gratis version av photoshop / liknande gratis program?

Permalänk
Medlem

gratis version av photoshop / liknande gratis program?

vet ni hur länge man får gratis versionen av photoshop? och finns det några andra liknande program som är gratis?

(måste vinna be quiet kylaren! i photoshop/bildredigerings tävlingen)

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

Gimp

Permalänk
Medlem

Krita verkar kraftfullt och hyfsat populärt.

Permalänk
Medlem

Tror det är 30 dagars trial av Photoshop.

Permalänk

Inkscape?

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem

Nu var det ett tag sedan jag laddade ned det men då vill jag minnas att jag fick köra det i 30 dagar innan jag behövde betala, annars verkar det ligga på runt 200:- i månaden för senaste Photoshop.

Sedan har ju CS2 befunnit sig i något av en gråzon ett tag. Det har legat uppe på Adobes sida för nedladdning ett tag, vill minnas att det var en olåst version för dom som hade köpt programmet och ville köra det trots nedstängda licensservrar. Är inte helt säker på hur tillåtet det är att ta hem det den vägen om man inte äger en licens, dock är det aldrig något som kollas.

Permalänk
Medlem

Paint.net har hängt med länge och verkar uppdateras fortfarande.

http://www.getpaint.net/index.html

Permalänk
Medlem
Skrivet av X-Lone:
Skrivet av Octo:

Krita verkar kraftfullt och hyfsat populärt.

Skrivet av m4gnify:

Tror det är 30 dagars trial av Photoshop.

Skrivet av Swedish Berserk:

Inkscape?

tackar allihopa ska testa

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14