jag förstår inte hur jag ska få hela spelet.

Permalänk
Medlem

jag förstår inte hur jag ska få hela spelet.

hej jag åkte till en butik och köpte bara warlords of draenor jag hade inte själva spelet innan, Jag laddade ner warlords of draenor yill datorn och när jag börjar spela så har jag bara ett trial och kan inte göra vilken gubbe jag vill. så då sa någon att man måste ha själva spelet så då köpte jag det på battle.net.Men när jag börjar spela har jag fortfarande bara ett trial. varför är det så? det kommer också upp att jag kan köpa spelet +warlords of draenor men det har jag ju redan gjort. kan någon hjälpa mig med mitt problem?

Permalänk
Medlem

Hmm.. jag har aldrig kört WoW men ganska säker på att det är månadskostnad på det spelet. Du måste nog köpa ett "game card".
Googla på det så hittar du nog

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av WiKaChKr:

hej jag åkte till en butik och köpte bara warlords of draenor jag hade inte själva spelet innan, Jag laddade ner warlords of draenor yill datorn och när jag börjar spela så har jag bara ett trial och kan inte göra vilken gubbe jag vill. så då sa någon att man måste ha själva spelet så då köpte jag det på battle.net.Men när jag börjar spela har jag fortfarande bara ett trial. varför är det så? det kommer också upp att jag kan köpa spelet +warlords of draenor men det har jag ju redan gjort. kan någon hjälpa mig med mitt problem?

Du måste köpa originalet och alla expansioner upp till WoD för att det ska funka. Så exakt vad har du köpt? Om du loggar in på battle.net, vad står det om din WoW licens? Kan du ta en skärmdump? Men se till att redigera bort känsliga uppgifter såsom ditt login osv.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Varför startar du en till tråd om detta?????

http://www.sweclockers.com/forum/121-world-warcraft/1360089-s...

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Läs mitt inlägg i din senaste tråd.. Du måste aktivera WoW (Som du fick alla expansioner upp till Pandaria) med nyckeln du fick i mailet..

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem
Skrivet av giplet:

Du måste köpa originalet och alla expansioner upp till WoD för att det ska funka. Så exakt vad har du köpt? Om du loggar in på battle.net, vad står det om din WoW licens? Kan du ta en skärmdump? Men se till att redigera bort känsliga uppgifter såsom ditt login osv.

det ända jag har köpt är World of worldcraft (digital purchase) och warlords of draenor

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av WiKaChKr:

det ända jag har köpt är World of worldcraft (digital purchase) och warlords of draenor

Och dessa har du köpt i Blizzards butik? €14.99 för World of Warcraft?

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Medlem

Japp så här fungerar det nuförtiden på WoW.

Du köper vanilga spelet och WoD. Resten av expansionerna är gratis.
När man köper vanliga får man också en gratis månad så det ska inte behövas tänka på.

Om du gjort en trail har du aktiverat vanliga wow på den eller har du råkat göra en nytt account så du får välja när du loggar in?

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av giplet:

Och dessa har du köpt i Blizzards butik? €14.99 för World of Warcraft?

jag köpte World of worldcraft på blizzards butik men warlords of draenor på skiva från cdon

Permalänk
Medlem
Skrivet av zather:

Japp så här fungerar det nuförtiden på WoW.

Du köper vanilga spelet och WoD. Resten av expansionerna är gratis.
När man köper vanliga får man också en gratis månad så det ska inte behövas tänka på.

Om du gjort en trail har du aktiverat vanliga wow på den eller har du råkat göra en nytt account så du får välja när du loggar in?

jag hade inget account innan så jag gjorde ett battle.net account sen laddade jg net wow och WoD på den och nu står det att jag har en trial och att jag kan uppgradera till hela spelet men då är det dom sakerna jag redan köpt

Permalänk
Medlem
Skrivet av WiKaChKr:

jag hade inget account innan så jag gjorde ett battle.net account sen laddade jg net wow och WoD på den och nu står det att jag har en trial och att jag kan uppgradera till hela spelet men då är det dom sakerna jag redan köpt

Har inte så jag kan komma in på mitt battlenet konto just nu men du har då inte fler konton som på denna dåliga bilden?

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Moderator
Moderator

*Korspost, tråd låst.*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.