Jag hälper med Hemsida/Grafisk Design

Permalänk
Medlem

Hej, har lite tid över och tänkte passa på att utöka min portfolio och samtidigt kanske hjälpa några att fullföra något roligt projekt som dom funderat på.

Ser helst att det är till någon förening, företag eller dylikt så att det hela kommer att användas.

Det jag som jag kan komma på som intresserar mest är:

• Hemsidor

• Logotyper

• Affischer

• Youtube/Twitch layouts

Så har du något som skulle behövas skapas, ta och skicka mig ett meddelande.
Jag förbehåller mig rätten till att välja de projekt som intresserar mig mest så försök beskriv så nogrant du kan.

Kan även hinna med en och annan bakgrundsbild då och då (Men då blir det snabba arbeten som gäller.)

Var inte rädda att höra av er, jag ska försöka svara så snabbt som möjligt om jag har möjlighet att göra det arbetet eller inte

Det hela är helt utan kostnad, men om man känner sig riktigt nöjd och känner för att donera en slant till mat till en arbetslös ungdom eller skänka någon datorkomponent som ligger och skräpar så tackar jag inte nej

Sweclockers medlemmar jag hjälpt hittils:

• JojjeNFTW - Logotyp till CS:GO klan

• MrSebbish - Bakgrundsbild

Permalänk
Medlem

Gjorde en klanlogga åt JojjeNFTW. Satsade på stilrenhet och hoppas på att du blir nöjd och loggan kommer till användning.

Här är dom 3 olika versionerna, personligen rekommenderar jag den tredje

Permalänk
Medlem

vi behöver en team patch till vårat airsoft lag
vi heter "Task Force Ghosts"

med patches menar jag som dessa
http://www.popularairsoft.com/files/images/pa_141_big_6a.jpg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vetulus:

vi behöver en team patch till vårat airsoft lag
vi heter "Task Force Ghosts"

med patches menar jag som dessa
http://www.popularairsoft.com/files/images/pa_141_big_6a.jpg

Så detsamma som en logotyp som alltså ska vara rund? Klarar du dig med en .PSD fil eller är det något speciellt som skall tänkas på?
Låter nästan som detta skulle passa min bror bättre då han är grym på Illustrator och att skapa egna illustrationer, men ska se om jag kanske kan hitta på något

Permalänk
Medlem

Inte för att jag streamar speciellt ofta men, http://www.twitch.tv/relive_tv

Liknande dina behöver jag något snygg för en länk till Dotabuff, får gärna vara en dota hero i bakgrunden Queen of Pain/Lina/luna/crystal maiden/leshrac.

Länk till Diablo 3 armory, får gärna vara en female demon hunter på bilden.

Nån donate knapp och follow bild.

Computer speccs, får gärna vara nån form av intel/nvidia grejs eller annat coolt.

Får du tid över och känner det är något du vill så kommer jag nog använda what ever du gör då du ser hur mina ser ut just nu, så du får helt fria händer att skapa något annat om det är för jobbigt med dota/diablo karaktärer

Edit; Känner du även för en bakgrund när man är offline så även där en av dota herosarna jag skrev innan =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Relive:

Inte för att jag streamar speciellt ofta men, http://www.twitch.tv/relive_tv

Liknande dina behöver jag något snygg för en länk till Dotabuff, får gärna vara en dota hero i bakgrunden Queen of Pain/Lina/luna/crystal maiden/leshrac.

Länk till Diablo 3 armory, får gärna vara en female demon hunter på bilden.

Nån donate knapp och follow bild.

Computer speccs, får gärna vara nån form av intel/nvidia grejs eller annat coolt.

Får du tid över och känner det är något du vill så kommer jag nog använda what ever du gör då du ser hur mina ser ut just nu, så du får helt fria händer att skapa något annat om det är för jobbigt med dota/diablo karaktärer

Edit; Känner du även för en bakgrund när man är offline så även där en av dota herosarna jag skrev innan =D

Tar en titt ifall detta är något jag kan göra under morgondagen

Permalänk
Medlem

yes psd e finemang :I finns inget speciellt o tänka på förutom att vi skulle vilja ha någon sorts döskalle eller typ något häftigt spöke

Skrivet av Cudage:

Så detsamma som en logotyp som alltså ska vara rund? Klarar du dig med en .PSD fil eller är det något speciellt som skall tänkas på?
Låter nästan som detta skulle passa min bror bättre då han är grym på Illustrator och att skapa egna illustrationer, men ska se om jag kanske kan hitta på något

Permalänk
Medlem

Kommer någon gång i framtiden att streama på Twitch lite blandade spel troligtvis mest Smite. Skulle sitta fint med en offlinebakgrund (1080p/4k?) samt en bild man drar upp medans man byter scen som t.ex. brb eller liknande (1440p/4k). Tyvärr har jag ingen ide på hur detta ska se ut så det får gärna diskuteras fram eller så får du fria händer att hitta på något. Ett gudtema skulle nog funka bra då allla karaktärer i Smite är gudar ifall vi inte hittar på något annat.

