fel vid beställning! CDON
satt och spanade in några delar på cdon förut idag och när jag va nöjd så la jag in dom i kundvagnen och klickade på beställ. fick upp ett felmeddelande om kundvagnen var tom, fyllde INTE i betalningssätt osv. gjorde en ny kundvagn med samma delar förutom ett par fläktar och testade igen. det funkade och allt såg bra ut tyckte jag. 30 min senare kollar jag mailen och ser att jag har fått 2 ordrar beställda och kontaktar genast supporten. var väldigt tydlig med vilken order jag ville ha bort och får detta till svar: (vet ej hur man citerar)
Hej,
Tack för ditt mail.
Det verkar som om er andra order inte innehåller lika många delar som i den ursprungliga. Jag vill inte avbeställa förrän ni är säker på vilken order och vilka produkter ni vill avbeställa.
Den ordern ni skickade till mig (********) innehåller en del fläktar som inte finns i den andra ordern ni la.
Återkom med hur ni vill göra.
svarade direkt när jag såg det och sa åt dom att ta bort ordernummer: ******** som jag även skrev i första mailet. kollar på cdon och ordern är fortfarande kvar i systemet, så då är min fråga: ska jag behöva betala nån avgift för att skicka tillbaks paketet om dom nu skickar det till mig? känns fel att behöva göra det när allt började med ett fel på deras tjänst och när jag även har varit tydlig med att säga åt dom att ta bort ordern. kundtjänsten har inte svarat på mitt andra mail och dom har såklart stängt nu.
lite smått orolig just nu då man inte vill få nåt skit för att deras tjänst strular lite och supporten inte svarar!