Permalänk
Medlem

Vill bara tacka för den snabba leveransen av t-bordet å keycapsen.

Visa signatur

Marantz Cinema 50.

Permalänk
Avstängd

INET: Hur ser det ut med EVGA´S GTX 980 modeller? SC ACX 2.0, FTW etc? Något som är på ingående?

Permalänk
Avstängd

Hej Inet.

Beställde ett grafikkort av er natten till idag precis vid midnatt, dvs i god tid innan klockan 17:00 (ca 15 timmar).

När jag beställde fanns det 35-40 st kvar i webblager, när jag hade genomfört min betalning med kort minskade antalet med ett och en ny order dök upp med "beställt: 1" samt "reserverat: 1".

Fick sms tidigt imorse att "din order plockas och ändringar kan ej längre göras", därefter har jag inte fått någon vidare information, statusen har ändrats på ordersidan, reserverad har gått från 1 till 0, den har ej skickats.

Jag har just nu inget kort i datorn, därav min otålighet.

Är tacksam för återkoppling.

Tack på förhand!

MVH

Permalänk
Avstängd
Skrivet av m86s:

Hej Inet.

Beställde ett grafikkort av er natten till idag precis vid midnatt, dvs i god tid innan klockan 17:00 (ca 15 timmar).

När jag beställde fanns det 35-40 st kvar i webblager, när jag hade genomfört min betalning med kort minskade antalet med ett och en ny order dök upp med "beställt: 1" samt "reserverat: 1".

Fick sms tidigt imorse att "din order plockas och ändringar kan ej längre göras", därefter har jag inte fått någon vidare information, statusen har ändrats på ordersidan, reserverad har gått från 1 till 0, den har ej skickats.

Tack på förhand!

MVH

Hehe men du är ju mer otålig än vad jag är..det plockas och kommer skickas närsom...lugn

Permalänk
Medlem

Hej Inet.

"Köp nu, betala i Oktober" verkar inte riktigt stämma

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Avstängd

Värdelöst att ni infört fri frakt och gått över till Postens sega tjänst varubrev, nu tar det per automatik minst 1 dag extra (och faktiskt 2 just nu för en beställning), jag vill ha mina saker dagen efter.

Kommer inte beställa mer pga det.

Permalänk
Medlem

Hur går det med det PM:et jag skicka?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Inet
Skrivet av seville57:

Vill bara tacka för den snabba leveransen av t-bordet å keycapsen.

Tack själv för din beställning!

Skrivet av makn:

INET: Hur ser det ut med EVGA´S GTX 980 modeller? SC ACX 2.0, FTW etc? Något som är på ingående?

Det vi har hört är att 2.0 ska vara på g!

Skrivet av m86s:

Hej Inet.

Tack på förhand!

MVH

Det ska vara påväg och du ska både ha fått bekräftelse på mail och SMS att din order gått iväg. Om du loggar in på ditt konto hos oss så kan du även se status och kollid där.

Skrivet av Mocka:

Hej Inet.

"Köp nu, betala i Oktober" verkar inte riktigt stämma

http://i.imgur.com/jBZCPlL.png

Skrivet av trollhattan:

Värdelöst att ni infört fri frakt och gått över till Postens sega tjänst varubrev, nu tar det per automatik minst 1 dag extra (och faktiskt 2 just nu för en beställning), jag vill ha mina saker dagen efter.

Kommer inte beställa mer pga det.

Vi skickar enbart mindre och enskilda artiklar som varubrev och som dessutom inte har för högt värde (eftersom det inte är samma spårning på varubrev som vanliga ordrar. Det ska dock inte ha längre leveranstid utan komma fram precis samtidigt. Det finns dock tillfällen det tar en extra dag då det inte går in i brevlådan utan måste hämtas på utlämningsstället, men det varierar har vi märkt och ibland går det på samma dag ändå.

Oavsett så hör du bara av dig till oss direkt efter du lagt din order så kan vi manuellt ändra så din order *inte* går som varubrev. Allt går att lösa!

Skrivet av Broken-arrow:

Vår distributör håller på att undersöka vad det är som kan ha hänt här.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vilket Z97 ATX moderkort anser ni vara bäst för överklockning av en 4790K? SLI är ett krav (mycket plats mellan PCI-E 1&2) samt max 1400kr.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Finns det något datum för Gigabyte G1 980?

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem

Beställde datordelar nyligen och när började bygga märkte jag att jag beställt fel storlek på internminne. Hann snitta den lilla tejpbiten där man öppnar innan jag märkte det men öppnade aldrig förpackningen. Är det fortfarande möjligt att byta ut dem med pengar emellan eller är det försent?

Permalänk

Beställde hem en fläkt från er och som vanligt ska ni ha stor eloge för bra emballage och leveranstid men framför allt fick jag äntligen den efterlängtade pingvinstången! Måste erkänna att jag blev lite bubblig i magen, hehe. Mums!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Melodylekfull:

Beställde hem en fläkt från er och som vanligt ska ni ha stor eloge för bra emballage och leveranstid men framför allt fick jag äntligen den efterlängtade pingvinstången! Måste erkänna att jag blev lite bubblig i magen, hehe. Mums!

Ajjajj..lite kul hur viktig den där pingvinstången är.
Var någon på forumet som blev helt rabiat då den saknades..suck

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Sweede:

Nästa vecka !

