INET otroligt dålig service

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Det första inlägget var ju mailet jag skickade till kundservice. Nej, är faktiskt inte här för att gnälla jag ifrågasätter endast butikens service med tanke på att Inet vinner varje år här på Sweclockers, vet inte hur de lyckats eller om jag haft EXTREMT OTUR. Ringde även kundservice innan jag skickade mail till dom, fick svaret att dom inte kan göra något.

Nej, blev inte lurad för mellanskillnaden. Jag köpte skärmen för 2199:-, så det blir 591kr i mellanskillnad dock så tycker jag att dom borde kunna fixa något schysst med tanke på att dom inte har en likadan inne, har haft liknande ärenden hos andra kända butiker som skött det och kompenserat med en likadan eller bättre produkt.

Men men.. Det är löst nu och kommer troligtvis INTE att handla hos Inet igen, handlat 2 gånger hos Inet och båda gångerna har det blivit strul så betalar hellre mer någon annanstans.

Tycker även jag att de kunde fixat skärmen till dig för samma pris, med tanke på att den flera gånger kostat 2290 kr iaf hos konkurrenterna.

Själv har jag aldrig varit i en Inet butik, men haft service ärende 2 gånger hos dem där båda tagit ca 10 arbetsdagar och fått helt nya varor båda gångerna Först ram-minnen, sen nu förra veckan nya lurar efter att micken gått sönder efter 1 år och 8 månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bulltazar:

Katastrof säljare, är inte Inets fel utan folket dom anställt men dom får fixa soppan.

Bara undrar lite logiken bakom ditt inlägg, hur är det inte Inets fel?

Har själv liknande erfarenhet av Inet som TS och undviker dom i största utsträckning och kan inte alls förstå hur dom år efter år får Sweclockers utmärkelse för bästa datorbutik. Enligt mig är deras kundsupport under all kritik. Gick så långt att man blev tvungen att blanda in ARN.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk

Under alla år jag haft att göra med Inet har de alltid varit trevliga, tillmötesgående och har även jag haft ett par garantiärenden.
Alla dessa har fungerat smärtfritt och har fått utbytesenheter utan något som helst problem eller tjafs.

Visst, de kanske inte är billigast i Sverige, men de har snabb support samt leverans, därav så handlar jag där.
Beklagar att du fått uppleva problem med Inet, det kan inte vara många fall.

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av muSashi:

Bara undrar lite logiken bakom ditt inlägg, hur är det inte Inets fel?

Har själv liknande erfarenhet av Inet som TS och undviker dom i största utsträckning och kan inte alls förstå hur dom år efter år får Sweclockers utmärkte för bästa datorbutik. Enligt mig är deras kundsupport under all kritik. Gick så långt att man blev tvungen att blanda in ARN.

Individen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

Om det strular första gången, varför köper du där igen? Vore det inte enklare att beställa från någon av de andra 10 butikerna med samma priser och sortiment?

Wont do that mistake again! får hoppas att min Asus skärm håller nu, och blir det något garantiärende går jag direkt via Asus utan att blanda in Inet (lär ju inte få hjälp IGEN)

De löste problemet nu, kanske inte på bästa sättet men det blev löst till slut.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bulltazar:

Individen.

Som i sin tur är anställd av Inet? Så Inet är ansvariga oavsett.

Hur som helst så kanske det var en nyanställd eller något sånt, svårt att veta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Men men.. Det är löst nu och kommer troligtvis INTE att handla hos Inet igen, handlat 2 gånger hos Inet och båda gångerna har det blivit strul så betalar hellre mer någon annanstans.

Du betalar oftast mindre hos någon annan

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av huxflux:

Ska det inte gå på dead on arrival och att man får en likadan produkt när produkten är trasig direkt ur förpackning? Känns konstigt att det ska bli garantiärenden av dem..

Finns ingen DoA i Sverige. Är en vara trasig ur kartong är det reklamation som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Finns ingen DoA i Sverige. Är en vara trasig ur kartong är det reklamation som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Finns absolut DOA i Sverige. Varierar hur lång tid det är beroende på butik och tillverkare samt deras relation till varandra dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bulltazar:

Katastrof säljare, är inte Inets fel utan folket dom anställt men dom får fixa soppan.

Men snälla, vilka längder man går till för att försvara inet på det här forumet asså, "det är inte inets fel det är säljarens" och vem har anställt personen? Vem har inte tränat personen rätt? Eller tror du personen medvetet saboterar. Ett företag är inte bättre än sina anställda, eller ska man bara lägga vikt vid butikschefens agerande eller?

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ninjaflipp:

Som i sin tur är anställd av Inet? Så Inet är ansvariga oavsett.

Hur som helst så kanske det var en nyanställd eller något sånt, svårt att veta.

Jo såklart har Inet anställt personen och har det yttersta ansvaret, men man vet aldrig hur denna person kommer uppträda. Har själv anställt och haft hand om personer som ska kunna sitt yrke men som har visat sig vara inkompetent med pissiga beslut. Om Inet skulle sätta detta i spel så dödar dom sig själva sakta men säkert, ett negativt rykte och många andra följer. det är enklare att förlora kunder än att vinna dom, om jag blir missnöjd så kommer jag påverka minst 10 andra med deras inköp, är jag nöjd kanske 2-3 följer.

Låt oss säga att Inet fick köpa in ett större part med skärmar som har brister för att vidga sina marginaler så kommer dom i längden inte tjäna på det,snarare förlora då många kunder hoppar skepp.

Hade jag gått in i en affär för att köpa en skärm som visar sig ha en sne fot skulle jag aldrig godta den urusla orsaken att det är vanligt, om det är vanligt sluta sälja skiten, finns det kända brister med en viss modell utan att man blir upplyst innan köp så är det falsk marknadsföring.

Jag betalade för en hel,rak skärm och inget annat, hade dom inte gett med sig skulle jag hotat med att tex sprida hur dom är på Sweclockers m.m, kontakta Arn, fri rättshjälp osv, hade dom fortfarande inte brytt sig hade jag bett om skärmen tillbaka, vräkt den i backen framför säljaren och stampat på den och sagt som det är, Jag och mina bekanta kommer aldrig mer handla från er, där tappa dom ca 20-30 kunder och många tusenlappar per år, så där tjänar dom inte en krona mer från mitt umgänge.

Personligen har jag inte direkt den bästa upplevelsen med deras kund support, lite otrevliga osv, komplett har trevligare personal och snabbare respons. Men jag handlar fortfarande av dom då div problem har lösts till slut, hade det inte lösts så bye bye forever, affärer finns det gott om.

Sen är säljare ett släkte för sig, dom är pressade att sälja och inget annat, många kan inte ens sitt yrke ordentligt, ett antal gånger man har går in i en affär för att fråga/köpa vissa varor och säljaren i sig kan mindre än en själv, så jag håller mig borta från att köpa Pc delar i butik då dom helst vill sälja det som ger mest marginaler samt så har dom ofta lockvaror som tar slut efter 1minut.

Nae jag håller mig till online butiker, är någon vara lite sne, skärm med 3 pixelfel osv, utnyttjar jag min konsumenträtt med öppet köp då det går snabbast.

Skrivet av Naga:

Men snälla, vilka längder man går till för att försvara inet på det här forumet asså, "det är inte inets fel det är säljarens" och vem har anställt personen? Vem har inte tränat personen rätt? Eller tror du personen medvetet saboterar. Ett företag är inte bättre än sina anställda, eller ska man bara lägga vikt vid butikschefens agerande eller?

Jag har inte gått ett steg med att försvara dom.

Jag försvarar inte Inet överhuvudtaget, jag försvarar inga företag.

Jag handlar mycket mer från Komplett än Inet.

Personen är uppenbarligen inkompetent.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ninjaflipp:

Finns absolut DOA i Sverige. Varierar hur lång tid det är beroende på butik och tillverkare samt deras relation till varandra dock.

