Permalänk

Gick med i Swetrust för några timmar sedan, riktigt sköna människor, blev väl bemöt av alla som var inne i ts riktigt härligt gäng som sagt:)

Tveka inte att söka till Swetrust om ni är intresserade av att bli en i organisationen.

Se You All in The verse

Permalänk
Medlem

Du är varmt välkommen
ses ikväll på ts

Permalänk

Vi på Swetrust söker Nya medlemmar Till våran fantastiska organisation vi är en stort skönt gäng som alltid finns där för varandra. Vi söker dig Som är 18+ Go och glad. Vi på Swetrust är måna om våra medlemmar och ser till att ingen känner sig utanför.

Om det är någonting som ni undrar eller vill ha svar på så kan ni alltid skicka ett väg ett pm till mig eller The187 så skall vi vägleda er så gott vi kan.

Ps: vi bits bara lite men inte allt för hårt

Se You All In The verse

fel stavning
Permalänk
Medlem

Någon som är sugen på nya Corvetten?

Permalänk
Medlem

Kastade in en liten ansökan, kommer dra med mig minst 3st polare till till er också. Nickar samma på sidan som här på swec!

Visa signatur

Intel Core i9 10850K @ 5Ghz.
64GB DDR4 3200Mhz.
1TB NVMe M2, 1TB SSD.
Lian Li PC-O11 Dynamic PCMR Limited Edition.
ASUS 3080 Strix OC

Permalänk
Medlem

Hääärligt!
jag har godkänt era ansökningar nu.

Välkommna

Permalänk
Medlem

Vilka här har köpa "space motorcyklar" då?
Känns som att det kommer anordnas olika tävlingar med dom haha.
Det kommer vi anordna om ingen annan gör det

Permalänk
Avstängd

Hallå.

Kanske ni kan hjälpa mig men om man ska köpa detta, vilket utav paketen är det som ger full åtkomst till beta/alpha och sedan live när det väl släpps?

Tänker då på de 3 paketen för 56.25 USD Squadron42/Mustang Alpha SC Starter/Aurora Mr SC Starter

Tacksam för hjälp

EDIT: Såg att ni skrev till en tidigare i tråden att välja Squadron42 men jag såg att man fick ju Star Citizen Digital Download på de andra med skepp så vad är skillnaden är väl vad jag frågar isåfall?

Permalänk
Medlem

Tjenare

Absolut, det som är lite synd är att dom separerade spelet för ett tag sedan.
Så om du skall komma billigast undan så ska du köpa:

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Squadron-4... = detta är för Squadron 42.

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-MR-... = Detta ger dig Star Citizen digital download.

Det är en smaksak om man vill köra med en Aurora eller en Mustang. Dom kostar lika mycket.

Eller så gör man som mig att man lägger 30 000kr och har en hel jäkla flotta med skepp! haha

Lycka till Och om du är sugen att joina ett skönt gäng grabbar, gubbar och medelålders män + ett par brudar, så är du välkommen till oss

Vi spelar en hel del andra spel nu i väntan på detta.

Med vänlig hälsning Seth

Permalänk
Avstängd
Skrivet av The187:

Tjenare

Absolut, det som är lite synd är att dom separerade spelet för ett tag sedan.
Så om du skall komma billigast undan så ska du köpa:

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Squadron-4... = detta är för Squadron 42.

https://robertsspaceindustries.com/pledge/Packages/Aurora-MR-... = Detta ger dig Star Citizen digital download.

Det är en smaksak om man vill köra med en Aurora eller en Mustang. Dom kostar lika mycket.

Eller så gör man som mig att man lägger 30 000kr och har en hel jäkla flotta med skepp! haha

Lycka till Och om du är sugen att joina ett skönt gäng grabbar, gubbar och medelålders män + ett par brudar, så är du välkommen till oss

Vi spelar en hel del andra spel nu i väntan på detta.

Med vänlig hälsning Seth

Dvs man måste köpa 2 paket? Squadron 42 + Aurora eller Mustang?

