Snabbtest: Grafikprestanda i Battlefield Hardline Beta

Permalänk
Medlem

Hardlines conquest map var bättre än någon av battlefields 4 ...fick lite bad company 2 känsla

Visa signatur

[ASUS P8Z77-V] [INTEL Core i5-3570K@4.2ghz] [HyperX1600/16gb]
[Asus GTX1070] [Samsung 830 256gb x2 ]
[BENQ XR3501] [Logitech G27] [Logitech 3D PRO]

Permalänk
Medlem

Gillade en del moment där man ibland får till en banal situation med vänner som sitter halvt utanför rutorna på ens polisbil som rullar runt med dunka-dunka musik. Skoj
Gillade Dust Bowl bäst då det är en himmla rolig bana.
Som vanligt med BF (Sen BC2) så går det tyvärr inte att skjuta sönder hus vilket drar ned på rolighets faktorn.
Kändes verkligen som CS fast större banor. Men som sagt, en del aspekter var roliga. De skulle utvecklat verktygen mer (grappling hook på helikoptrar för spektakulära get-aways någon?)
Priset är även det för högt för att jag skulle tänka mig att skaffa det.
100-150:- ? Absolut. 500:- ? Njaaaa

Visa signatur

"Trust Me, I'm an Engineer"

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av anon41947:

"Testerna koncentreras till enskilda grafikkort, utan SLI eller Crossfire." Någon överraskad längre?

Skrivet av JohnnyGreed:
Skrivet av Sisyfos:

Om du menar att du är sur på SweClockers för att de inte har inkluderat det så ha i åtanke både att det är en Beta samt problemen med Origin som togs upp i artikeln.

Jag skulle inte heller orkat inkludera det då...

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av anon41947:

Faktum är att Sweclockers inte testat grafikkort i SLI på över ett år och detta med snabbtester inräknat. Inget av varken Nvidias eller AMD´s senaste generations grafikkort har testats i SLI.

Skrivet av ArcticFire:

2x 290X och 3x 290X testades faktiskt för 5 månader sedan. Så att inget av AMD:s senaste testats är inte sant. Det var i en processorrecension, men ändå.
http://www.sweclockers.com/recension/19191-intel-core-i7-5960...

Vi satsar på att köra igenom hela sviten i SLI/Crossfire ungefär en gång om året. Det är helt enkelt såpass galet tidsödande jämfört med singelkort att det inte är realistiskt med täta uppdateringar. Senaste artikeln är från april 2014, så ett rimligt antagande kan vara att en uppdaterad kommer strax efter att nya testsystemen är klara.

Vi kommer dock "aldrig" ha med SLI/CF som ett stående inslag i den här typen av snabbtester. Det går helt enkelt emot hela konceptet "snabb" utan blir ett betydligt större projekt. Tanken här är att lägga en dag eller två på tester för att ge en uppfattning om hur krävande ett visst spel är, varken mer eller mindre. I fallet Hardline är det ju dessutom extra knöligt då SLI/CF sannolikt räknas som ytterligare unika konfigurationer, vi behövde redan nu tre (!) Origin-konton för att komma igenom alla tester..

Skrivet av fredrikstorm:

Varför testa med sommardatorn som grund? Den proppen kan helt säkert flaska i vissa spel, hade varit fint att se grafer på cpu usage när ni inte kör med en överklockad i7 extreme.

Den feedback vi fått är att många vill se speltester på system som är "mer standard", alltså inte våra vanliga testriggar. Sommardatorn är ju komponenter vi själva valt ut som ett bra basbygge, och den är därför perfekt som fast punkt att utgå ifrån. Flaskar processorn så gör gör den, det är ju ett resultat i sig så att säga.

Om det finns breda önskemål kan jag försöka ha med processoranvändning i begränsad skala för framtida artiklar i serien. Ledordet är dock "snabb" som jag var inne på tidigare, tanken är inte en detaljerad studie av varje spel i stil med vad vi gjorde för Battlefield 4. Rent krasst tar det för lång tid i förhållande till vad det är värt i de allra flesta fall.

Skrivet av MrAdde:

Mantle ger riktigt bra resultat, framförallt vid Crossfire.

Har du fått igång Mantle i senaste betan? Jag ändrade manuellt i config-filen, men spelet körs trots det under Direct3D.

