Medlem vinner Geforce GTX 980 Ti Xtreme Gaming från Gigabyte

Permalänk
Melding Plague

Medlem vinner Geforce GTX 980 Ti Xtreme Gaming från Gigabyte

Med motiveringen att Gordon Ramsey behöver ett påkostat grafikkort vinner en av SweClockers medlemmar ett Geforce GTX 980 Ti Xtreme Gaming från komponentjätten Gigabyte.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis! Tyckte min var bra men aja.
"Jag skulle gett ett till Donald Trump, då kan han spela "Mexican Border Crossing Simulator" på bättre grafik."

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk

Fan, jag var helt säker på att jag skulle vinna med
"Jag skulle gett det till Åsa Romson så att hon får en bättre bild av verkligheten."

Visa signatur

Lev länge och prospera.

Permalänk
Skrivet av paranoiid:

Fan, jag var helt säker på att jag skulle vinna med
"Jag skulle gett det till Åsa Romson så att hon får en bättre bild av verkligheten."

Din motivering gällande Åsa Romson borde ge dig ett grafikkort tycker jag

Permalänk
Medlem

tycker paranoiids var roligare men nawidek var fyndigare

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av paranoiid:

Fan, jag var helt säker på att jag skulle vinna med
"Jag skulle gett det till Åsa Romson så att hon får en bättre bild av verkligheten."

Det hade skapat rubriker på Aftonblaskan, "databehandlingsmaskinsföretagets hetsattacker mot MP-ledaren". Det vill man inte riskera.

Jag tänker mig att det hade sett ut ungefär så här:

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

"humor premieras", uppenbarligen delar inte juryn och jag syn på vad som är humor. Detta var inte kul för 5 öre i min bok men grattis till vinsten.

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem

Hahaha vilka förslag folk kommer på! Gav sig ett gott skratt på eftermiddagen

Visa signatur

i5 2500K|Vengeance 8Gb|Sabertooth P67|GTX 980Ti|Corsair AX1200|Force GT 120Gb|5TB lagring|Asus Xonar STX II

Permalänk
Medlem
Skrivet av LPG:

Grattis! Tyckte min var bra men aja.
"Jag skulle gett ett till Donald Trump, då kan han spela "Mexican Border Crossing Simulator" på bättre grafik."

Även jag hade Trump, men nåt i stil med "han kommer behöva mycket flyt för att vinna presidentvalet".

Permalänk
Medlem

Och i vanlig ordning är folk sura för att de inte vann. Suck. Jag däremot nöjer mig med att säga grattis till vinnaren

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Stort grattis till vinnaren!

Permalänk
Medlem

Trodde även jag skulle ha en chans med mitt bidrag nedan

Det finns bara en kändis vars "coolhet" matchar Gigabyte Geforce GTX 980 Ti Xtreme Gamings extrema kylnings- och överklockningförmåga med sin skiva "To the Extreme" och med låten "Ice ice baby". Jag hade alltså gett bort kortet till Vanilla Ice!

Permalänk
Medlem

@Ozzed:

Jag räknar aldrig med att vinna något, men i kommentarstråden till tävlingen fanns det många många inlägg som fick mig att dra på smilbandet mer än det vinnande, vilket ofta är fallet oavsett om det handlar om text eller bild här. Detta bidrag är bara en wall of text, ingen finess, inget rim, ingen lek med ord. mjä..

Visa signatur

▪ R5-5600x - Aurous x570 elite - 32 GB DDR4 - MSI RTX 3060ti OC
▪ Nintendo Switch - iPhone XR

Permalänk
Medlem
Skrivet av htbtoma:

@Ozzed:

Jag räknar aldrig med att vinna något, men i kommentarstråden till tävlingen fanns det många många inlägg som fick mig att dra på smilbandet mer än det vinnande, vilket ofta är fallet oavsett om det handlar om text eller bild här. Detta bidrag är bara en wall of text, ingen finess, inget rim, ingen lek med ord. mjä..

Fast nu var ju ändå tävlingen att charma juryn, och inte Sweclickers medlemmar, så jag tycker det här ojandet och gnällandet luktar avundsjuka lång väg. Men ja ja.. "To each their own".

