och totalt orealistiska. Ett exempel.
Jag går runt på 3e utav 4 våningen i ett P-hus som förutom mig är heltomt. Plötsligt startar en sån här sökzon precis över mig (wtf?) och det är helt omöjligt från mig att ta mig ur sökzonen innan den kommer till 100% då jag till fots måste ta mig ur ett hus. Således får jag polisen efter mig och ett tutorial meddelande kommer upp i hörnet av skärmen där det står "break the line of sight to escape the police". Ok tänker jag det kan ju inte vara så svårt i ett tomt P-hus utan kameror då ingen har sett mig från första början, ca. 5 sekunder senare spawnar det kanske 8 polisbilar på våningen över och under mig i ett tidigare helt öde P-hus i klassisk monstercloset maner. Jag hoppar in i närmaste bil och försöker köra därifrån men jag har hamnat i en priusliknande bil och kommer ingen vart jämfört med poliserna som felfritt manövrerar runt i 200kmh mitt i city. Jag har dessutom en helikopter efter mig som jag inte kan göra något åt trots att jag har låst upp möjligheten att hacka helikoptrar men kameran går inte att vinkla uppåt när man kör bil... är det tänkt att man ska kliva ur bilen, hacka helikoptern som då är stunnad i 20sekunder sen hoppa in igen och köra iväg?

Mmmm dom är för bra när dom väl dyker upp och de dyker nästan alltid upp i scriptade events, har inte lyckats dragit på mig polisen utanför ett uppdrag.
Tycker polisen är roligare i GTA IV.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.5Ghz | 32Gb DDR4@3600Mhz | Geforce RTX 4070 :: >

Permalänk
Medlem

Vafalls? En seriös, saklig, genomtänkt och läsvärd recension av Jakob Svärd?

En recension av Jakob Svärd där han inte nämner sexism?

Trodde aldrig jag skulle se den dagen...

Permalänk
Medlem

Jag hade enorma förväntningar på Watch Dogs. Trodde att det fanns möjlighet att det skulle räcka hela sommaren. Tyvärr så var spelet enligt mig katastrofalt. Det blev tråkigt efter ett par timmar. Jag har så mycket kritik att nämna att jag inte ens orkar börja. En sak har jag däremot lärt mig.. Man ska aldrig ha höga förväntningar, för då finns ju risken att man blir väldigt besviken..

Visa signatur

ASUS Z170-K | ASUS Strix 960 OC 4GB | Crucial Ballistix Sport LT 16GB 2400MHz | Core i5-6600K @4,2Ghz| Corsair 650W | Fractal Design Define S | BenQ XL2411 144hz | Intel 600p M.2 256gb

Permalänk
Medlem

Jag visste om spelet och trailern verkade bra för några månader sedan. Jag var egentligen inte hypad alls för spelet men hade ändå tänkt att skaffa det. Samma dag som release gick jag in på twitch och gameplay;et såg sjukt tråkigt ut, så jag har inte rört det

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk
Medlem

Har spelat det 10min kanske eftersom spelet inte flyter för mig. Tänker inte spela med för låg FPS!
Väntar fortfarande på patch!

Får väl hoppas att det dyker upp någon fungerande fix eller patch inom kort annars lär man väl aldrig få spela klart spelet.

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk
Medlem

Verkar som watch dogs är fixat, bättre grafik och drivs mycket bättre. Mindre lagg och bättre optimerat, prova på eget bevåg:http://m.neogaf.com/showthread.php?t=838538

Tänk att det ska ta en moddare att fixa något som redan låg i spelet för att patcha de två största problemen med watch dogs..

Visa signatur

PC: NZXT H1. Sapphire 5700xt. AMD r5 3600.
Ljud: Feliks espressivo mk2 -> ZMF Aeolus/Verite/Philips X2/Mad dogs/Senn hd25-1 II

Permalänk
Medlem
Skrivet av MDrad:

Verkar som watch dogs är fixat, bättre grafik och drivs mycket bättre. Mindre lagg och bättre optimerat, prova på eget bevåg:http://m.neogaf.com/showthread.php?t=838538

Tänk att det ska ta en moddare att fixa något som redan låg i spelet för att patcha de två största problemen med watch dogs..

Tack för länken!

Blir att testa imorgon tror jag, ser ju riktigt bra ut

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Om de bara kunde släppa den där patchen nu, det laggar ju som in i när den laddar in innehåll. Oavsett inställningar, även med hög fps så laggar det.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Om de bara kunde släppa den där patchen nu, det laggar ju som in i när den laddar in innehåll. Oavsett inställningar, även med hög fps så laggar det.

Just det som fixas med den här "modden" eller om man ska kalla det för riktiga watch dogs kansle.

Visa signatur

PC: NZXT H1. Sapphire 5700xt. AMD r5 3600.
Ljud: Feliks espressivo mk2 -> ZMF Aeolus/Verite/Philips X2/Mad dogs/Senn hd25-1 II

Permalänk

Sorry för att jag går lite off topic nu men ville inte starta en helt ny tråd för detta. Tänkte kolla om det är så att någon händelsevis är på act 2, mission 28 (Way off the grid) och har lust att dela med sig av sin save game file? Jag ominstallerade datorn eftersom att jag bytte moderkort och jag glömde då att göra en backup av mitt savegame..

Edit: Har inte kvar någonting förutom mina dokument i windows.old mappen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Om de bara kunde släppa den där patchen nu, det laggar ju som in i när den laddar in innehåll. Oavsett inställningar, även med hög fps så laggar det.

De har inte uppdaterat SteamDB på 5 dagar så de tar nog en fikapaus just nu /sarkasm

Skrivet av MDrad:

Just det som fixas med den här "modden" eller om man ska kalla det för riktiga watch dogs kansle.

"Modden" kan ta bort lite eller all din stuttering eller inte göra något åt den. Beror på datorkonfiguration. Testa och se, mig hjälpte den inte alls.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9