Permalänk
Medlem

Tips på ny telefon

Hej!

Har tänkt uppgradera telefon nu då jag har en 4s som batteriet börjar ge upp på. Skulle helst velat haft en stöt och vattentålig. Har kollat på Sony Xperia Z3 compact och Galaxy s5, men tycker att de har för stor skärm. Finns de nån smartphone som är lika stor som iphone 4s samt är vatten och stöttålig? Någon som har nått tips?

Mvh Rasmus

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB - GPU: ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix Gaming - Motherboard: MSI Z370-A PRO - RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance

Permalänk
Skrivet av Rasmus18:

Hej!

Har tänkt uppgradera telefon nu då jag har en 4s som batteriet börjar ge upp på. Skulle helst velat haft en stöt och vattentålig. Har kollat på Sony Xperia Z3 compact och Galaxy s5, men tycker att de har för stor skärm. Finns de nån smartphone som är lika stor som iphone 4s samt är vatten och stöttålig? Någon som har nått tips?

Mvh Rasmus

Sony Xperia Z3 compact är ju perfekt inte för liten och inte för stor!
Kolla Tele2 Payback, en "här" köpte en Sony Xperia Z3 compact för ca 1500kr med rabatter och inlämning av egen telefon.
Jag använder rabatten i morgon:)

Permalänk
Medlem

Lämna in din 4S och du får ca 800 kr för den. Så alltså 4600 kr för en Sony Z3 Compact. Sen är det 1500 kr rabatt för att du lämnar in en telefon till Tele2, och då är inte din telefon medräknad där. Sen har Tele2 just nu ytterligare 1000 kr rabatt för befintliga kunder eller om man blir en ny kund. Eftersom Tele2 inte har bindningstid på abonnemang så är det bara och säga upp direkt efter.
Så kontentan av detta:
4600 kr för Sony Z3 Compact
- 1500 kr rabatt
- 1000 kr rabatt
- vad du får för din Iphone 4S, ca 800 kr. Jag lämnade in en Iphone 4 och fick 578 kr för den.
= 4600 - 3300 = 1300 kr för en ny Sony Z3 Compact.
Bara o slå till. Billigare blir det inte. Z3C är lika hög som Iphone 5, lite bredare och ungefär lika tjock som Iphone 4/4S.

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Sju lik i en låda, alla hade klåda.

Permalänk

galaxy s5 all the way

Visa signatur

i7 920 oc till 3.3ghz , gtx690, asusp6T, 75"tv som datorskärm, philips HUE och Lightpack i kombination med kodi :)