Garderobsrensning! Chassi, ljudkort, kylare etc

Permalänk

Garderobsrensning! Chassi, ljudkort, kylare etc

Lite allt möjligt, inklusive en klenod som Ericsson P1 :D, som är i fint och fungerande skick. Pris kan diskuteras. Då det är billiga grejer så pallar jag inte med och skicka grejerna så avhämtning är enda alternativet. Bor i Stockholmstrakten.

Gigantisk serverlåda 100% i aluminum på hjul. 500:-
Lian-Li PC-73SL, Silent Aluminum Full Tower Case
Available for dual CPU MB (12" x 13")
Drive bays: 6 x 5.25", 2 x 3.5", 6 x 3.5" internal
Fans: 7 x 80mm
Dimension: 210 x 645 x 622

Sound Blaster X-Fi Fatal1ty PCI Card
Also Includes X-Fi I/O Drive and Remote Control 100:-?

Coolermaster Aerogate II Thermal/Fan Controller 100:-?

Thermalright XP-90 CPU Cooler 100:-?

Thermalright HR-05-SLI Chipset Cooler 100:-?

Sony Ericsson P1i Mobile
Also Includes 4GB Sandisk M2 Memory, Car Charger, Table Charger, GPS receiver, Handsfree 100:-?

Garderobsrensning! Chassi, ljudkort, kylare etc

Permalänk
Avstängd

Bjuder 100kr + frakt för Sound Blaster X-Fi Fatal1ty PCI Card Includes X-Fi I/O Drive and Remote Control

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem

Hade gärna köpt chassit men 92 mil tur/retur är lit väl mycket att köra för ett chassi

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av som99:

Hade gärna köpt chassit men 92 mil tur/retur är lit väl mycket att köra för ett chassi

Jag hade gärna sett att han svarade över huvud taget

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk

Sorry jag hade missat helt att nån skrivit här. Swec's meddelande är så förbaskat ologisk. Visst jag kan väl skicka grejerna. Men frakten för ljudkort lär gå på 200:- typ då det är stor låda. Och chassit är ju gigantiskt så där lär frakten bli rätt saftig Kul att folk bjuder exakt summan när man skrivit ? efter.