Detta är inget du måste göra utan enbart något att syssla med när du inte har något för dig och känner dig lite sugen.

Visa signatur

i7 3930K - Noctua NH-D14 - MSI 1080 - Asus Sabertooth x79 - Corsair Vengeance DDR3 LP 4x4GB - Crucial MX100 256GB - AOC q2770Pqu 1440p - Corsair RM650x - Fractal Design R5 - Logitech G403 - Filco Majestouch-2 - Denon AVR-2113 - Dali Zensor 1

Permalänk
Medlem

Tack så mycket!
Bra gjort

Visa signatur

PC | ASUS Sabertooth Z77 | Core i5 3570k + H80i | 8GB RAM 1866Mhz | Asus R9 290 | Samsung 830 120 GB | 2TB WD | bequiet! 630W
Kringutrustning | Steelseries Rival | Ducky Shine 4 Röda brytare | Steelseries Qck+ | QPAD QH-90 | Logitech Z523

Don't forget to quote!

Permalänk

Hej!

Skulle vilja ha en logo om du har tid.

Specc: Minimalistisk med texten " BO " och i storlekarna 32x32 och 440x44

Permalänk
Medlem

JojjeNFTW

kan vi se vad du fick?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystogan:

JojjeNFTW

kan vi se vad du fick?

Har länkat bilderna tidigare

Skrivet av Cudage:

Gjorde en klanlogga åt JojjeNFTW. Satsade på stilrenhet och hoppas på att du blir nöjd och loggan kommer till användning.

Här är dom 3 olika versionerna, personligen rekommenderar jag den tredje

http://i.imgur.com/xIsuC6q.png

http://i.imgur.com/wWBJUwp.png

http://i.imgur.com/274iUd6.png

Permalänk
Medlem

shit vad nice. bra jobbat.

cudage fick du min PM?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mystogan:

shit vad nice. bra jobbat.

cudage fick du min PM?

Tackar

Tror jag fått över 30+ pm och mail sen jag la upp det här hehe men ska försöka att hinna svara alla så småningom

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Har du sett mitt mail?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Runge Technology:

Har du sett mitt mail?

Svarat på ditt PM nu med några förslag på logotyper

Permalänk

Du skulle gärna kunna få hjälpa mig om det går bra? Om du har tid och lust. Tack

Permalänk

Skulle du kunna hjälpa mig igen om du har lust. Jag skulle vilja ha en företagslogga också, mitt företag heter
Runge Technology, är du intresserad av att hjälpa mig med det med?
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

När du har tid och lust så skulle jag gärna villja ha lite hjälp med typ en "brb bild" till twitch. Har ju lite erfarenheter av att redigera bilder men jag är inte särskilld duktig så det skulle vara trevligt om man kunde få lite hjälp.

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk

Vi har en bilklubb i Västerbotten som skulle haft en logotyp, suttit och kollat runt lite i 2-3 dagar nu men inte hittat något som utmärker sig. Vi kan absolut tänka oss att betala för en bra utförd logga, har du möjlighet att PMa mig för mer info? Hänger inte gärna ut det här just nu då vi går lite undercover

MVH

Visa signatur

7800X3D / 7900XT

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Hej!

Vilket bra initiativ av dig.
Vad skulle du kunna hitta på för en ny loga till en sida
Har du förslag på utformning, design och färg mm.
Det skulle vara jätteroligt om du hade tid för att titta på detta.
Har du lust att skicka ett PM så får du mer info.

Tack på förhand

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

Hej! Jag är en grabb på 18 år som nyligen gått med i en spelförening som håller i ett Dota 2 lag. Vi ska tävla i våra första lan till sommaren och behöver en logotyp som visar att vi tar det hela seriöst

Tack på förhand, MVH Markus

Permalänk
Medlem

Jag skickade ett PM till dig ang. layout, vore nice med svar!

Tack på förhand.

Visa signatur

| Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Vit | Moderkort: MSI B650 Tomahawk WiFi | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360 AIO | GPU: Palit Gaming RTX 3090 24GB | RAM: Corsair Vengeance 2x16GB DDR5 6000MHz CL36 |