Permalänk

CS Go offline

Har ett par spel i biblioteket och alla spel går att spela online .

Men när jag startar CS Go så står det att den är offline och jag kan inte hitta varken mitt förråd eller hitta online spel.
Det har funkat perfekt innan men helt plötsligt kommer jag aldirg ur offline läge
Nån som kan veta felet eller hur man gör för att komma åt problemet?
Tack på förhand

Permalänk

Är det samma problem med "alla spel som går att spela online" i ditt bibliotek eller bara go. Om det bara är go är det antagligen en tillfällig downtime.

Visa signatur

Moderkort: Asus P8Z77-V. HDD: SSD Intel 520 120gb, 1TB. CPU: I7 3770k. GPU: ASUS STRIX 1080.
Ram: Corsair Vengence 8gb. Cpukylare: Cooler master 612s. PSU: Corsair 650w. Chassi: Corsair Obsidian 650D.

Permalänk
Medlem

Är Steam i offline-läge?

Permalänk

Steam är inte i offlineläge.
Andra spel går att spela online....
Har inte kommit åt på 12 timmar för att spela CS GO online . Hur länge bruka det vara downtime

Permalänk
Medlem

för 12 timmar sen runt 00.00 så spelade jag csgo

Visa signatur

/Lunk

Mobo: MSI B650 Tomahawk CPU: Ryzen 9800x3D, RAM: 6000MHz 2x32GB GPU: Asrock 7900XT PSU: Seasonic Focus GX 750W Chassi: Torrent

Permalänk

Sonen min som delar steam och dator kommer åt CS Go online men direkt vi byter användare så blir spelet offline.
Är det nån inställning jag har missat??

Permalänk
Skrivet av finnboy72:

Sonen min som delar steam och dator kommer åt CS Go online men direkt vi byter användare så blir spelet offline.
Är det nån inställning jag har missat??

Tror inte det går att spela cs online på annat än på kontot spelet är köpt på.

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT