Rainbow six Siege, söker spelare.

Permalänk

Rainbow six Siege, söker spelare.

Letar efter lite gott folk att spela med!

har inga speciella krav, dock hade det varit kul om vi är i samma ålder (runt 25 år).

Bara släng iväg en friend request till antonworld.

Ha det gött!

Permalänk
Medlem

vi är 2 som kommer lira runt 8 ikväll. Lägg gärna till mig innan så kan vi köra lite.
ID: Xcerat

Permalänk
Medlem

adda mig med, tomikase86

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

Folk får gärna lägga till mig också. Mfah heter jag. Jag är 25 år, och jag är Supreme i CS:GO, om det nu säger något i förhållande till detta spelet.

Visa signatur

CPU: intel i7 6700K GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G MOBO: ASUS Z170-P ATX RAM: Corsair 16GB DDR4 2666Mhz Vengeance LPX KYL: Cooler Master Hyper 212 EVO PSU: EVGA Supernova G2 750W BURK: Fractal Design Define S

Permalänk

Intresserad av lite casual spelande, har inte för mycket tid över med småbarn här hemma, adda mstjaerna på uplay

Permalänk
Medlem

Är så trött på randoms så spelar gärna med vettigt folk!

Adda: StenmanJ

Permalänk
Medlem

Lirar gärna med vettigt folk!

Kaptenroed @uplay

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk

Lirar gärna med moget folk. Är 23. hjalle92 @uplay

Spelar mest för kul och struntar i om det blir förlust eller inte, kommer inte orka spela med folk som tar det på blodigt allvar

Har småbarn, så det är kvällarna som jag spelar på.

Permalänk

Hoppar gärna på tåget, Goingkronos är mitt nick på uplay

Visa signatur

CPU AMD R9 3900X MB Gigabyte X570 Aorus Pro
RAM Corsair Vengeance 16GB GPU Saphirre 5700XT Nitro+ SE
SSD NVMe WD Black SN750 x2 SSD Samsung 840Pro, Samsung 850Pro, Kingston A400
HDD HGST Deskstar 6TB, WD Green 2TB
Chassi Fractal Design Define R6 PSU Be Quiet Dark Power Pro 850w

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foster:

Folk får gärna lägga till mig också. Mfah heter jag. Jag är 25 år, och jag är Supreme i CS:GO, om det nu säger något i förhållande till detta spelet.

Numera har jag bytt namn till TRSE-Albin, men då Mfah är mitt "legacy nick" kanske man finner mig på det också?

Visa signatur

CPU: intel i7 6700K GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4G MOBO: ASUS Z170-P ATX RAM: Corsair 16GB DDR4 2666Mhz Vengeance LPX KYL: Cooler Master Hyper 212 EVO PSU: EVGA Supernova G2 750W BURK: Fractal Design Define S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foster:

Numera har jag bytt namn till TRSE-Albin, men då Mfah är mitt "legacy nick" kanske man finner mig på det också?

Är ni någon sorts klan eller? Tror jag har sett dig och en annan TRSE

Permalänk
Medlem

Adda mig, jag spelar gärna så ofta som jag kan. mqphoto på Uplay. Spelar även bf4 och bf-hl.

Visa signatur

Lev livet

Permalänk

Joinar också! Lodbrok87

Visa signatur

Intel i5-6600K™ / ASUS STRIX Geforce GTX 970 / ASUS Z170-A / 16 GB DDR4 2133Mhz / be quiet! Pure Rock / Fractual Define R4 / EVGA Supernova G2 750W
TV: Samsung 7505 55" 4K

Permalänk
Medlem

Jag spelar gärna också med andra, det är jag och en till polare som brukar spela båda 24+
daniel910823 på Uplay

Permalänk
Medlem

@Terrell: Mig och Albin kanske?

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

Finns som herregud11 på uplay. Precis köpt spelet, svin roligt! Är 21

Permalänk
Medlem

Har börjat spela det väldigt mycket, är runt clearance 30 "HaZzeRx" heter jag på ubisoft
Alla som vill lira bara att lägga till mig

Permalänk

Precis börjat köra. lvl 8ish. 22år. Nickar Shakalen.

Permalänk
Medlem

Tänkte börja lira detta ikväll, då jag det äntligen gått ner lite i pris och ekonomin låter det gå igenom. 23bast, spelat mkt fps förut. Lägg till mig Zlettanboi så kör vi vett ja!

Permalänk
Medlem

Några som ska lira ikväll/inatt?

Adda gärna tompanhuhu på uplay!

Permalänk
Medlem

Nickar "Newae". 29år. Spelar mest på helger men även vardagar efter 22. Har alla operators.

Adda om ni vill ha någon random att kasta in ibland. Inte superkåt på vare sig mic eller att tryharda ihjäl mig. Men hellre sweclockers som kan, än noobs som Fuze'ar ihjäl gisslan.

Edit: Derp. PC då.

Permalänk
Medlem

Hej vi är ett gäng "äldre" spelare (25+) som spelar lite spel, vi blir dock väldig sällan fullt lag i något av det spel som vi spelar dvs 5 spelare samtidigt.

Vi söker några som e sugen, alla nivåer är välkomna eftersom vi inte är några proffs

Vi har en TeamSpeak server som ni kan joina och surra med oss på: troca.asuscomm.com

Uplay Name: troca82

Permalänk
Skrivet av Troca82:

Hej vi är ett gäng "äldre" spelare (25+) som spelar lite spel, vi blir dock väldig sällan fullt lag i något av det spel som vi spelar dvs 5 spelare samtidigt.

Vi söker några som e sugen, alla nivåer är välkomna eftersom vi inte är några proffs

Vi har en TeamSpeak server som ni kan joina och surra med oss på: troca.asuscomm.com

Uplay Name: troca82

Hänger med denna stjärna!

Uplay Name: GeesooN

Visa signatur

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |

Permalänk

@Troca82: Jag hakar gärna på!

Visa signatur

Intel i5-6600K™ / ASUS STRIX Geforce GTX 970 / ASUS Z170-A / 16 GB DDR4 2133Mhz / be quiet! Pure Rock / Fractual Define R4 / EVGA Supernova G2 750W
TV: Samsung 7505 55" 4K

Permalänk
Medlem

Grymt spel, är gärna med på lite rundor!

Uplay Name: fromlolz

Permalänk
Medlem

@jonatande: Kanon! bara att joina eller adda oss. svårt att adda dig utan info.

Permalänk

Jag älskar spelet (nåja, bortsett från alla buggar) men har tröttnat på matchmaking. Varje runda finns det någon som drar en cluster i skallen på gisslan eller springer in genom första bästa dörr, dör och skyller på hack eller netcode. Man kan tycka att folk borde lära sig, men nope. Darwin skrockar i sin grav...

Spelar gärna några rundor med vettigt folk. KeepRaffing @ Uplay

Permalänk
Medlem

Är 31 och spelar gärna.
Bra på BF men höga-knän-och-jägar-rullningar-taktiken funkar inte riktigt i Siege men ska lugna ner mig lite.

Imaculent_SWE på Uplay

Permalänk
Medlem

Hakar också gärna på, 35 år

Nick: Kilrah_se

Visa signatur

MSI MPG X570S Edge Max Wifi, Ryzen 7 5800X3D, ASUS RTX 3080 TUF OC, 32GB Kingston Renegade, SoundBlaster Z, Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Spelar just nu om någon är sugen. Uplay: Newae