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Ens eget var daniel radcliffe, för han om någon skulle kunna göra magi med det kortet.

Visa signatur

Jag äger minst en databehandlingsmaskin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Och i vanlig ordning är folk sura för att de inte vann. Suck. Jag däremot nöjer mig med att säga grattis till vinnaren

Men exakt! 9 inlägg tog det innan nån visade sig vara den gode. Jag deltog inte i tävlingen, men säger ändå grattis till vinnaren, för det man gör oavsett om man vinner eller inte.
Så...grattis

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Grymt mycket missunnsamhet här.

Stort grattis till vinnaren!

Permalänk
Medlem

Min puls när jag läste mitt eget användarnamn!
Herregud!

Edit: Och Tack!

Visa signatur

3900X | Dark Rock Pro 4 | X570 Aorus Elite | RTX 2080S | 16GB Trident Z 3200MHz CL14 | RM750X v2 | 970 NVMe | 860 Sata |

Permalänk
Medlem

Stort grattis till vinnaren, tyckte det var en bra formulering!

Här är min:
Jag ger det till någon som älskar att spela,
som alltid presterar, utan att vela.
Någon som sedan barnsben tvingats va stark,
som på jobbet ofta får måtta en spark.
Någon som gör fler mål än Satan,
helt enkelt någon som Zlatan.

Visa signatur

Är du snabbare än en gris? AnimalSpeeder ger dig svaret:
http://itunes.apple.com/se/app/animalspeeder/id551490974?l=en...

Permalänk
Medlem

Är det nu jag skall knalla upp på scenen och sätta på mig tiaran?
Nej skoja, grattis på dig!

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av nawidek:

Min puls när jag läste mitt eget användarnamn!
Herregud!

Edit: Och Tack!

Blir en fin uppgradering från GTX 580!

Permalänk
Medlem
Skrivet av paranoiid:

Fan, jag var helt säker på att jag skulle vinna med
"Jag skulle gett det till Åsa Romson så att hon får en bättre bild av verkligheten."

Valde också Romson, men av en snällare anledning...

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnaren!!
Var ändå nöjd med min egen motivering: (Osäker om tomten klassas som kändis dock)

Midvinternattens köld är svår,
Tomten vid sin brevlåda står
Ett julkort han länge väntat,
med backplate och Windforce inpräntat.
Han hoppas julen fort ska gå,
då Tomten hellre vill spela i 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av paranoiid:

Fan, jag var helt säker på att jag skulle vinna med
"Jag skulle gett det till Åsa Romson så att hon får en bättre bild av verkligheten."

Jag förstår dock att du inte vann med den meningen då det blir lite påhoppande. MEN du borde verkligen ha gjort det för det var helt lysande.

Permalänk
Medlem

Gratulerar till vinnaren! Gick som jag trodde med ett lite väl slitet skämt, ingen som tycker att det är kul med Jonas Gardell och 3D-Mark idag...

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem

Som vanligt då

Grattis till vinnaren, min motivering var:
"Till mannen som har "allt".. förutom den Oscar han förtjänar på hyllan, så skulle jag ge detta till Leonardo DiCaprio.
Inte nog med att den mannen är bland det bästa som finns inom film och förtjänar även det bästa inom spelgrafik så talade han inför UN och bad om en förändring i klimatfrågan för denna jord. Vad skulle då passa bättre om inte Gigabytes Windforce 3X när han har simmat i iskalla hav, blivit begraven i frusen mark, samtalat över öppen eld och kämpat för vinden?
"

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Inaktiv

Stort grattis, du kommer inte bli besviken, jag kör mitt kort med en OC på 1575MHz på kärnan och 8400MHz på minnena med bara 50Mv. Går att få över 1600MHz med luftkylning om man vill

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att det var längesedan Carola blev fångad av en stormvind...

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av paranoiid:

Fan, jag var helt säker på att jag skulle vinna med
"Jag skulle gett det till Åsa Romson så att hon får en bättre bild av verkligheten."

Löfven hellre?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem
Skrivet av paranoiid:

Fan, jag var helt säker på att jag skulle vinna med
"Jag skulle gett det till Åsa Romson så att hon får en bättre bild av verkligheten."

Haha, jag skrev en liknande motivering med Åsa Romson och med samma tema

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2