Skrivet av Umbrellas:

Ärligt talat, spelar man Conquest på Hardline så har man missat poängen med spelet. Tycker fortfarande att de borde ha skitet i Conquest och bara kört på Hotwire/Hardline och liknade lägen och löpt hela linan ut istället för att ge en massa onödiga eftergifter till en skränande mobb som ändå inte är målgruppen.

Jag körde Conquest för att det är enklast med en "likvärdig" upplevelse över flera rundor där. Det är ju ganska viktigt för testet att varje omgång ser ut ungefär på samma sätt, annars blir siffrorna olika. Dessutom var Dust Bowl den bana som gav mig generellt lägst fps, något som givetvis också spelar in.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Detta spelet är inte Battlefield i mina ögon.

Jag har alla Battlefieldspel som släppts. Hardline blir dock första titeln jag kommer stå över. Är ju inte ens i närheten av de tidigare titlarna.

Permalänk

Efter att ha spelat Betan en kväll, undrar jag hur man EA kan ta fullpris för detta spel? Det kändes som en expansion till BF4. Jämför med när Far Cry 3: Blood Dragon kom ut. Det gick att få tag på för strax över 100 kr. Det vore ett mer rimligare pris för BF4 med nya skins och kartor.

Visa signatur

Fractal Design Define R5| ASUS Z170-P ATX| Intel Core i5 6600K 3.5 GHz| Noctua NH-U12P SE2| Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 2133Mhz Vengeance| MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3X OC | Be Quiet! Pure Power 10 CM 600W| Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Skulle vara väldigt intressant om ni kunde testa CPU-skalningen, framför allt AMD vs Intel. Många av oss som sitter med AMD är ju CPU-begränsade i dagsläget.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Da´Russian Stallion:

Skulle vara väldigt intressant om ni kunde testa CPU-skalningen, framför allt AMD vs Intel. Många av oss som sitter med AMD är ju CPU-begränsade i dagsläget.

AMD 8350 flaskar ett 970 i hardline. En polare till mig satt och spelade samtidigt som mig. Han har en 8350 överklockad och ett 970. Han fick ut ca 70-80% belastning på gpun. Jag får ut 100% med setup i sign.
De är väl de jag vet iaf. Detta på 64 player servrar, eventuellt så flaskar inte 8350 ett 970 på en mindre server.

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate
Skärmar: > Acer 31,5" 2160p@144hz > 27" 1440p@60hz
Garaget.org > Ford Focus ST mk3 Stage 2

Permalänk
Medlem

Jag fick (för det allra mesta) ut över 60 FPS med ett 7870 på High nu i betan, får ändå ta och säga att det är ett rätt imponerande resultat sett till kortets ålder och att det inte ens var top of the line när det kom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSparky:

AMD 8350 flaskar ett 970 i hardline. En polare till mig satt och spelade samtidigt som mig. Han har en 8350 överklockad och ett 970. Han fick ut ca 70-80% belastning på gpun. Jag får ut 100% med setup i sign.
De är väl de jag vet iaf. Detta på 64 player servrar, eventuellt så flaskar inte 8350 ett 970 på en mindre server.

Kanske får bli ett hopp till skylake då om spelet visar sig vara någonting att satsa på

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar

Permalänk
Medlem

Kanske får bli ett hopp till skylake då om spelet visar sig vara någonting att satsa på

Ja de är väl upp till var och en. Jag kommer inte köpa de.

Visa signatur

Corsair 7000D Airflow > 2x Alphacool NexXxus 420mm Rads > EK Quantum Kinetic TBE 300 >
AMD 5900X > Aorus X570 Master > G.Skill 32gb @ 3733mhz CL14 > 6900XT Liquid Devil Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSparky:

Ja de är väl upp till var och en. Jag kommer inte köpa de.

Menar du spelet eller Skylake? Jag skulle inte heller köpa skylake om jag satt på en 4770k

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Alling:

Var glad för det!

Varför skulle ja vara glad för det ? Om jag vill ha min fps låst på 60.

