Permalänk
Medlem

Fråga om sleevade kablar!

Tjenare.

Har mig ett EVGA Supernova G2 750W som jag skulle vilja ha sleevade kablar till. Har själv inte kunskap eller tid för att göra det själv så jag tar och frågar er här istället. Vad skulle det kosta på ett ungefär att ha nån att sleeva kablarna för mig? Tid är inte ett problem.
Om någon i stockholms området har tid och lust att hjälpa till så skicka mig gärna ett pm.

Om detta är fel del i forumet så säg gärna till.

Permalänk
Medlem

@Fortains:
vilken kombination är du ute efter?
inet har ju flera färdiga kit till G2 serien
https://www.inet.se/kategori/715/sleeving/630/cablemod

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk

Jag har för mig det redan ska finnas färdiga paket att köpa med sleevade kablar. Tror det både blir billigare och snabbare än att hitta någon som gör det åt dig.

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

jag kan slå ett slag för dom länkade Cablemod-kablarna i inlägget ovan, själv köper jag oftast direkt från Cablemod, dom ligger i Tyskland och har en bra webaffär. Där kan du även välja färg på alla individuella kablar med deras configurator, funkar bra. Det tar lite tid att få allt levererat då, förstås, men inte oskäligt länge.

Länk till Cablemod configurator

Sen kan jag rekommendera att passa på att köpa cable-combs och sleevade SATA-data när du ändå är på gång, dom ingår inte i deras kabelset för specifika nätagg.

Permalänk
Medlem

Tack för svaren. Letar mest efter kablar med relativt blandat svart och vitt. Nästan 50-50.

Tar och kollar vidare då!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem