Permalänk

Touchpad för PC

Hej. Letar efter en schysst touchpad till PC så att man kan använda Windows 8 ordentligt (scrolla höger - vänster osv). Har tittat lite på Asus Vivomouse. Någon som har någåon rekommendation?

Permalänk
Medlem

det finns inga som gör touchpads som apple, köp deras lösa touchplatta, snygg och underbar känsla "dregel"

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Skrivet av hölmiz:

det finns inga som gör touchpads som apple, köp deras lösa touchplatta, snygg och underbar känsla "dregel"

Jo den är nice men jag ska ju ha den till min PC Håller med om att deras touchpad är väldigt bra gjorda.

Permalänk
Medlem

jag är ganska säker på att deras tangentbord och liknande funkar till pc också

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk
Skrivet av hölmiz:

jag är ganska säker på att deras tangentbord och liknande funkar till pc också

Nej de gör de tyvärr inte

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk

Ja alltså det går men det är inte helt smidigt

Permalänk
Medlem

This is Sweclockers?
Skämt å sido. Det är den bästa touchpaden jag vet...
Har inte provat något annat jag gillat

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M