Har jag gjort ett kap? NES 8-bit, Experthjälp sökes! Mer bilder på sida 3.

Permalänk

Har jag gjort ett kap? NES 8-bit, Experthjälp sökes! Mer bilder på sida 3.

Halloj!
Fick reda på att min släkting hade två papp-påsar med Nintendo 8-bit grejer. Visste inte vad det var i dessa, men erbjöd 500kr innan jag ens hade sett vad det handlade om.
Hon ville egentligen inte ta emot några pengar utan ville ge bort detta till mig (Det stod tydligen bara och "tog plats" i hennes garderob), men efter att ha sett lite av innehållet så kunde jag inte gå med på det och gav henne 1500kr.

När jag sedan kom hem och packade upp allt så vart jag helt paff, innehållet var följande;
Originalkartong, endast lite nöt vid öppningen.
Instruktionsbok, inte ett enda vikt hörn, ingen missfärgning. (Låg inplastad)
Ett Nintendo 8-bit, inte ett dugg missfärgat eller något, perfekt skick. (+div. kablar)
Ett Nintendo 8-bit som tydligen inte startar(enligt henne, inte provat något än) Detta ligger hos min kusin, så ska hämta det imorgon. Fick alltså med det på köpet.
8st original handkontroller (dock missfärgade)
33st spel (?) varav 3st med dubbletter. Och en HELT orörd instruktionsbok till Duckhunt/Mario-någonting (?). Inte ett märke, inte ett nött hörn på pappret ens.
2st blad med bilder på olika spel (?)
2st "Svarspost" brev till "Bergsala AB", perfekt skick. (?)
Ja, ni kan ju själva se på bilderna jag bifogar.

Jag vill nu veta vad grejerna är värda, har jag gjort ett ordentligt klipp eller är det ungefär detta pris grejerna ligger i?(Min magkänsla sa annat vid tillfället)
Jag har som sagt inte en aning om sånt här, köpte det enbart för att jag tänkte att det kan vara kul att ha.

Jag vet inte vad man ska kolla efter eller något sånt, om ni vill veta något mera så kan jag kolla upp det.
Vill ni veta namn på samtliga spel kan det ordnas, samt bilder och liknande.

Jag skulle vilja göra rent spel-kassetterna, vad ska man använda för medel för att få bort diverse limrester och annat smutts som tillkommit med åren, utan att nöta på plasten/etiketterna?

Tackar hjärtligt för all hjälp jag kan få! Och hoppas bilderna här nedanför funkar nu!:)
Mvh Jocke

Visa signatur

/ Mvh Jocke

Permalänk
Inaktiv

Kan inte påstå att jag har så bra koll på nostalgi grejjer. Men enligt mig är detta ett SJUKT kap!

Permalänk
Medlem

Har för mig nypris för spelkonsoll + supermario bros & duck hunt + zapper var 1599kr... om jag minns rätt
Så många spel och extra handkontroller är rätt nice, tycker nog det var ett klipp.

Permalänk
Medlem

Du har gjort ett bra klipp, inte miljonär men en skaplig slant.

Skriv in det du vill ha pris på i traderas sökfunktion för avslutade auktioner och se vad folk har betalat för dina spel de senaste 3 månaderna så får du nog en bra uppfattning vad allt kan vara värt.
http://gamla.tradera.com/search/query.aspx?header=true&search...

Visa signatur

83 35 47 30 4 5 57 63 60 5 96 22 100 43 4 92 100 23 42 46 44 47 18 96 64 5 61 85 90 45 51 85 4 60 79 62 23 50 44 75 100 20 9 92 49 9 83 88 40 7 45 67 56 82 32 85 60 85 44 69 81 9 98 1 34 51 84 100 22 86 41 44 61 25 60 36 64 49 20 1 24 71 4 65 27 60 72 73 82 76 86 8 40 68 35 59 2 66 85

Permalänk
Medlem

Låter helt klart som ett klipp.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Helt klart ett klipp! Jag har velat skaffa ett NES 8 bit sedan mitt gick sönder... för 10 år sedan.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

För att rengöra.

Isopropylalkohol (även kallad isopropanol) och tops.
Kan köpas på ex. apotek, kjell & co eller en del bensinmackar.

Skrubba rent de kontaktytorna.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5900x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM, monitor: OLED42C24LA
2st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Klipp. Sälj inte utan spara det i 50 år. Pensionspengar!!!

Permalänk
Medlem

det där är det bästa klippet jag har sätt på länge.
Du har nog 800 kr bara i handkontroller.