Permalänk
Medlem

som 187 säger. dom har separerat o säljer solo spelet ( kan köra vissa missions multiplayer) squadron42. som kommer inom ett år eller så skulle jag tro ( spekulation)
sen om du köper ett GamePackage ( inte standalone ship) så får du ett skepp + spelet star citizen sen.

så de e bara o köpa på kan rekomendera starkt att köpa båda. för till viss del så kommer utgången av squadron42 påverka (lite) spelet i star citizen sen.

o va det gäller skeppen ere en smaksak.. tror båda kan frakta lika lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bassen87:

Dvs man måste köpa 2 paket? Squadron 42 + Aurora eller Mustang?

ja 2 paket

1) squadron 42 ger tillgång till solo spelet
2) game package som ger tillgång till star citizen spelet sen +skeppet du köper o så

Permalänk
Medlem

Yes det stämmer sorligt nog.
men jag känner att det är värt det, jag har skaffat mig livslånga vänner och spel kompanjoner genom detta spel! Samt att jag är riktigt nöjd över organisationen jag startade för 1,5 år sedan. Vi växer så det knakar

Permalänk
Medlem

187... han e från ystad!!!! ännu mer skåningar !!!!!!!!!!!

Permalänk
Medlem

Perfekt
Berätta om du köpte spelet sen, och skriv om du har några mer frågor sen

Permalänk
Avstängd

Ska bara kolla med ekonomin först

Permalänk
Medlem

det finns AA grupper sen i star citizen..när du känner att du betalat för mkt...

Permalänk
Medlem

Härligt
Du är välkommen in på våran TS när du känner för det.
Här är ip: ts3.vindicta-gaming.com

Kolla efter Seth eller Dzel, det är oss du har pratat med idag

Permalänk
Medlem

När tror vi Corvetten Polaris släpps som ett "concept" sell då?
och vilka här ska införskaffa den?

Permalänk
Medlem

Skall erkänna att jag e sugen på en polaris

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Skall erkänna att jag e sugen på en polaris

Haha jag med!!
Dags att ta fram plånboken igen haha

Permalänk
Medlem

Verkar intressant, funderat på att skaffa spelet. Letar efter något att ersätta Eve med.

Finns det något att göra ännu förutom att ta sitt skepp på en flygtur och gå runt i en station? Någon form av mining/research/exploration eller något sådant? Vad gör ni i spelet?

Permalänk
Medlem

@cracko:

Intressant som fan!
Vi är ett gäng gubbar och tjejer som tagit detta till en helt annan nivå haha

Ja det finns en del att göra i spelet nu, leta loot bland vrakdelar, göra olika sorters missions, köra multicrew skepp med sina polare, skjuta pirater med mera

Mining borde komma snart, kan tänka mig inom dom nästa 5 patcherna kanske.
Vi får ju snart prososedual generated planets snart

Du är välkommen till oss om du vill
och kom gärna in på ts och tjöta lite skit Vi kan hjälpa dig med dom frågor du har med

Permalänk
Medlem

2.5 patchen kommer introducera välbehövligt innehåll

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!

Permalänk
Medlem

Någon som köpt några nya skepp efter Gamescom då?
Själv blir det en ny Terrapin idag!!! men köper den år organisationen istället!!

Permalänk

Är rätt sugen på detta spelet, men samtidigt lite osäker på det.

Är det någon som har en Youtubekanal eller Twitch som man kan kolla in på och få en bättre bild av spelet när man är några spelare?

Hänger isåfall gärna på detta företag

Visa signatur

[CENTER]
Rigg: Asus Maximus V Formula - i7-3770K 4.4Ghz - Ripjaws 16GB - GeForce GTX970 G1 Gaming - RM850 - NZXT S340
Networking: Unifi Dream Router + Unifi LR wifi6 x2 - Synology DiskStation DS1817+ + 5x3TB Raid5 + 120GB Cash SSD.

#Playstation 5 + Playstation 4 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tec_Nonsens:

Är rätt sugen på detta spelet, men samtidigt lite osäker på det.

Är det någon som har en Youtubekanal eller Twitch som man kan kolla in på och få en bättre bild av spelet när man är några spelare?

Hänger isåfall gärna på detta företag

Ja vi har någon som stressar ibland och som även lägger upp Youtube videos.
Men grejen är att jag är på semester och kan nog inte få tag på den personen atm.

Gå in på våran teamspeak server och snacka med grabbarna så kan dom nog visa dig och svara på alla dina frågor ☺

Här är adressen: ts3.vindicta-gaming.com

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ja välkomna in på ts o snacka lite skit

Permalänk
Medlem

Vart har den allmäna SC-tråden försvunnit? Ser ut som de möblerat om i forumstrukturen här.. igen

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fenix:

Vart har den allmäna SC-tråden försvunnit? Ser ut som de möblerat om i forumstrukturen här.. igen

Den har varit klistrad rätt länge i "Racing, Sport, och Simulator" forumet. Om du menar allmänna tråden och inte allmänna SC klantråden.
http://www.sweclockers.com/forum/trad/1144177-star-citizen-ny...