Dota2, lugna spelare

Permalänk

Dota2, lugna spelare

Hej, jag är 32 år och vill spela med likasinnade herrar och damer som:

1. Inte får ilske/gnällutbrott
2. Tänker att efter en förlust kan man lära sig något
3. Inte hur låg rating som helst för jag har 3.5k, så över 2k blir nog roligast.

Adda mig på steam som whiskeyjack, och posta här så jag vet vart invites är ifrån. Jag spelar efter barnen har gått och lagt sig, har ett fast jobb dagtid så det blir inte så många matcher, därför vill jag ha kvalitet på dem jag spelar.
http://steamcommunity.com/id/whiskeyjack_j

jag håller på bygga ett lag med som heter Bridgeburners för mer seriöst lagspel. Jag tycker lagspelsaspekten är jätteviktig och rolig så om det är intressant blir det säkert sådant med.

Hoppas vi ses.

Permalänk
Medlem

Addar, Jag har 2.9K - 3K rating (har åkt upp och ner under den senaste tiden)

Visa signatur

🎥 Twitch.tv/ZeakQ

Permalänk
Medlem

Tja, addar med. Säger samma som ovan, har legat mellan 2.9-3.2 solo rating, min party rating är något lägre på grund av att jag spelar med ett antal olika spelare i olika mmr.

Sitter i likande situation som ts, så vi kommer nog spela ca samma tider

Permalänk
Medlem

Bra initiativ, jag stör mig väldigt på samma saker som du, så jag addar också lite senare!

Visa signatur

i5 2500k, msi p67a-gd55, Noctua NH-U12P SE2, 8gb g-skill, 60gb ssd v2, 1tb samsung, gigabyte gtx 570 oc, corsair tx 650, FD r3 med 2insug fram och 2ut på bak/upp. Win 7 64.

Permalänk

Nice, tar det lite lugnt idag, nätet i hägersten var nere halva kvällen. Får börja hälsa på alla snart och spela lite. Team Secret spelar bra dessutom.

Permalänk
Medlem

lirar gärna med dig!

Låg på 4k i solo men har bott i USA senaste året med min halvt trasiga bärbara som blue screenat titt som tätt så tror jag är på 3.4 nu...

addade dig iaf om du är intresserad av att lira
nick: liljan90

Visa signatur

Intel Core i7 2600K @ 4,5GHz | EVGA GeForce GTX 780 Ti Superclocked 3GB | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V | MSI Z68A-GD65 G3 REV B3 | Noctua NH-U9B SE2 | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX 850W 80+ Silver Modulär | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av whiskeyjack:

Nice, tar det lite lugnt idag, nätet i hägersten var nere halva kvällen. Får börja hälsa på alla snart och spela lite. Team Secret spelar bra dessutom.

Tjenare kompis!

27 barre, Teknik Ansvaring inom Kundtjänst, jag kan hantera mitt humör
Ligger runt 5k-5.5k, dock spelar jag aldrig solo utan spelar med vänner
och majoriteten av de ligger runt 4000 MMR.

Försöker vidareutveckla och hjälpa varandra och taktiskt planera upp lagets
plan och utförandet av planen, vilket resulterat i lärorika och roliga games!

Sitta med ett stort glas whiskey också gör en aldrig fel när man spelar.

Visa signatur

Vänligen citera inlägget för ett snabbt svar!
Heltids streamer @ https://go.twitch.tv/Puvvve

MB: Asus Maximus Hero VIII CPU: Intel i7 6700K @ 4.5ghz GFX: Asus GTX 1080Ti OC

Minne: 2x8GB 3000mhz Ballistics Extreme Display: BenQ XL2411T

Mus: Steelseries Rival 300 Black Tngntbord: Qpad MK-85 PRO Headset: Astro A50

Permalänk
Skrivet av Puvve:

Tjenare kompis!

Awesome, jag är systemutvecklare på ett stort företag och har definitivt lust att kombinera ihop ett lag av glada. Vet inte om du addat mig men gör det nu annars.
Får påbörja litet dokument för att kunna organisera alla intresserade lite.

Permalänk
Medlem

Glad tvåbarnspappa som lirar hellre än bra på ca 4,5k mmr Alltid trevligt att möta lite mer mogna medspelare!

Permalänk
Medlem

Jag är också intresserad av att spela, ligger runt 3.2k rating (party) ungefär.

letar efter folk som tar det lungt och inte börjar skrika i micen så fort det går dåligt.

//Andreas

Permalänk
Medlem

25 år studerar i dagsläget till webbutvecklare så några dota matcher blir det heltklart mellan varven och då mer eller mindre bara kvällstid,
Är 2 personer som gärna spelar med lite mera "mogna" människor då stor del av spelets charm försvinner när äns lagkamrater börjar bete sig som "barn" så fort det börjar gå lite dåligt i spelet och inte ger en vändning någon ärlig chans.
MMR har varierat en hel del då jag haft samma konto sedan jag började spela och sällan spelat ranked på senare tid. Ligger i dagsläget och pendlar på ca 3-,3,5.
Steam heter jag Dimmx

Permalänk

Påbörjat lite arbete för att samla alla goa spelare så man kan få spela de där 5 manna matcherna man alltid drömmer om. Att lära sig i Dota är med så belönande. Men adda mig på steam för mer info.

