Permalänk

iMessage för android

Hej alla har en liten fråga vet någon hur man kan skaffa iMessage till en android mobil. skolan har blockat kik och min surf är slut...
Tack för era svar!!!!
//boppe

Permalänk
Medlem

iMessage är ju endast för Apple enheter, så som iPhone, iPad osv.
Om din surf är slut så kan du ju endast använda vanliga hederliga SMS.

Visa signatur

Desktop: 9800X3D, RTX 5090 FE, Asrock A620I, 32 GB RAM, FD Ridge, SF1000, PG32UCDP
Laptop: MacBook Pro 16", M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM

Permalänk

iMessage funkar bara på ios enheter , det finns ingen app du kan ladda ner för att få iMessage

EDIT: Förövrigt kräver iMessage surf

Mvh

Permalänk
Skrivet av LirarnSWE:

iMessage funkar bara på ios enheter , det finns ingen app du kan ladda ner för att få iMessage

EDIT: Förövrigt kräver iMessage surf

Mvh

vad heter dessa appar och iMessage fungerar på skolan nätvärk

Permalänk
Medlem
Skrivet av xxboppexx:

Hej alla har en liten fråga vet någon hur man kan skaffa iMessage till en android mobil. skolan har blockat kik och min surf är slut...
Tack för era svar!!!!
//boppe

iMessage behöver internet tillgång, så antingen via din mobils surf eller om skolan har ett wifi tillgängligt för er.

För att besvara din fråga vet jag inte hur man gör eller om det ens går att fixa iMessage till andriod. Då det är ett av Apple verk

Permalänk
Medlem

Finns ju andra alternativ, som Viber, What's up och Facebook messenger annars, inte kompatibelt med imessage men går att köra via wifi.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Telegram är ett trevligt alternativ som finns till alla plattformar, inkl. datorn.

Permalänk
Medlem

Alternativet är ju faktiskt att göra något skolrelaterat i skolan (börjar känna mig gammal och bitter..)