Om grejorna fungerar så skulle jag tippa på 3000 och uppåt beroende på skick.

Putte_br

Visa signatur

Dator 1 [] AMD FX-8350 5.06Ghz [] CROSSHAIR V FORMULA-Z [] Ram : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz []CF Radeon HD7870 [] PSU : XFX Core Edition 850W 80+ Bronze [] Kylning : Beg vattenkylning med cpu Ek-Supremacy Elite AMD .::. 5GHz klubben 2014.::. - .::. OC 1GHz+ Cinebench Klubben 2014 .::.-.::. 4GHz+ Klubben 2014 .::..::. 3DMark FireStrike Klubben .::.

Permalänk
Medlem

Paperboy <3

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Skrivet av Nirnaeth:

Du har gjort ett bra klipp, inte miljonär men en skaplig slant.

Skriv in det du vill ha pris på i traderas sökfunktion för avslutade auktioner och se vad folk har betalat för dina spel de senaste 3 månaderna så får du nog en bra uppfattning vad allt kan vara värt.
http://gamla.tradera.com/search/query.aspx?header=true&search...

Okej, det måste jag ju helt klart kolla upp! Tack!

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Helt klart ett klipp! Jag har velat skaffa ett NES 8 bit sedan mitt gick sönder... för 10 år sedan.

Var ungefär så jag kände med!

Skrivet av iller:

För att rengöra.

Isopropylalkohol (även kallad isopropanol) och tops.
Kan köpas på ex. apotek, kjell & co eller en del bensinmackar.

Skrubba rent de kontaktytorna.

Okej, kan man använda det även på kassettens plast? eller är det Mr.Muscle som gäller där?

Skrivet av robie76:

Klipp. Sälj inte utan spara det i 50 år. Pensionspengar!!!

Jag vet inte om 8-bit kommer stiga så mycket mer, tror du verkligen det?

Skrivet av putte_br:

det där är det bästa klippet jag har sätt på länge.
Du har nog 800 kr bara i handkontroller.

Om grejorna fungerar så skulle jag tippa på 3000 och uppåt beroende på skick.

Putte_br

Låter ju riktigt kul!
Hade ett Supernintendo med samma förutsättningar (kartong, spel och liknande) varit dyrare?

Är alla Duckhunt spel släppta tillsammans med Supermario Bros?
Såg att jag hade ett Megaman 1, samt Ducktales. Dessa måste väl enda vara värda ett par hundra?

Vill ni att jag slänger upp lite mera bilder?

Visa signatur

/ Mvh Jocke

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madcircle:

Är alla Duckhunt spel släppta tillsammans med Supermario Bros?
Såg att jag hade ett Megaman 1, samt Ducktales. Dessa måste väl enda vara värda ett par hundra?

Vill ni att jag slänger upp lite mera bilder?

Finns spelet för sig också.. googlade.

Duck Hunt
Super Mario Bros./Duck Hunt
Super Mario Bros/Duck Hunt/World Class Track Meet (endast USA).

Ingen aning om värde, men spelen är säkert värda mer om kartonger finns i bra skick.
Bara lösa spel är säkert inte så mycket värda.. tvivlar på att DuckTales är speciellt ovanligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madcircle:

Okej, det måste jag ju helt klart kolla upp! Tack!

Var ungefär så jag kände med!

Okej, kan man använda det även på kassettens plast? eller är det Mr.Muscle som gäller där?

Jag vet inte om 8-bit kommer stiga så mycket mer, tror du verkligen det?

Låter ju riktigt kul!
Hade ett Supernintendo med samma förutsättningar (kartong, spel och liknande) varit dyrare?

Är alla Duckhunt spel släppta tillsammans med Supermario Bros?
Såg att jag hade ett Megaman 1, samt Ducktales. Dessa måste väl enda vara värda ett par hundra?

Vill ni att jag slänger upp lite mera bilder?

Vad du får betalt för spelen vet jag inte men kolla på tradera mm och jämför dina spel med deras.
var 1 år sen jag kollade på 8 bit spel och fyndade själv på tradera.

Putte_br

Visa signatur

Dator 1 [] AMD FX-8350 5.06Ghz [] CROSSHAIR V FORMULA-Z [] Ram : Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1866Mhz []CF Radeon HD7870 [] PSU : XFX Core Edition 850W 80+ Bronze [] Kylning : Beg vattenkylning med cpu Ek-Supremacy Elite AMD .::. 5GHz klubben 2014.::. - .::. OC 1GHz+ Cinebench Klubben 2014 .::.-.::. 4GHz+ Klubben 2014 .::..::. 3DMark FireStrike Klubben .::.

