Lag när jag spelar The Division

Permalänk

Lag när jag spelar The Division

Hej! Jag köpte The Division nyligen och det fungerar jättebra! Men ett problem som är utanför spelet är att Youtube och Twitch laggar medans jag spelar The Division. Hittar ingen lösning på google. Har aldrig detta problem med andra spel, kan spela Ark, CS, LoL, H1Z1 med mera. Har provat att ändra grafik inställningar och byta mellan Fullscreen, windowed mode, fullscreen borderless. Twitch bara lägger av, youtube har fps problem och ljudet hoppar. Tack för svar!

Permalänk
Medlem

Vad har du för komponenter, och i vilken upplösning spelar du i?

Visa signatur

Meshify C | ROG Hero VII | i7 4790K | Vengeance Pro 16GB@2400MHz | RXVega56 | H100i | Samsung Evo 250GB x2 | EVGA G2 750W | Win7 x64 Ult. | MSI Mag27cq |

Xpenologybox - Air 240 | Msi Z87i | G3258 | Vengeance 8GB@1600MHz | Noctua NH-L9i | Samsung Evo 120GB | WD 6 TB | XFX Core Pro 650W |

Zyxel NSA310s | RPi 2 B - pihole | DT990 250Ω | O2 Amp | Custom 60% | PS4 | MiBox3

Permalänk
Skrivet av RasmusMuuu:

Hej! Jag köpte The Division nyligen och det fungerar jättebra! Men ett problem som är utanför spelet är att Youtube och Twitch laggar medans jag spelar The Division. Hittar ingen lösning på google. Har aldrig detta problem med andra spel, kan spela Ark, CS, LoL, H1Z1 med mera. Har provat att ändra grafik inställningar och byta mellan Fullscreen, windowed mode, fullscreen borderless. Twitch bara lägger av, youtube har fps problem och ljudet hoppar. Tack för svar!

Har en kompis med liknande problem, kolla så att du inte har på enkel bildskärms prestanda i nvidia kontrollpanelen

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk

@gylldevik: Hej, det skulle kunna vara problemet. Vart hittar jag inställningarna för det? Hittar kontrollpanelen men inget mera.

Permalänk
Moderator
Forumledare

@RasmusMuuu:
Om jag inte är helt ute och cyklar så finner du dessa under "3D-inställningar" eller liknande

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

@RasmusMuuu:
Om jag inte är helt ute och cyklar så finner du dessa under "3D-inställningar" eller liknande

Exakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

RT 5600 | RTX 3070 | 32GB 3600Mhz ddr4
i7 8650u | UHD 620 | 16gb ddr3

Permalänk
Medlem

måste du ha twitch och youtube uppe medans du spelar då ?