Visa signatur

AMD och vänsterpolitik är för fattilappar

13700k@stock msi z690 pro 32gb dominator platinum rtx2080

Permalänk
Medlem

Menar du spelet eller Skylake? Jag skulle inte heller köpa skylake om jag satt på en 4770k

Jag menar såklart spelet.
De blir GTA V för hela slanten när de väl kommer, om de kommer. ;P

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

jag kollade på 3 minuter av Swec's video i artikeln här.. Wow, det är som bf3/4 återanvänt, likt musiken vi spelar idag på radio... samma texturer, samma containrar, bilar. hmm. Dice har verkligen tappat mig nu som BF fan... Dom har blivit lata där borta på kontoret

Visceral games jobbar på hardline. Inte Dice.

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem

Så av dom spellägen som fanns tillgängliga i betan fick man se det man sett miljoner ggr. Conquest......

Permalänk
Medlem
Skrivet av SweSparky:

Jag menar såklart spelet.
De blir GTA V för hela slanten när de väl kommer, om de kommer. ;P

De känns som GTA V kommer vara ännu mer kört med AMD-CPU dock =(

Visa signatur

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av dennisdvdr:

Varför skulle ja vara glad för det ? Om jag vill ha min fps låst på 60.

För att vsync är olidligt i FPS-spel.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av emilakered:

Vi satsar på att köra igenom hela sviten i SLI/Crossfire ungefär en gång om året. Det är helt enkelt såpass galet tidsödande jämfört med singelkort att det inte är realistiskt med täta uppdateringar. Senaste artikeln är från april 2014, så ett rimligt antagande kan vara att en uppdaterad kommer strax efter att nya testsystemen är klara.

Vi kommer dock "aldrig" ha med SLI/CF som ett stående inslag i den här typen av snabbtester. Det går helt enkelt emot hela konceptet "snabb" utan blir ett betydligt större projekt. Tanken här är att lägga en dag eller två på tester för att ge en uppfattning om hur krävande ett visst spel är, varken mer eller mindre. I fallet Hardline är det ju dessutom extra knöligt då SLI/CF sannolikt räknas som ytterligare unika konfigurationer, vi behövde redan nu tre (!) Origin-konton för att komma igenom alla tester..

Den feedback vi fått är att många vill se speltester på system som är "mer standard", alltså inte våra vanliga testriggar. Sommardatorn är ju komponenter vi själva valt ut som ett bra basbygge, och den är därför perfekt som fast punkt att utgå ifrån. Flaskar processorn så gör gör den, det är ju ett resultat i sig så att säga.

Om det finns breda önskemål kan jag försöka ha med processoranvändning i begränsad skala för framtida artiklar i serien. Ledordet är dock "snabb" som jag var inne på tidigare, tanken är inte en detaljerad studie av varje spel i stil med vad vi gjorde för Battlefield 4. Rent krasst tar det för lång tid i förhållande till vad det är värt i de allra flesta fall.

Har du fått igång Mantle i senaste betan? Jag ändrade manuellt i config-filen, men spelet körs trots det under Direct3D.

Jag körde Conquest för att det är enklast med en "likvärdig" upplevelse över flera rundor där. Det är ju ganska viktigt för testet att varje omgång ser ut ungefär på samma sätt, annars blir siffrorna olika. Dessutom var Dust Bowl den bana som gav mig generellt lägst fps, något som givetvis också spelar in.

Liten dum fråga emil var fick ni tag i nvidiadriver 347.28 whql?Den senaste på nvdias sida är ju 347.25.

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av jonas1972:

Liten dum fråga emil var fick ni tag i nvidiadriver 347.28 whql?Den senaste på nvdias sida är ju 347.25.

Öh, det är nog bara rent typo. Ändrar!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd
Skrivet av emilakered:

Öh, det är nog bara rent typo. Ändrar!

Ah ok:-)

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

"Tyvärr kan resultatet bli att EA-titlar på sikt utgår ur testsviten."

Ja tack. DRM-ivrande företag har jag inte mycket till övers för. Snacka om att de biter den hand som föder dem och sågar av den gren de sitter på, och pissar i motvind. Hoppas fler siter följer Sweclockers goda exempel. Heja!

