Jag har lugnat ner mig på gamla dagar.. PC från Asus/Inet med ett RTX 4080 som funkar men är inget extra bra. Har givetvis en Switch och en Series X kopplad till min välldigt bra Plasma 65" LG OLED G1.
Fantastisk uppgradering, vilken hårdvara har varit sanslöst bra (enligt dig)?
Visa signatur
Visa signatur
2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT
Visa signatur
Jag har lugnat ner mig på gamla dagar.. PC från Asus/Inet med ett RTX 4080 som funkar men är inget extra bra. Har givetvis en Switch och en Series X kopplad till min välldigt bra Plasma 65" LG OLED G1.
Visa signatur
Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.
Visa signatur
13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200
Senast redigerat
Visa signatur
Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?
Visa signatur
Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.
Visa signatur
Visa signatur
Grubblare
Visa signatur
Visa signatur
Fractal Design Define 7 | Seasonic Prime PX 750W | MSI MEG Z490 UNIFY | Intel Core i7-10700K | Noctua NH-D15 chromax.black | Corsair Vengeance LPX Black 32GB | MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X OC 10GB | ASUS Essence STX II | Triangle AIO Twin | Beyerdynamic DT 1990 Pro
Visa signatur
Visa signatur
Idioter förbokar datorspel.
Senast redigerat
Google och senilitet
Visa signatur
Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?
Visa signatur
Låda thermaltake view 91 M-kort ASUS X399 ROG Zenith Extreme CPU AMD Ryzen Threadripper 1920X 3.5 GHz Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm + 1 x 420mm radiatorer Minne 8 X 16Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB GAMING OC WATERFORCE WB AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm ASUS 43" ROG Strix XG438QR 4K VA HDR 120 Hz
Visa signatur
PS4 & Macbook Pro.
Utlandssvensk sedan många år. Citera för svar.
Visa signatur
PS4 & Macbook Pro.
Utlandssvensk sedan många år. Citera för svar.
Visa signatur
Visa signatur
||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047