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Var någon på forumet som blev helt rabiat då den saknades..suck

Jag antar att du inte riktigt förstår konceptet ironi?

B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag antar att du inte riktigt förstår konceptet ironi?

B!

Nej jag är helt borta..vad tror du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Nästa vecka !

Nice, då kan jag vela lite till innan jag bestämmer mig

Visa signatur

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av makn:

Nej jag är helt borta..vad tror du?

Jag tror att du snor mina pingvinstänger! Det är därför jag aldrig får några.
B!

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag tror att du snor mina pingvinstänger! Det är därför jag aldrig får några.
B!

Permalänk
Inet
Skrivet av Mocka:

Vilket Z97 ATX moderkort anser ni vara bäst för överklockning av en 4790K? SLI är ett krav (mycket plats mellan PCI-E 1&2) samt max 1400kr.

Det kanske är bäst att du frågar i annan del i forumet här för att få tips och råd från andra medlemmar. Överklockning är något som vi låter kunder göra på eget bevåg och är även lite för avancerat för att kunna hjälpa på ett bra sätt.

Men för att ge ett konkret tips på moderkort som lämpar sig bra för överklockning så är ASUS Maximus VII Hero ett bra val.

Skrivet av Sweede:

Ska komma in mot slutet i nästa vecka preliminärt och dyker upp på hemsidan hos oss idag om allt går som det ska.

Skrivet av Broken-arrow:

Vad vi kan se så är det helt enkelt XFX som bytt designen på kartongerna. Du lämnade in 450W och fick ett 550W tillbaka i samma serie, fast med nytt utseende på kartongen bara

Skrivet av Sapster:

Beställde datordelar nyligen och när började bygga märkte jag att jag beställt fel storlek på internminne. Hann snitta den lilla tejpbiten där man öppnar innan jag märkte det men öppnade aldrig förpackningen. Är det fortfarande möjligt att byta ut dem med pengar emellan eller är det försent?

Gör så att du kontaktar oss direkt på 031-65 27 00 / info@inet.se så ska vi kolla på det! Borde inte vara några problem att lösa.

Skrivet av Melodylekfull:

Kul att du är nöjd!

Haha

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Vad vi kan se så är det helt enkelt XFX som bytt designen på kartongerna. Du lämnade in 450W och fick ett 550W tillbaka i samma serie, fast med nytt utseende på kartongen bara

Är inte bara kartongen som är ny utan agget också. Sår TS tryckt på agget med och dessutom kör den DC till DC så den klarar haswell sparläge (inte helt likt pro).
Ska väl inte vara sämre än pro, men hittar inget test på just denna TS serie.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm

Permalänk
Inet
Skrivet av Broken-arrow:

Är inte bara kartongen som är ny utan agget också. Sår TS tryckt på agget med och dessutom kör den DC till DC så den klarar haswell sparläge (inte helt likt pro).
Ska väl inte vara sämre än pro, men hittar inget test på just denna TS serie.

Hm, det är möjligt att dom har släppt en ny revision med fler uppdatering men det är inget som XFX har meddelat oss. Oavsett så var nätaggregatet du köpte (450W) var inte från Pro-serien utan Core Edition och den nya "TS Series" ska vara likvärdigt om inte bättre.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Hm, det är möjligt att dom har släppt en ny revision med fler uppdatering men det är inget som XFX har meddelat oss. Oavsett så var nätaggregatet du köpte (450W) var inte från Pro-serien utan Core Edition och den nya "TS Series" ska vara likvärdigt om inte bättre.

Jo, förstår att det att 450 watt är core edition Jo, vad jag förstått ska TS vara bättre. Men tack för infon i alla fall.

Visa signatur

Permalänk
Inet
Skrivet av zzcool:

Någon information om ni kommer få in svart corsair rgb k70 med cherry red med den gamla loggan, vill då göra ett förköp den nya loggan är allt som stoppar mig nu från att köpa.

Corsair kommer inte att tillverka några nya tangentbord med den gamla loggan utan det är endast det som redan finns ute på marknaden som kommer finnas tillgänglig. Det gjordes ett litet undantag för den amerikanska marknaden för att få ut RGB-tangentbordet innan loggan officiellt lanserades.

RGB-modellerna med nordisk layout kommer alla ha nya loggan och kommer inte gå att få tag på med gamla, tyvärr.

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av Sweede:

Upplagt nu!

http://www.inet.se/produkt/5411319/gigabyte-geforce-gtx-980-4...

Visa signatur

Instagram

Permalänk
Medlem

Tjena inet.
Fick hem beställningen, välpackad iaf:

Dold text

Innehåll:
2 st färgpatroner

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd

Det kan ju inte vara direkt miljövänligt...

Permalänk
Medlem

Är det inte det ena, så är det det andra... Skönt att det finns något att klaga på i alla fall.

Så jag framhåller, var fan är min pingvinstång?
B!

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=Mr_B=-:

Är det inte det ena, så är det det andra... Skönt att det finns något att klaga på i alla fall.

Så jag framhåller, var fan är min pingvinstång?
B!

Gott med pingvinstång mmmmm ;D

Permalänk
Avstängd

INET: Var det snabba puckar angående ZOTAC GTX 980 AMP! Extreme? Står att den skulle levererats till er redan (!) men att den blivit försenad. Något nytt datum?
(är bra sugen på det kortet, men det är så fult. )