Fast det är ju inget bra om de utgår, EA släpper ju AAA-titlar som många både spelar plus att de kanske har en ny motor vilket gör spelet/spelen extremt relevanta att ha med i ett test. Tror EA skiter fullständigt i om några hårdvarutestare hoppar över deras spel, tyvärr. Däremot borde det inte vara speciellt svårt för dom att tilldela en specialversion av Origin eller göra undantag för aktualla konton med hårdvaruförändringar, tycker jag åtminstone.

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av trickysaer:

Fast det är ju inget bra om de utgår, EA släpper ju AAA-titlar som många både spelar plus att de kanske har en ny motor vilket gör spelet/spelen extremt relevanta att ha med i ett test. Tror EA skiter fullständigt i om några hårdvarutestare hoppar över deras spel, tyvärr. Däremot borde det inte vara speciellt svårt för dom att tilldela en specialversion av Origin eller göra undantag för aktualla konton med hårdvaruförändringar, tycker jag åtminstone.

Jag ser genast en potential för en svart marknad för sådanna konton. Eller "Det som förut hette pirat kallas 'benchmarkare' numera"

Det rimliga är dock att de tar bort DRM helt. Piratkopierare drabbas inte av DRM då de laddar ner spel som någon annan redan knäckt, så konsekvensen blir att det endast är de som köpt spelet som drabbas av det.

Sedan, visst.. det finns ett stort intresse men tänk såhär då.. Om media helt vänder EA ryggen kommer de tappa exponering och därmed få in mindre pengar. Och eftersom de är pengakåta utav fan så kommer de tillslut göra som media säger. Men det kräver ju då att det är många som gör det här och inte bara ett fåtal, som sagt.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av trickysaer:

Visst, om det vore endast en hårdvarutestare som drabbas. Det finns många sådana. Till och med många spelrecensionsiter kör på flera system.

Så vi får se, tror inte heller det händer mycket om inte någon har personlig kontakt med EA anställda förstås. Konstigt "skydd" i varje fall.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Jag kan ha missat något i mitt hastigt korta beta testning. Såg inte att man kunde ändra upplösning till ultra i spelet. Mitt var satt till high och icke ändringsbart. Nåväl resan till Vitryssland gick bra och Hardline för min del är nog färdigspelat om dom inte rear ut det för en hundring.

Visa signatur

Ny Data NZXT H440--I7 6700K/Kraken x61--Asus Hero Viii--Suprim X 3080--Corsair 2x8Gb--EVGA 1300W 80+gold--Samsung 980 Pro--Asus 27" G-synch
Data 2 MBP13"-15 TBD27" Data 3 HP Z-Book Server HP Micro 8 FreeNAS-11.3

Permalänk
Skrivet av Pimmp:

Jag kan ha missat något i mitt hastigt korta beta testning. Såg inte att man kunde ändra upplösning till ultra i spelet. Mitt var satt till high och icke ändringsbart. Nåväl resan till Vitryssland gick bra och Hardline för min del är nog färdigspelat om dom inte rear ut det för en hundring.

Grafikinställningarna ändras längst ner till vänster, under Apply settings. Då rasslar det till i hela listan till höger.

Visa signatur

Tester: Gigabyte P55W v4 | Clevo P771ZM | Aorus X7 Pro | Gigabyte P35X v3
Clevo P771ZM (U705) | i7 4790K | 980M 8 GB | 512 GB 850 Pro | 17.3" LG IPS matte 96 Hz | 16 GB 1866 MHz | Killer AC 1525 |
Clevo P150HM | [strike]i7 2670QM[/strike] i7 2960XM | [strike]6990M[/strike] 7970M |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Jag ser genast en potential för en svart marknad för sådanna konton. Eller "Det som förut hette pirat kallas 'benchmarkare' numera"

Det rimliga är dock att de tar bort DRM helt. Piratkopierare drabbas inte av DRM då de laddar ner spel som någon annan redan knäckt, så konsekvensen blir att det endast är de som köpt spelet som drabbas av det.

Sedan, visst.. det finns ett stort intresse men tänk såhär då.. Om media helt vänder EA ryggen kommer de tappa exponering och därmed få in mindre pengar. Och eftersom de är pengakåta utav fan så kommer de tillslut göra som media säger. Men det kräver ju då att det är många som gör det här och inte bara ett fåtal, som sagt.

