ändra tema på galaxy S4 hur? hjälp!

Permalänk
Avstängd

ändra tema på galaxy S4 hur? hjälp!

Tjena jag undrar hur man hittar och ändrar sina teman på en samsung galaxy S4? hittar inget i telefon om det. Hjälp snälla Mvh.

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Medlem
Skrivet av GamerFX:

Tjena jag undrar hur man hittar och ändrar sina teman på en samsung galaxy S4? hittar inget i telefon om det. Hjälp snälla Mvh.

Antar att du menar launcher? Sök i google play store efter launcher så hittar du massvis.
Själv rekommenderar jag google now launcher, en mycket simpel och stilren launcher som har det man behöver.

Om du vill gå ännu längre får du nog byta ROM på telefonen, men prova först med en launcher.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av morxy49:

Antar att du menar launcher? Sök i google play store efter launcher så hittar du massvis.
Själv rekommenderar jag google now launcher, en mycket simpel och stilren launcher som har det man behöver.

Om du vill gå ännu längre får du nog byta ROM på telefonen, men prova först med en launcher.

Okej tack

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Medlem

Kör nova launcher vilket jag trivs med.
Kan göra det mesta med den och är snabb ändå.
Viktigaste för mig är dock att göra allt mindre så jag får plats med mer på homescreen vilket man inte får annars