Permalänk
Skrivet av putte_br:

Vad du får betalt för spelen vet jag inte men kolla på tradera mm och jämför dina spel med deras.
var 1 år sen jag kollade på 8 bit spel och fyndade själv på tradera.

Putte_br

Kollade upp alla utom 3 spel, då de verkade vara japanska (?)
Men kan det verkligen stämma? ca 7000kr för spelen.
Hade bland annat "Stadium Events" Som folk budat runt 1500kr för på tradera(bara kasset, med kartong 6000kr+), Castlevania 3 för runt 7-800kr osv.

Känns ju ganska orimligt alltså!

Visa signatur

/ Mvh Jocke

Permalänk

så som jag ser det då jag själv köper och samlar på nostalgi saker, speciellt saker från just den eran, nintendo 8-bits eran:
allt som kom ut på marknaden upp till tidiga PS1 och som man får tag i till ett billigt pris, det ÄR ett kap.
men det är vad jag tycker iaf, så enligt mig gjorde du ett kap.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av Madcircle:

Kollade upp alla utom 3 spel, då de verkade vara japanska (?)
Men kan det verkligen stämma? ca 7000kr för spelen.
Hade bland annat "Stadium Events" Som folk budat runt 1500kr för på tradera(bara kasset, med kartong 6000kr+), Castlevania 3 för runt 7-800kr osv.

Känns ju ganska orimligt alltså!

7000 / 30 = 233 kr/spel i genomsnitt.
Är ju helt klart mer än jag trodde...

Permalänk
Medlem

Tänker inte börja spekulera i några absoluta belopp, men att du gjort ett riktigt jäkla kap framstår som solklart. Vad du får för spelen hänger så otroligt mycket på detaljer i skicket, och på att rätt köpare hittar det du säljer när du säljer det, men bara konsollen i det skick du beskriver är förmodligen ensam värd mer än du betalat för rubbet.

Det enda som kan påverka negativt är att NES:en kan vara öppnad och ett ben på lockoutchipet är avklippt, i och med att du fått med minst ett japanskt spel, och ett par bootlegkassetter. Hör med din släkting om hon minns vilken/vilka av konsollerna man kunde spela dem på, och håll tummarna för att det inte går på den fungerande, fina NES:en. Om det skulle gå, så får du börja grotta i serienummer innan du ger upp hoppet, tidiga revisioner hade inget lockoutchip, och kunde således köra import- och bootlegkassetter utan modifikation.

Sen tycker jag ju själv att de där bootlegkassetterna du fick med är det mest spännande i dealen. De kanskeär svårsålda om de inte är i galet bra skick, och du verkligen hittar nån helt rabiat samlare som ska ha allt, men de är helt klart jäkligt roliga som kuriositeter

Vad det gäller att få igång det icke fungerande NES:et, så brukar det vara kassettconnectorn i konsollen som ger upp. Rengöring och utbockning av intryckta kontaktbleck är steg ett, och funkar inte det, så kan du köpa en ny connector för någon hundring eller så. Har också stött på en och annan NES vars nätadapter varit bränd, den är det enkelt att hitta en ersättare för. Vill det fortfarande inte, så är "NES troubleshooting" eller nåt liknande ett bra sökargument för Google.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk

Stadium Events är svårt att få tag i! Avslutade annonser på Tradera (Värdet): http://www.tradera.com/search?itemStatus=Ended&q=stadium%20ev...

Annars så var det ganska så average spel. Men ja, du har gjort ett riktigt jävla kap. De första 30 spelen jag köpte var visst, ganska mycket mer svårfågna, men det gick på ganska många tusenlappar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaput:

Tänker inte börja spekulera i några absoluta belopp, men att du gjort ett riktigt jäkla kap framstår som solklart. Vad du får för spelen hänger så otroligt mycket på detaljer i skicket, och på att rätt köpare hittar det du säljer när du säljer det, men bara konsollen i det skick du beskriver är förmodligen ensam värd mer än du betalat för rubbet.

