ASUS Radeon R9 280X (Garanti kvar tills november)

Permalänk

ASUS Radeon R9 280X (Garanti kvar tills november)

Hej!

Uppgraderat från mitt r9 280x som är nästan 3 år gammalt

Kortet fungerar väldigt bra och har garanti kvar tills november på komplett.

Kortet finns i Solna Stockholm, kan skickas med att köpare står för frakt eller plockas upp.

Kvitto medföljer men tyvärr inga original kartonger

Pris: Bud

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det Direct ii kylaren?

Bilder?

Permalänk

@eucalyptus: Tjena, yes det är det. Lagt in lite mer info i första posten nu, bilder samt länk till grafikkortet på komplett.

Permalänk
Medlem

Bjuder isf. 500kr inkl. frakt. 3 år gammalt och säkerligen använt en hel del. Är ej beredd att lägga något högre i fall kortet skulle dö inom snar framtid. Behöver dammas av helt klart.

Permalänk

Bjuder 600kr kan hämta.

Visa signatur

Phanteks Enthoo Evolv X | Ryzen 5800X3D | AMD Radeon RX 7900 XT | Corsair Vengeance 32GB 3200MHz | BeQuiet Straight Power 11 1200W Platinum

Permalänk
Medlem

Hej jag bjuder 620kr och kan hämta när det funkar för dig, jobbar i Solna så det passar mig bra

Permalänk

Bjuder 700kr

Visa signatur

Phanteks Enthoo Evolv X | Ryzen 5800X3D | AMD Radeon RX 7900 XT | Corsair Vengeance 32GB 3200MHz | BeQuiet Straight Power 11 1200W Platinum

Permalänk

@Björnen92: Noterat 700kr + frakt

Permalänk

Stänger budgivningen imorgon 10 aug 21.00

Permalänk

Glömde skriva i mitt senaste inlägg att jag även kan hämta om det passar dig (bor i Huddinge)

Visa signatur

Permalänk