Permalänk
Avstängd

Vilka hörlurar?

Hej Sweclockers! Ska inskaffa mig ett par hörlurar men har ingen aning om vilka. Har kollat lite närmare på beats solo 2 och sms audio sync by 50 cent on ear wireless. Det skulle vara ett stort plus om det skulle vara trådlöst men inget måste. Budget ligger på Max 1500 kr.

Permalänk
Medlem

Beror väl på användningsområde, ska du tex lyssna på klassisk musik kan du glömma dom 2...
Eller ska vi ha en gissningstävling?

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MatteN:

Beror väl på användningsområde, ska du tex lyssna på klassisk musik kan du glömma dom 2...
Eller ska vi ha en gissningstävling?

Jadu, lyssnar på väldigt blandat. Ena stunden kan jag lyssna på house och andra stunden pop och lugn musik. Vilka hörlurar tycker du jag borde skaffa?

Permalänk
Medlem

För jesus skull så spara ihop några hundringar till och köp http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2792577 (Philips Fidelio X2)

Inte trådlöst men bra ljud helt enkelt