Finns inte juridiskt, nej.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Tråkigt att höra om din otur med varor du köpt via Inet. Bemötandet och kundhanteringen av säljaren på plats var ju lite sådär, han hade kunnat skapa sig en massa bra reklam för företaget genom små medel och uppoffringar, istället fick företaget en negativ tråd på Sveriges största entusiast-forum och en mindre framtida kund.
Personligen har jag aldrig haft något strul med Inet men det är kanske bara en tidsfråga då.

Permalänk
Medlem

Kan ju tillägga att första gången det sket sig var det ju inte samma säljare, men de bad mig underklocka mitt grafikkort (????)...

Den här gången var det ju en säljare som jag tror jobbat där ett tag, oavsett så har jag ju även pratat med kundservice per telefon och det var inte bättre service där heller.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bulltazar:

Katastrof säljare, är inte Inets fel utan folket dom anställt men dom får fixa soppan.

Hur menar du nu då? Är det inte Inets ansvar vilka de anställer och vilka instruktioner de ger sina anställda?? Har själv inte heller värst bra erfarenhet av Inet, tror folk gillar dem för de har en lättnavigerad hemsida men deras priser är under all kritik dessutom så har de sällan saker man vill ha i lager. Väljer att handla på andra ställen. Att en stackars pingvinstång kan ge dem en sån following är för mig ofattbart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hoski:

Finns ingen DoA i Sverige. Är en vara trasig ur kartong är det reklamation som gäller.

Skickades från m.sweclockers.com

Jo det finns DOA i Sverige men det är upp till varje tillverkar och butik hur dom gör så alla märken har inte DOA sådant får man läsa på om innan man handlar.
Sedan reklamation är något man hävdar efter garantitiden om den är 1 eller 2 år så kan man reklamera 3'e året men då är det upp till dig att bevisat att felet är ursprungsfel.

Så säg inte att man ska reklamera då det är garanti 2 helt olika saker.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

inet är rätt överskattade här men ändå vinner dom en tårta varje år.. man undrar ju hur det kan stämma.

Fri frakt och ett pokemon kort med frakten, förlåt pingvinstång menar jag förstås!

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Avstängd
Skrivet av vinylens:

Jo det finns DOA i Sverige men det är upp till varje tillverkar och butik hur dom gör så alla märken har inte DOA sådant får man läsa på om innan man handlar.
Sedan reklamation är något man hävdar efter garantitiden om den är 1 eller 2 år så kan man reklamera 3'e året men då är det upp till dig att bevisat att felet är ursprungsfel.

Så säg inte att man ska reklamera då det är garanti 2 helt olika saker.

Du har inte riktigt koll på begreppen.

Nej, DoA finns inte i Sverige.
DoA är en juridisk term från exempelvis den amerikanska konsumentlagstiftningen.

Att många säljare/tillverkare byter ut varor utan att ifrågasätta är inte samma sak.

Garanti är också frivilligt för tillverkaren/säljaren att lämna, och således inte alls säkert att man kan åberopa.

Är en vara trasig vid leverans är det reklamation som är din lagstiftade vän. Har ingenting med garantin att göra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Detta vart ju pinsamt Inet. Jag hade varit precis skogstokig om de erbjudit en liknande skärm men att jag ska betala mellanskillnaden. Som de dessutom satt ner men mellanskillnaden är satt efter ordinarie pris. Grisigt...

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

inet är rätt överskattade här men ändå vinner dom en tårta varje år.. man undrar ju hur det kan stämma.

Here we go again. Vad är historien denna gången om dom nu skulle vinna igen?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Det finns alltid ett ruttet äpple i korgen!
När man brukar få problem med nån i personalen så frågar man efter deras chef och allt har faktiskt löst sig då.
Har både bra och dåliga erfarenheter av inet! men det är inte bara inet utan andra datoraffärer med.
OT tråkigt för ts trist att du råkade ut för det här! välj netonnet nästa gång jag har lämnat tillbaka ett ex antal trasiga/defekta prylar och det har aldrig varit nåt tjafs att få byta ut dem!
Otroligt bra tillmötesgående och proffsig personal!
har bytt ut prylar där runt 8-10 ggr och aldrig ett strul.

Permalänk
Medlem
Skrivet av noobonur:

Kan ju tillägga att första gången det sket sig var det ju inte samma säljare, men de bad mig underklocka mitt grafikkort (????)...

Den här gången var det ju en säljare som jag tror jobbat där ett tag, oavsett så har jag ju även pratat med kundservice per telefon och det var inte bättre service där heller.

Hade de föreslagit att underklocka mitt graffe jag köpt hade jag verkligen idiotförklarat dem. Det var nog det dummaste jag hört faktiskt.
Jag har handlat av inet i flera år. Senast igår faktiskt. Här i Göteborg och på Torp i Uddevalla har de ALLTID visat stor kunskap och kundservice. Alltid trevliga och hjälpsamma. Jag har Webbhallen, Netonet osv att välja på men väljer att handla på Inet. Varför? Jo, för det första har Webhallen världens tråkigaste butik. Ett utlämningsställe skulle jag kalla det. Inget att titta på, inget att klämma på. Den första tanken som slår en när man går in är "Undrar vad de säljer här".
NetonNetbutiken är lite bättre. Där kan man iaf läsa på paketen och jämföra och fundera lite. Personalen är inga hackers direkt och kan bara lite allmänt om allting.
Inets butik, nu snackar vi! Där kan man gå runt och prova olika tillbehör, man kan se själv hur bilden är på den skärmen man skall köpa, känna på tangentbordet och musen man är sugen på, snacka med butikspersonalen om råd. Precis som det skall vara. Det betalar jag GÄRNA lite extra för.

Jag tycker det är tråkigt att då fått ett sånt bemötande av Inet i Stockholm båda dina ärenden är klockrena och du skulle absolut inte behöva betala mellanskillnad, speciellt inte efter du haft ett problem med en annan vara innan. Jättetråkigt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av 120hz:

Det finns alltid ett ruttet äpple i korgen!
När man brukar få problem med nån i personalen så frågar man efter deras chef och allt har faktiskt löst sig då.
Har både bra och dåliga erfarenheter av inet! men det är inte bara inet utan andra datoraffärer med.
OT tråkigt för ts trist att du råkade ut för det här! välj netonnet nästa gång jag har lämnat tillbaka ett ex antal trasiga/defekta prylar och det har aldrig varit nåt tjafs att få byta ut dem!
Otroligt bra tillmötesgående och proffsig personal!
har bytt ut prylar där runt 8-10 ggr och aldrig ett strul.

Jobbar på Netonnet, så därför tog jag aldrig upp det heller för att alla kommer att tro att jag är här för att dumförklara INET och höja min "egen" butik.. men så är inte fallet och vi brukar inte ställa till för kunder överhuvudtaget när det gäller garantiärenden eller returer.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk

@noobonur: själv har jag bara haft dåliga erfarenheter av netonnet

Visa signatur

loydenboy

Permalänk
Skrivet av hoski:

Du har inte riktigt koll på begreppen.

Nej, DoA finns inte i Sverige.
DoA är en juridisk term från exempelvis den amerikanska konsumentlagstiftningen.

Att många säljare/tillverkare byter ut varor utan att ifrågasätta är inte samma sak.

Garanti är också frivilligt för tillverkaren/säljaren att lämna, och således inte alls säkert att man kan åberopa.

Är en vara trasig vid leverans är det reklamation som är din lagstiftade vän. Har ingenting med garantin att göra.

Skickades från m.sweclockers.com

Nja. DOA är inte ett begrepp från svensk lagstiftning, men de flesta stora tillverkarna tillämpar ändå en DOA-princip även i sverige, som innebär att produkten byts ut inom de första 10 dagarna om ett fel påträffas. Detta gäller då självklart de produkter som annars skulle ha skickats på service/reparation, och inte billigare varor som ändå byts ut.

Permalänk
Medlem

Vad fyller denna tråd för syfte? Ta detta med inet direkt istället. Alla gör fel och ibland missförstår man varandra. Jag har väldigt svårt att tro att dom skulle be dig tex underklocka ett grafikkort. Snarare att dom ber dig göra detta i testsyfte. Jag tror bara detta handlar om att du misförstått vad dom sagt och tagit det som en förolämpning snarare än ett steg till att lösa ditt problem. Men visst kan säljaren varit otydlig. Tycker detta ärende låter mer som en arg kund som bara måste få ha rätt. Summan av allt är att jag tror du missförstått mycket från början för att du kommer in i butik med förväntan om att få nya prylar utan att ens svara på en fråga.

Visa signatur

Chassi: Louqe Ghost S1 | CPU: AMD Ryzen 7 7700X | Kylare: Cooler Master MasterLiquid Lite 240 | Ram: Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz | GPU: AMD Radeon RX 6800 | MB: ROG STRIX X670E-I GAMING WIFI | PSU: Corsair SF750 Platinum | SSD: Samsung 970 EVO 1TB + Intel 660p 1TB | Skärm: Acer Nitro XV252QF@390hz | Ljud: HD650+Røde AI-1 | KB: Hemmabygge 60% | Mus: Logitech PRO X Superlight 2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av loydenboy:

@noobonur: själv har jag bara haft dåliga erfarenheter av netonnet

Det är mycket möjligt, säger inte att vi är bäst.. Jobbar på netonnet men prioterar komplett före allt, bästa supporten.

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pl4yGround:

Vad fyller denna tråd för syfte? Ta detta med inet direkt istället. Alla gör fel och ibland missförstår man varandra. Jag har väldigt svårt att tro att dom skulle be dig tex underklocka ett grafikkort. Snarare att dom ber dig göra detta i testsyfte. Jag tror bara detta handlar om att du misförstått vad dom sagt och tagit det som en förolämpning snarare än ett steg till att lösa ditt problem. Men visst kan säljaren varit otydlig. Tycker detta ärende låter mer som en arg kund som bara måste få ha rätt. Summan av allt är att jag tror du missförstått mycket från början för att du kommer in i butik med förväntan om att få nya prylar utan att ens svara på en fråga.

Haha skojar du med mig?
Jag jobbar själv inom samma yrke så vet exakt hur det fungerar. Om han säger att skärmen ska vara sne.. Den ska vara SNE?!?!! Att det är dålig konstruktion, och försöker sälja mig ett fäste för 699:- är det jag som missförstått då? Där ACERs support säger till INET att skicka in skärmen men de vägrar, sen säger de att de ska skicka in den då tar de 2 veckor för dom att skicka iväg en skärm.. Herregud, sluta försvara INET. Kundservice ringde jag innan jag skicka mail till dom, och fick svaret att de inte kan göra något men visst gick det att göra något efter mitt inlägg här så ringer Inet mig och vill byta ut min skärm.. Anser väll att det förklarar att dom hanterat ärendet fel?

Visa signatur

12700K | 32GB DDR5 | STRIX Z690-G | RTX 4080

MBP 14'', Legion 5 Slim

Permalänk
Medlem

@Full Strike: Jobbar själv i lager i butik och kan säga att dom flesta har 7 dagars DOA tid och inte 10.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X - Gigabyte X570 AORUS ULTRA - Noctua NH-D15 - ASUS GeForce RTX 3080 Ti 12GB TUF GAMING OC - Corsair Vengeance LPX Black 32GB / 3200Mhz / - Corsair RM1000i - Samsung 970 EVO Plus 1TB - Samsung 870 EVO 2TB - Samsung 850 EVO 500GB - Fractal Design Define S - Acer X34 GS" / 34" - Logitech G502 - Varmilo VA88M RGBK PBT White LED [MX Black]

Permalänk
Medlem

Netonnet och CDON har absolut sämsta servicen jag fått mottaga iallafall, aldrig haft problem med inet eller webhallen. Komplett har strulat nångång men löst sig relativt fort. Dustin har världens långsammaste support/reparation. Tog 1.5 månad att få tillbaka ett nytt ersättningsexemplar av xonar ljudkortet som skickades in på garanti.

Visa signatur

Intel i9 10900K | H150i PRO XT | Asus Rog Strix Z490-E Gaming | Asus Strix 3090 OC | G.Skill Trident Z Royal 4x8GB 3600MHZ CL17 | Corsair Force MP600 1TB | Asus Rog Swift PG278QE | EVGA Supernova T2 1600W