Liten rensing: SSD, RAM, MOBO, SFX PSU, 980ti, AIO-kylare, UMX3-chassi etc

Permalänk
Medlem

Liten rensing: SSD, RAM, MOBO, SFX PSU, 980ti, AIO-kylare, UMX3-chassi etc

Säljer av lite gott och blandat såhär inför lägenhetsköp.
En del komponenter har jag själv kört med och har bytt upp mig eller ändrat fokus, andra komponenter är knappt använda och är kvar sen ett projekt blivit avblåst pga ökat jobbtryck. Listan är som följer:

Chassi: Jonsbo UMX3 Silver Window
Beställdes från pc-cooling i maj i år. Har testmonterats, samt testkörts med linux några gånger. Alla tillbehör och komponenter finns kvar. Lätt slitage/repor, men det sitter nästan uteslutande under moderkortet. Kan uppvisa digitalt kvitto, orderbekräftelse etc. vid behov. Se bilder för slitaget.
Nypris vid köp 125€+frakt. Budgivning med start på 700sek.
Skickas ej!

Mobo: Asus Maximus VIII Gene
Köptes här på sweclockers marknad i maj. Oklanderligt skick vid köp, SLI-brygga och lite smått och gott medföljer från originalkartong. Har testmonterats, samt testkörts med linux några gånger. Fungerar felfritt bortsett från en böjd pin i usb3.0-anslutningen, troligtvis väldigt lätt åtgärdat om man har rätt verktyg (det har inte jag). Se bilder.
Nypris ca 1900sek. Budgivning med start på 500sek.

GPU: PNY gtx980ti xlr.
Har suttit i min burk sen januari 2016 då jag köpte det från dustinhome, finns kvitto etc, dock inte originalkartong. Bytte ut det för en månad sen lite drygt. Presterar precis som ett 980ti ska. Inget coilwhine.
Vid bygget fick kortet inte plats, och min första tanke var att kapa av en snutt av backplaten som stack ut. Löste platsproblemet halvvägs genom kapningen på annat sätt, så backplaten har ett jack. Inte mitt stoltaste ögonblick, jag vet, påminn mig inte. Ingen inverkan på prestandan. Se bilder.
Nypris ca 4300. Budgivning med start på 1500sek.

Ram: Crucial Ballistix Sport DDR4, 4x4gb
Säger sig själv. 4x4gb ram DDR4-2400. Inköpt hos Inet i maj 2016, kan uppvisa digitalt kvitto etc. Har testmonterats, samt testkörts med linux några gånger.
Nypris kring 1279sek. Budgivning med start på 500sek.

Kylare nr. 1: Noctua NH-U12S
Inköpt i maj 2016 från Inet, digitalt kvitto kan uppvisas. Testmonterats, samt testkörts i linux ett par gånger. OBS! Saknar fläkten! Notera att detta är hela kitet med båda monteringsfästena, alla tillbehör och skruvar, men dock ingen fläkt. Den har hamnat på villovägar, ytterst oklart var, när och hur.
Nypris 599sek. Budgivning med start på 200sek.

Kylare nr. 2: Corsair H110i GTX
Köptes på sweclockers marknad, fortfarande obruten förpackning vid leverans. Suttit i min burk sedan i mars 2016, bytte ut den för drygt en månad sedan. Väldigt kraftfull AIO-kylare, dock tröttnade jag på att leka med överklockning, så den blev helt överflödig för mig. Lätt knackljud i pumpen, hörs inte med headset på. Originalkartong med samtliga tillbehör och komponenter.
Nypris kring 1349sek. Budgivning startar på 400sek.

PSU 1: Silverstone SFX Series 600W 80+ Gold
Inköpt hos webhallen i maj 2016, kan uppvisa digitalt kvitto etc. Självklart finns allt som kartongen innehåller kvar. Testmonterats, samt testkörts ett par gånger.
Nypris 1399sek. Budgivning startar på 600sek.

PSU 2: Corsair TX750
Köpt på sweclockers marknad i januari 2016. Väldigt bra skick. Jag har använt det ytterst sparsamt innan jag bytte till ett modulärt agg, kan ej svara för tidigare ägaren. "Enthusiast Series" med toppbetyg över brädet. Passande i ett första bygge/budgetbygge. Samlar damm i min garderob i onödan.
Nypris ?. Budgivning startar på 100sek.

SSD: Samsung 850 EVO 500gb
Köptes på sweclockers marknad i juli 2016, fortfarande obruten förpackning vid leverans. Testmonterad, dock inte testkörd. Helt oanvänd med andra ord. Medföljer en Sata-kabel i priset.
Nypris kring 1500sek. Budgivning startar på 600sek

CPU: i5 6600k 3.5GHz
Även denna är köpt på sweclockers marknad i maj 2016. Säljaren hävdade att den aldrig överklockats. Har testmonterats (med Noctuan ovan), samt testkörts med linux ett par gånger. Jag har inte överklockat den något. Fungerar såklart felfritt.
Nypris 2000sek. Budgivning startar på 900sek.