Permalänk
Medlem

Lugn grabb på 23 år som pluggar till lärare.
Min MMR ligger mellan 4.8 - 5K

Så länge folk kan ta kritik och inte bli så defensiva om man föreslår något så är det bara att adda
Ni får ju också ge mig kritik, two-way street

Streamnamn: Drefan

http://www.dotabuff.com/players/153101999

Permalänk
Medlem

Tjenare! Legat på 3.5k men även ökat till 4k dock kör man en del party nu med vänner (party mmr är 3.4k) och inte så mycket solo. Byter Steamnamn lite då och då för skojsskull men sök på provided_death så borde ni hitta!

PS: Använder samma profilbild som här på SweC!

Permalänk
Medlem

Tjena.
Har länge sökt samma sak som du, lugna, trevliga spelare som kan ta kritik.
Vi är 2-3 st (En av oss reser ganska mycket) polare i 30-års åldern med mycket tålamod som spelar ganska kontinuerligt och har tröttnat på alla dessa randoms som beter sig som barn.
Vi ligger på mellan 3-4k alla tre, jag tänkte adda lite folk från den här tråden efter jobbet idag för lir under kvällen om möjlighet finns. Hoppas ingen har något emot detta

Jag heter \D/mpTy på steam och ser fram emot att spela med er

Permalänk
Medlem

Tjenare,

Vore helt klart trevligt att få ihop något "lag" att lira med som inte tar det hela på blodigt allvar, det är ett spel självklart går man in för 100% för att vinna men misslyckas man så är ju inte det hela världen.
Är 25 bast å brukar väl försöka hinna med 2-4 matcher på kvällen efter jobbet, 3500 team mmr, en för jäkla massa matcher spelade, samt säkert dubbelt så många I dota1 (wc3! )

Visa signatur

AMD 1090T // Vulcan 1866MHz 7-10-10-29 // HD6950 2GB // Crucial M4 128GB // Seasonic S12 500w (inköpt 2006)
Laptop Acer 17": Intel 3210M // 8GB Ram // GT640M // Samsung 830 256GB
Laptop MSI 17": Intel 4200H // 8GB Ram // GTX850 // Samsung 830 256GB
Laptop Lenovo: AMD 7640HS // 16GB RAM // RTX4060 // Samsung 960Pro 512GB

Permalänk

Sällan man ser "dota 2" och "lugna spelare" i samma mening

Permalänk
Medlem

Tjenare.

Känner igen mig mycket i det som står i tråden.
Är 25, jobbar som systemutvecklingskonsult.
Spelar efter att barnet har lagt sig så det blir inte så många matcher per dag.
Tröttnat på alla som överreagerar i alla situationer.. Ligger på 2,5k solo rating just pga att folk "rage quittar".

la till dig på steam, heter kamikazefilosofi.

Visa signatur

"This is VAR, spelled A-U-T-O"

Permalänk
Medlem

Tjena!
Är 22
Spelar en hel del DotA, ligger på 2.8k solo rating och ca 3k party rating.
Tar gärna emot kritik.

Adda "ZeakQ" på Steam

Visa signatur

🎥 Twitch.tv/ZeakQ

Permalänk
Medlem

Gräver lite i tråden.

3.9k-4.1k solo. 3.8k party och vinner 90% av dom matcherna så går uppåt där rätt snabbt. 2k~
timmar i dota
Är 18 och lugn av mig (Självklart ryter man till ibland, men stänger av micen/skriver inget då bara) och söker lite folk att lira med, lirar normalt i en 5stack men jag är klart högst mmr där så lite svårt att bli bättre med dom känns det som eftersom jag inte har någon som kan ge mig tips (förutom lite små saker som dom noterar).

Är en sådandär tråkig person som mest lirar carry eller mid och gillar att tro att jag är rätt bra på dom två rollerna.

Kan du ta emot kritik så är det bara bättre, kan du ge det också så är det ännu bättre.

Finns under "Afro viking" på steam.

Permalänk
Medlem

Skriver i tråden igen för att se om det finns några där ute som vill spela.
Jag är 24år som tänkte börja spela DotA igen efter ett långt uppehåll. Ligger på ca 3.5k MMR och letar efter andra spelare som vill lira tillsammans. Jag är alltid lugn och tålmodig och hjälper dem som behöver och tar gärna emot feedback från dem som kan.
Skriv här eller adda mig på Steam så lirar vi!
Nick: Liljan (med en bild på kratos)

Visa signatur

Intel Core i7 2600K @ 4,5GHz | EVGA GeForce GTX 780 Ti Superclocked 3GB | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V | MSI Z68A-GD65 G3 REV B3 | Noctua NH-U9B SE2 | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX 850W 80+ Silver Modulär | Fractal Design Define R3