Det är en stor skillnad på "media" och hårdvarurorienterade sajter. Media innefattar precis all form av professionell journalistik i form av tryckt media som digital. Aftonbladet, bloggare, IGN och Sweclockers t ex. Jag kan enbart se att sidor med samma inriktning som Swec är de som egentligen drabbas av detta. Jag håller med om DRM, knappast en vettig lösning som tillför något annat än problem. Nu är jag inte i branschen för hårdvarutestning själv, men jag har svårt att se att sajter som denna och andra snarlika medför någon större exponering för spel när det recenseras nytt grafikkort eller processor.

Skrivet av Lan:

Visst, om det vore endast en hårdvarutestare som drabbas. Det finns många sådana. Till och med många spelrecensionsiter kör på flera system.

Så vi får se, tror inte heller det händer mycket om inte någon har personlig kontakt med EA anställda förstås. Konstigt "skydd" i varje fall.

Om jag ser på många av de största sajterna som recenserar spel så verkar många köra recensionen på konsol av någon anledning. Är det på PC så recenseras spelet mer ur hur det är som upplevelse mer än hur det beter sig prestandamässigt. Dessutom brukar man ha färdiga testriggar så som swec själv har, men där själva hårdvaran är mer statisk.

Kan ju givetvis har missat några superentusiaster, men spelrecensioner brukar knappast komma med benchmarkresultat med flera olika PC-system. De flesta brukar inte ens ha några benchmarktester då det är mindre intressant för många av deras läsare. När man är intresserad av benchmark är det snarare hårdvarans genomsnittliga prestation som guide inför val av framtida uppgradering.

Kanske bara är jag, men när det kommer till recensioner av spel så tycker jag absolut att man kan prata om hur systemet presterar och berätta vad för komponenter man hade, drivrutiner osv. Men jag finner det tämligen ointressant att veta hur 14 olika grafikkort presterar när jag vill skaffa mig en uppfattning om spelet är värt ett inköpt eller inte, då beger jag mig till hårdvaruinriktade sidor och ser på deras benchmarks istället

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Avstängd

Hmm, blev något besviken. Animationerna och sådär känns ganska b. Blir inget köp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlosxbox82:

Du kommer nog inte ha några problem att komma till huvud menyn åtminståne väntar spänt på uppföljningen...säg till hur det gick när du testat

Säg inte det. Så fort jag klickar på "options" så hänger sig spelet vilket får anses vara en del av huvudmenyn i spelet ;]

Permalänk

BF4 var en expansion till BF 3 i mina ögon, med lite nyare grafik och sämre känsla.
Vart lite sne på att dom gjorde en "ny" metro i form av "lock down" eller vad den hette.
Metro var obalanserad utav dess like, och ja, desamma händer i Lockdown. Samma bana i annan miljö.
Sen att dom expanderar med BF 3 banor till 4:an och begär pengar för det. Trist. Jag såg hellre nya banor.

Och nu kommer Hardline. En "expansion" till BF4 (3) tycker jag. Att säga att det är ett nytt spel känns ju bara fånigt.
GTA 1,2,3,4,5 är mycket olika varandra allt eftersom det går, medans Allt efter BF3 känns expansion.

Men icke att förglömma, BF är det bästa shooting spelet och roligaste. Härliga miljöer, en del tråkiga banor men i kort och gott ett himla bra spel som jag slutade köpa efter BF4 då det inte kändes SÅ kul och värt längre.

ändrar Hardline på det tro ?
Tvek.

Visa signatur

|Corsair Obsidian 800D|i7 4770K @ 3,5Ghz|Phanteks PH-TC14PE|EVGA GTX 780|MSI Z87-GD65 GAMING ATX|Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP|Corsair Force 3 120GB|BenQ 24" G2420HDBE|Corsair PSU 1000W HX ATX 2.2|Logitech G110|Logitech MX 518|Steelseries 7H Fnatic Edition|

Permalänk

Tyvärr inget köp av detta. Håller mig Battlefield 3 och 4 ett tag till.

Visa signatur

ALIENWARE Predator 2.0 chassi svart | i7 4770k | ASUS strix GTX 970 4GB | corsair RMX750 | Corsair 16GB DDR3 1600MHZ | AOC G2460PF | Razer Blackwidow Ultimate Stealth | Razer Deathadder ELITE | Razer Tiamat 2.2