Samtliga komponenter är fullt fungerande, med sina respektive skavanker beskrivna ovan. De kan såklart testas innan köp, men notera att de för tillfället är rengjorda och nerpackade i sina förpackningar. Vid några som helst frågor eller oklarheter är det bara att ställa dem.

Budgivning hålls primärt i tråden här. Enklare för alla inblandade på det viset.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, hur jag vill, och när jag vill. Jag går i god för samtliga komponenters funktion enligt ovan, men ifall intresse finns så kan de självfallet inspekteras/testas vid överlämning.
Hämtning i Bro prioriteras! Delarna kan såklart postas med spårbart paket om intresset finns. Notera att vid frakt köper ni dem i befintligt skick enligt ovan och köparen betalar frakten. Chassit skickas inte, punkt slut.
Betalning sker via swish eller kontanter. Vid frakt är det enbart förskottsbetalning.
Kan mötas upp längs med pendellinje 35(Bålsta) in till Stockholm, eller om någon köpare rullar förbi mitt jobb i Kungsängen.
Skambud undanbedes.

(Har jag varit tydlig nog?)

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

Hej, 600 + frakt för ssd:n

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

700:-för ssd. +ev frakt om upphämtning blir knöligt
Finns någon form av kvitto?

Permalänk

Hej! Budar 800:- +frakt för ssdn.

Permalänk
Medlem

Tja 1500 för ssd och mobo kan hämta.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

tx 750 och noctua 300. kan hämta.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

1500:- + hämtning för 980Ti.

Permalänk
Medlem

2000kr för gtx 980ti

Permalänk
Medlem

2200kr gtx980ti

Permalänk
Medlem

Permalänk
Medlem

Kan buda 350kr för tx750 skulle vilja veta om det att få den under denna vecka?

Permalänk
Medlem

@900-Mange: Tyvärr inget kvitto. Köptes här på marknaden.
@hoad: Noterat, du leder för båda.
@zeleni: Noterat.
@Py86: Noterat.
@taquiyt: Noterat. Menar du per frakt, pick-up?

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

@Baalex: pick up/ möte i Stockholm C?

Permalänk
Medlem

@taquiyt: Just den här veckan har jag tyvärr ingen möjlighet att ta mig in stan.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

@Baalex: jag kan nog komma till bro pendeltågsstation om det skulle vara intressant har tid mellan 13-16 imorgon?

Permalänk
Medlem

@baalex
2500 för moderkort, chassi samt sfx agg. Kan hämta nu om du vill, annars närsomhelst på kvällarna.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem

@taquiyt: Jobbar då tyvärr. Ifall du har möjlighet att ta dig till Livgardet, Kungsängen, så går det hur bra som helst.
@Minisulan: Jag hakar på ditt erbjudande! Du har PM!

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

@taquiyt Tar hem PSU TX750

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

900 för ssd, kan mötas vid Centralen/Karlberg eller + frakt om det passar dig bättre

Visa signatur

RIPE LIR

Permalänk
Medlem

2500:- för gtx 980ti, kan hämta.

Visa signatur

MB:Asus B550-I Gaming ROG Strix CPU:Ryzen 5600X RAM:G.Skill Trident Z 32gb@3200 SSD:Samsung 970 EVO Plus 1TB GPU:3080 FE PSU:Corsair SF600 CASE:Louqe ghost s1

Permalänk
Medlem

@tomle: Noterat
@Dekkan: Noterat

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk

Budar 1000:- för ssd +frakt

Permalänk
Medlem

2000 mobo+cpu

Permalänk
Medlem

500kr för DDR4-minnena.
Kan hämta

Visa signatur

ASUS Rampage V Extreme, Intel Core i7-6900K, Corsair Vengeance 4x8GB 3200C17, Corsair 1000HX, ASUS RTX3080Ti STRIX OC, WD SN850 2TB SSD, Intel 730 256GB SSD x2 RAID-0

Permalänk
Medlem

2700kr för gpu, kan hämta.

Med vänlig hälsning/

Permalänk
Medlem

Mobo cpu kylare : 3000kr + frakt

Permalänk
Medlem

@Topptunnor: Noterat, du tar hem vinsten.
@denzelu: Mobo är sålt redan.
@Hamilton: Noterat
@bobish: Noterat
@Xxxd: Mobo är sålt sedan innan.

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk

@Baalex

1400kr bjudet för SSD samt AIO kylare och kan hämta.

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro, Ryzen 5700X, G.skill Trident 3600, AMD 6600XT]

Permalänk
Medlem

2700+frakt för 980ti

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baalex:

@Topptunnor: Noterat, du tar hem vinsten.
@denzelu: Mobo är sålt redan.
@Hamilton: Noterat
@bobish: Noterat
@Xxxd: Mobo är sålt sedan innan.

Prolle + kylare 1300kr + frakt