Permalänk

Hej Kille på runt 30 som gärna lirar med lite folk, har ingen party mmr än men skulle va kul o få de.
alltid lugn o tar gärna tips ingame. skulle vara skönt o slippa alla dryga småbarn som bara förstör o är otrevliga.

adda mig på steam: shortys_1 med bild på min son med keps

Permalänk
Medlem
Skrivet av shortys_1:

Hej Kille på runt 30 som gärna lirar med lite folk, har ingen party mmr än men skulle va kul o få de.
alltid lugn o tar gärna tips ingame. skulle vara skönt o slippa alla dryga småbarn som bara förstör o är otrevliga.

adda mig på steam: shortys_1 med bild på min son med keps

Hmm hitta inte dig å vissa verkar inte hitta mig heller :S
Vet du vad du har för player ID?

Visa signatur

Intel Core i7 2600K @ 4,5GHz | EVGA GeForce GTX 780 Ti Superclocked 3GB | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V | MSI Z68A-GD65 G3 REV B3 | Noctua NH-U9B SE2 | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX 850W 80+ Silver Modulär | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem

God kväll!

Spelar mer än gärna med lite folk som kan hålla humöret på rätt köl. 34 år gammal, kass mmr solo då jag gett upp hoppet om att ranka upp public med svärande ryssar. Har dock spelat cirkus 1300 game så jag har koll på läget. Hehe.
steam: popjompa
friend id: 36488268

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem
Skrivet av whiskeyjack:

Hej, jag är 32 år och vill spela med likasinnade herrar och damer som:

1. Inte får ilske/gnällutbrott
2. Tänker att efter en förlust kan man lära sig något
3. Inte hur låg rating som helst för jag har 3.5k, så över 2k blir nog roligast.

Adda mig på steam som whiskeyjack, och posta här så jag vet vart invites är ifrån. Jag spelar efter barnen har gått och lagt sig, har ett fast jobb dagtid så det blir inte så många matcher, därför vill jag ha kvalitet på dem jag spelar.
http://steamcommunity.com/id/whiskeyjack_j

jag håller på bygga ett lag med som heter Bridgeburners för mer seriöst lagspel. Jag tycker lagspelsaspekten är jätteviktig och rolig så om det är intressant blir det säkert sådant med.

Hoppas vi ses.

lagt till dig ...jag plex7771

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av whiskeyjack:

Hej, jag är 32 år och vill spela med likasinnade herrar och damer som:

1. Inte får ilske/gnällutbrott
2. Tänker att efter en förlust kan man lära sig något
3. Inte hur låg rating som helst för jag har 3.5k, så över 2k blir nog roligast.

Adda mig på steam som whiskeyjack, och posta här så jag vet vart invites är ifrån. Jag spelar efter barnen har gått och lagt sig, har ett fast jobb dagtid så det blir inte så många matcher, därför vill jag ha kvalitet på dem jag spelar.
http://steamcommunity.com/id/whiskeyjack_j

jag håller på bygga ett lag med som heter Bridgeburners för mer seriöst lagspel. Jag tycker lagspelsaspekten är jätteviktig och rolig så om det är intressant blir det säkert sådant med.

Hoppas vi ses.

Addad på steam. Mvh John

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk

87876210 är mitt player id i dota, lägg gärna till mig.
glömde att namnet på steam är nog badluck82 med bild på min son med keps.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198048141938/

Permalänk
Medlem
Skrivet av charmless:

God kväll!

Spelar mer än gärna med lite folk som kan hålla humöret på rätt köl. 34 år gammal, kass mmr solo då jag gett upp hoppet om att ranka upp public med svärande ryssar. Har dock spelat cirkus 1300 game så jag har koll på läget. Hehe.
steam: popjompa
friend id: 36488268

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av shortys_1:

87876210 är mitt player id i dota, lägg gärna till mig.
glömde att namnet på steam är nog badluck82 med bild på min son med keps.

http://steamcommunity.com/profiles/76561198048141938/

Addade er nu

Visa signatur

Intel Core i7 2600K @ 4,5GHz | EVGA GeForce GTX 780 Ti Superclocked 3GB | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V | MSI Z68A-GD65 G3 REV B3 | Noctua NH-U9B SE2 | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX 850W 80+ Silver Modulär | Fractal Design Define R3

Permalänk
Medlem
Skrivet av shortys_1:

Hej Kille på runt 30 som gärna lirar med lite folk, har ingen party mmr än men skulle va kul o få de.
alltid lugn o tar gärna tips ingame. skulle vara skönt o slippa alla dryga småbarn som bara förstör o är otrevliga.

adda mig på steam: shortys_1 med bild på min son med keps

Addat

Visa signatur

Skräddaren säger nej.

Permalänk
Medlem

Jag är en 22-årig student vilket innebär att det blir ganska mycket spelande i perioder. Jag arbetar aktivt för att få en glad och trevlig ton i mina matcher. Jag ligger på stadiga 4k mmr, både i solo och party. Om någon vill spela så finna jag här:
http://steamcommunity.com/profiles/76561198000455536/home