Det enda som kan påverka negativt är att NES:en kan vara öppnad och ett ben på lockoutchipet är avklippt, i och med att du fått med minst ett japanskt spel, och ett par bootlegkassetter. Hör med din släkting om hon minns vilken/vilka av konsollerna man kunde spela dem på, och håll tummarna för att det inte går på den fungerande, fina NES:en. Om det skulle gå, så får du börja grotta i serienummer innan du ger upp hoppet, tidiga revisioner hade inget lockoutchip, och kunde således köra import- och bootlegkassetter utan modifikation.

Sen tycker jag ju själv att de där bootlegkassetterna du fick med är det mest spännande i dealen. De kanskeär svårsålda om de inte är i galet bra skick, och du verkligen hittar nån helt rabiat samlare som ska ha allt, men de är helt klart jäkligt roliga som kuriositeter

Vad det gäller att få igång det icke fungerande NES:et, så brukar det vara kassettconnectorn i konsollen som ger upp. Rengöring och utbockning av intryckta kontaktbleck är steg ett, och funkar inte det, så kan du köpa en ny connector för någon hundring eller så. Har också stött på en och annan NES vars nätadapter varit bränd, den är det enkelt att hitta en ersättare för. Vill det fortfarande inte, så är "NES troubleshooting" eller nåt liknande ett bra sökargument för Google.

De japanska spelen går att spela med adapter, vilket fanns med. Tidiga NES-spel var famicom-spel med adapter inbyggd i kassetten, iaf i USA.

Permalänk
Medlem

Basenhet 1000:-
Dosa 100:-
Spel 100:-

Dessa är generella priser! Vilket ska räknas uppåt om det är bättre än genomsnittet vilket du beskriver att det är.
Unika spel ex Zelda guldkassett med fungerande batteri i perfekt skick går uppemot 500:-

Har själv 5 basenheter å uppemot 10 kontroller... men inte ett enda spel :/

Visa signatur

Det du inte hinner idag hinner du inte imorgon med.

Permalänk
Medlem

Min första tanke när jag började se bilderna va runt 10 000:- och då är det bara på själva skicket på allt. Att du har original kartong som knappt är sliten och böcker till etc är stort plus, sedan verkar det ju vara en original Bergsala AB spelkonsoll vilket ska vara den mest eftertraktade.

Vore kul med en lista på alla spel. Såg inga guldiga kassetter på bilderna och sådana guldiga zelda tex är värda rätt bra.

Du nämnde Stadium Events här uppe? Är det i fint skick? Äre Pal eller NTSC? Haru originalkartonger till alla spelen eller har du bara själva kassetterna? Sedan om spelen är ihopskruvade med 5 eller 3 skruvar gör dem dyrare då dem med 5 är äldre.
http://www.aftonbladet.se/pryl/article12169513.ab (2010-02-14)
The European, or PAL, version of Stadium Events is not as rare as its American counterpart, but is still an expensive NES game. The PAL version was released in West Germany and Sweden. The value of this game varies depending on the condition of the game, and supply and demand. Prices have been anywhere from $200 (cart only, decent shape, average demand) to $4,000 (new in box, high demand).

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Hedersmedlem

Kan jag inflika med en reflektion.
Om det är en släkting du köpt prylarna av, borde du inte höra av dig och säga att du upptäckt att spelen var lite mer värda än du trodde och erbjuda att sticka till en 2000kr extra? Då är det fortfarande en RIKTIGT BRA affär för dig, men du har bokstavligen inte bedragit din släkting.

Visa signatur

Föredetta hårdvarubesatt

Permalänk
Skrivet av iller:

För att rengöra.

Isopropylalkohol (även kallad isopropanol) och tops.
Kan köpas på ex. apotek, kjell & co eller en del bensinmackar.

Skrubba rent de kontaktytorna.

Finns inte en mack i Sverige där du kan köpa det på en mack idag.
PS: Finns väl bara en mack idag, shell går bort, Statoil vad är det? (Dom har bara korv med bröd.) (Shell, "Våra bilbatterier, är dom laddade?...) Så nej, där har du fel.
Även solen har fläckar ^^

Visa signatur

Intel i9 9900K | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG STRIX Z390-H GAMING | Corsair Force MP600 1TB | 2tb Samsung 870 Evo | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18 Trident | ASUS GeForce RTX 2080 SUPER 8GB ROG STRIX | Seasonic 1000W Platinum | Asus RoG PG279Q 165hz | Vortex P0K3R RGB mx-brown | DT770 Pro 250Ω | Asus Xonar Essence STX | Sennheiser Game Zero |

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsychoSaurus:

Kan jag inflika med en reflektion.
Om det är en släkting du köpt prylarna av, borde du inte höra av dig och säga att du upptäckt att spelen var lite mer värda än du trodde och erbjuda att sticka till en 2000kr extra? Då är det fortfarande en RIKTIGT BRA affär för dig, men du har bokstavligen inte bedragit din släkting.

