Rösta fram t-shirt till communityt!

GTX 770, Pebble Steel, Iphone 4, äldre RAM och SSD

Permalänk

GTX 770, Pebble Steel, Iphone 4, äldre RAM och SSD

Produkter:

GTX 770: Finns ingen garanti/kvitto kvar. Har använts i flera år utan några problem. Har aldrig överclockats.

Pebble Steel: Bara använd i cirka två veckor. Inköpt för två månader sedan.

Iphone 4 32GB Använd i flera år. I nyskick bortsett från lite märken på ramen och mikrorepor

Kingston HyperX DDR3 3x2GB: Använda i ett flertal år, finns ingen garanti kvar. (postas inte)

Corsair force 60GB SSD: Använda i ett flertal år (är inte lika snabb som den en gång varit). finns ingen garanti kvar. (postas inte)

Priser:

GTX 770: Bud börjar på 1000 kronor. Säljer det direkt för 1500+frakt. Upphämtning prioriteras.

Pebble: Bud börjar på 800 kronor. Säljer den direkt för 1300+frakt. Upphämtning prioriteras.

Iphone 4: Bud börjar på 800 kronor. Säljs direkt för 1300+frakt. upphämtning prioriteras.

RAM-minnen: Säljs till först person som bjuder en summa jag tycker känns rimlig.

SSD: Säljs till först person som bjuder en summa jag tycker känns rimlig.

Info:

• Upphämtning prioriteras alltid (så länge skillnaden är minder än 100 kronor).

• Ifall ni vill ha bilder på något kan jag fixa det.

• Jag tar inget ansvar för vad som händer med sakerna efter att ni mottagit dem och bekräftat att de fungerar. Som sagt är många av dem använda i flera år, men har använts utan problem.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna Pebble Watch, 1300+frakt.

Permalänk
Medlem

1000kr upphämtning för 770.

Permalänk
Permalänk
Medlem

1100kr för 770, upphämtning.

Permalänk