Värt att notera, gör detta Efter att du har sålt dem så du vet exakt hur mycket allt var värt. Om du inte planerar på att spara dem dvs.

Permalänk
Medlem

Finns grupper på FB både för köp&sälj och för värdering.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Skrivet av Madcircle:

Halloj!
Fick reda på att min släkting hade två papp-påsar med Nintendo 8-bit grejer. Visste inte vad det var i dessa, men erbjöd 500kr innan jag ens hade sett vad det handlade om.
Hon ville egentligen inte ta emot några pengar utan ville ge bort detta till mig (Det stod tydligen bara och "tog plats" i hennes garderob), men efter att ha sett lite av innehållet så kunde jag inte gå med på det och gav henne 1500kr.

När jag sedan kom hem och packade upp allt så vart jag helt paff, innehållet var följande;
Originalkartong, endast lite nöt vid öppningen.
Instruktionsbok, inte ett enda vikt hörn, ingen missfärgning. (Låg inplastad)
Ett Nintendo 8-bit, inte ett dugg missfärgat eller något, perfekt skick. (+div. kablar)
Ett Nintendo 8-bit som tydligen inte startar(enligt henne, inte provat något än) Detta ligger hos min kusin, så ska hämta det imorgon. Fick alltså med det på köpet.
8st original handkontroller (dock missfärgade)
33st spel (?) varav 3st med dubbletter. Och en HELT orörd instruktionsbok till Duckhunt/Mario-någonting (?). Inte ett märke, inte ett nött hörn på pappret ens.
2st blad med bilder på olika spel (?)
2st "Svarspost" brev till "Bergsala AB", perfekt skick. (?)
Ja, ni kan ju själva se på bilderna jag bifogar.

Jag vill nu veta vad grejerna är värda, har jag gjort ett ordentligt klipp eller är det ungefär detta pris grejerna ligger i?(Min magkänsla sa annat vid tillfället)
Jag har som sagt inte en aning om sånt här, köpte det enbart för att jag tänkte att det kan vara kul att ha.

Jag vet inte vad man ska kolla efter eller något sånt, om ni vill veta något mera så kan jag kolla upp det.
Vill ni veta namn på samtliga spel kan det ordnas, samt bilder och liknande.

Jag skulle vilja göra rent spel-kassetterna, vad ska man använda för medel för att få bort diverse limrester och annat smutts som tillkommit med åren, utan att nöta på plasten/etiketterna?

Tackar hjärtligt för all hjälp jag kan få! Och hoppas bilderna här nedanför funkar nu!:)
Mvh Jocke

http://imgdrop.se/UPL/1414268673rnt.jpg

http://imgdrop.se/UPL/1414268702ikt.jpg

http://imgdrop.se/UPL/1414268721owc.jpg

http://imgdrop.se/UPL/1414268736ijq.jpg

Ta hand om detta som om det vore dina barn

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsychoSaurus:

Kan jag inflika med en reflektion.
Om det är en släkting du köpt prylarna av, borde du inte höra av dig och säga att du upptäckt att spelen var lite mer värda än du trodde och erbjuda att sticka till en 2000kr extra? Då är det fortfarande en RIKTIGT BRA affär för dig, men du har bokstavligen inte bedragit din släkting.

Fasen vad ärliga ni är. Hade någon korkad släkting gett mig ett nes med alla dom spelen utan att veta vad det var värt så hade jag gladligen tagit emot det och tänkt sucker typ.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av iller:

För att rengöra.

Isopropylalkohol (även kallad isopropanol) och tops.
Kan köpas på ex. apotek, kjell & co eller en del bensinmackar.

Skrubba rent de kontaktytorna.

Behövs det lite mer slipning utan att förstöra så är suddgummi bra, och sedan isopropanol precis som du säger.

Kudos till trådskaparen som ville göra rätt för sig!

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Det är en jäkla fynd, men med tanke på att det är en släkting du köpt det av skulle iaf om jag varit du åtminstone delat vinsten med släktingen (om du tänkt sälja dvs)

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem

Bara duckhunt spelet kostar några tusen lappar
1500kr ser jag inte som ett köp, mer som en investering vänta några år med att sälja eller starta en auktion i Japan eller USA du kommer att få minst 10k utan problem